یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پليس آگاهي لرستان از دستگيري کلاه‌بردار ميلياردي در خرم‌آباد با 36 شاكي خبر داد.
http://yaftenews.ir/images/95/1-95/dastgiri.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "عباس نظري" گفت: كارآگاهان مبارزه با جعل و کلاه‌برداری آگاهي لرستان، در عملياتي غافلگيرانه توانستند، يك کلاه‌بردار حرفه‌ای كه با جلب اعتماد تعدادي از شهروندان خرم‌آبادی، بالغ‌بر 30 ميليارد ريال از آنان کلاه‌برداری کرده بود را شناسايي و دستگير كنند.
وی گفت: در پي شکايت تعدادي از شهروندان خرم‌آبادی مبني بر اينكه فردي با جعل عنوان مهندس ساختمان، مبالغي را از آنان دريافت و سپس متواري شده است، رسيدگي به موضوع در دستور کار كارآگاهان مبارزه با جعل و کلاه‌برداری آگاهي لرستان قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهي لرستان افزود: با تحقيقات صورت گرفته مشخص شد، فرد کلاه‌بردار با شگردهاي متقلبانه، خود را مهندس ساختمان در امر انبوه‌سازی واحدهاي آپارتماني معرفي کرده كه پس از جلب اعتماد تعدادي از شهروندان، مبالغي را بابت پیش‌فروش واحد ساختماني نیمه‌کاره از آنان دريافت و متواري شده است.
نظري ادامه داد: مأموران با انجام كارهاي اطلاعاتي و تخصصي، موفق به شناسايي مخفيگاه متهم در تهران شده و پس از چند روز تعقيب و مراقبت در عملياتي منسجم و برنامه‌ریزی‌شده، فرد متخلف را كه با تغيير چهره قصد فرار داشت، دستگير و به پليس آگاهي لرستان منتقل کردند.
وي با بيان اينكه مبلغ کلاه‌برداری شده 30 ميليارد و 600 ميليون ريال است، گفت: متهم با شيوه متقلبانه از 36 نفر از شهروندان خرم‌آباد، کلاه‌برداری كرده است.
رئيس پليس آگاهي لرستان در پايان گفت: متهم جهت ادامه تحقيقات و سير مراحل قانوني، در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1395-08-23 21:11
با تشکر از اقدامات نیروی انتظامی احتمالا ایشان نیز همانند اختلاسگر سال 93 که بابت بیمه تاکسیرانان مبلغ 7 میلیارد از بیمه