یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چوپاني كه سال گذشته 26 رأس از گوسفندانش طعمه گرگ‌های گرسنه شده بود، امسال نيز به گله وي حمله كردند.
سرهنگ " صفر عبدالوند" گفت: شب گذشته گله يكي از دامداران ساكن روستاي «گل گل» از توابع شهرستان پل‌دختر مورد حمله گرگ‌های گرسنه قرار گرفت و تعدادي از احشام تلف و مجروح شد.
وي در ادامه با بيان اين كه اين حادثه در سلطان كوه واقع در شمال پل‌دختر اتفاق افتاد، گفت: صاحب گله اظهار داشت كه با وجود تلاش فراوان نتوانستم گوسفندان را از چنگال گرگ‌های گرسنه نجات دهم و درنهایت سه رأس از گوسفندان تلف و چهار رأس ديگر زخمي شد.
فرمانده انتظامي پل‌دختر افزود: بنا بر اظهارات صاحب گله سال گذشته گرگ‌های گرسنه نيز به گله وي حمله و 26 رأس از گوسفندان نيز طعمه گرگ‌ها شد.
عبدالوند تصريح كرد: صاحب احشام در اين دو حمله با وجود در اختيار داشتن سلاح، اما در جهت حفاظت از محيط زيست و حیات‌وحش، تيري به سمت گرگ‌ها شليك نكرده است.
 
توقيف اتوبوس و كاميون باري در لرستان
رئيس پليس راه استان، از توقيف اتوبوس و كاميون با خلافي 23 ميليون و یک‌صد هزار ريال در محور خرم‌آباد – بروجرد، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبري یافته، سرهنگ "مرتضي چغلوند" گفت: مأموران پلیس‌راه استان، در محور خرم‌آباد – بروجرد، در حين كنترل خودروهاي عبوري دو دستگاه اتوبوس اسكانيا و كاميون باري بنز را توقيف كردند.
وي ادامه داد: در سامانه تخلفات راهور ناجا مشخص شد، دو خودرو توقيفي، داراي 23 ميليون و 100 هزار ريال خلافي پرداخت نشده می‌باشند.
رئيس پلیس‌راه لرستان در پايان گفت: برابر تبصره ماده هشت قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، در صورتي كه مبلغ جريمه خودرويي به 10 ميليون ريال برسد مراتب به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت يک ماه از تاريخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، از تردد آن جلوگيري و برابر قانون، خودرو توقيف می‌شود.
 
 توقيف 43 دستگاه وسيله نقليه متخلف در دلفان
فرمانده انتظامي دلفان، از توقيف 43 دستگاه انواع وسايل نقليه متخلف در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علي نجات کرمي" گفت: مأموران انتظامي اين فرماندهي در طول هفته گذشته با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي موفق به توقيف 20 موتورسيکلت مزاحم و فاقد مدارک و 23 خودرو متخلف شدند.
وي در ادامه دستگيري 43 نفر معتاد و مظنون را از ديگر اقدامات مهم اين طرح برشمرد.
فرمانده انتظامي دلفان در پايان گفت: در اجراي اين طرح، مقاديري انواع مواد مخدر و کالاي قاچاق نيز کشف شد.
 
چسب‌های قاچاق در خرم‌آباد به مقصد نرسيد
فرمانده انتظامي استان، از توقيف يك دستگاه كشنده كانتينر و کشف 11 تن انواع چسب قاچاق به ارزش بيش از 6 ميليارد ريال در خرم‌آباد خبر داد.
 سردار «محمد قنبري» گفت: مأموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهي لرستان، از ورود كالاي قاچاق توسط يك دستگاه كشنده کانتینر بر در محور مواصلاتي خرم زال مطلع و بلافاصله به محل موردنظر اعزام و خودروي مذكور را توقيف كردند.
وي افزود: در بازرسي اوليه از خودرو توقيفي مشخص شد که بار خودرو شامل چسب‌های مايع، كتابي و صنعتي است كه در لابه‌لای محموله، 11 تن چسب قاچاق خودرو مغاير با مقدار و نوع چسب ثبت‌شده در مجوز حمل را، كشف كردند.
قنبري در ادامه گفت: محموله قاچاق کشف‌شده از استان‌های جنوبي به سمت شرق كشور بارگيري شده بود.
فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به دستگيري راننده متخلف، تصريح كرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق را، بيش از 6 ميليارد ريال اعلام كردند.
وي با بيان اين كه متهم جهت سير مراحل قانوني، به مراجع قضائي معرفي شد، گفت: پديده شوم قاچاق كالا يكي از عوامل ضربه به اقتصاد كشور و توليد ملي است و پليس لرستان ضمن كنترل مبادي ورودي و خروجي استان، با قاطعيت با افرادي كه بخواهند با وارد كردن كالاي قاچاق به اقتصاد كشور ضربه بزنند برخورد خواهد كرد.
 
زمین‌خوار ميلياردي در خرم‌آباد دستگير شد
رئيس پليس آگاهي استان، از كشف يك فقره تصرف اراضي ملي به ارزش چهار ميليارد و 500 ميليون ريال و دستگيري متهم در خرم‌آباد خبر داد.
 سرهنگ " عباس نظري" گفت: در پي كسب خبري مبني بر اينكه فردي اراضي ملي اطراف شهرستان خرم‌آباد را به صورت عدواني تخريب و تصرف و اقدام به زير كشت بردن آن‌ها كرده است، با توجه به اهميت موضوع و احتمال ادامه تخريب منطقه، پرونده در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادي آگاهي استان قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: مأموران با هماهنگي مقام قضائي در محل حاضر و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد شخصي با تخريب درختان و تصرف مقدار يك و نيم هكتار از اراضي منطقه اطراف خرم‌آباد مبادرت به زير كشت بردن آن‌ها كرده است.
رئيس پليس آگاهي لرستان گفت: متهم در عملياتي دستگير كه در بازجويي انجام شده به جرم ارتكابي خود مبني بر تصرف اراضي ملي اعتراف كرد.
نظري با بيان اين كه ارزش زمین‌های تصرف‌شده بنا بر اعلام نظر كارشناسان مربوطه چهار ميليارد و 500 ميليون ريال است، تصريح كرد: فرد متخلف جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد
 
توقيف سواري پژو با بيش از 52 ميليون ريال خلافي در خرم‌آباد
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان، از توقيف يک دستگاه سواري پژو 405 در خرم‌آباد با خلافي بيش از 52 ميليون ريال خبر داد.
سرهنگ منوچهر مرادي گفت: مأموران راهور خرم‌آباد يك دستگاه خودرو پژو 405 را به علت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و نقص فني در سطح شهرستان توقيف كردند.
وي در ادامه افزود: در بررسي اوليه مشخص شد خودرو مذکور، 100 مورد تخلف با جریمه‌های پرداخت نشده به مبلغ 52 ميليون و 900 هزار ريال هست.
مرادي افزود: توقيف اين خودرو در اجراي تبصره ماده 8 قانون اخذ جرائم راهنمايي و رانندگي و نقص فني و شکايات مندرج در سوابق انجام شده است.
رئيس پليس راهور لرستان از رانندگان خودروهاي داراي خلافي پرداخت نشده خواست؛ از فرصت باقی‌مانده بخشودگي ديرکرد پرداخت جرائم استفاده و نسبت به تسويه خلافي خودروي خود اقدام نمايند چرا که در صورت توقيف علاوه بر پرداخت خلافي می‌بایست مراحل قانوني ترخيص خودرو و هزينه پارکينگ را نيز بپردازند.

دیدگاه‌ها  

#1 دریکوند 1395-09-04 11:39
اخبار مثبت استان رو سایتها و خبرگزاریهای غیراستان نمایش نمیدن فقط بدنبال اخبار منفی ما هستند
نقل قول کردن
#2 بیرانوند 1395-09-04 18:41
الان اون زن رو ک تو پاسداران تهران آب برد چرا هنوز پیداش نکردن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا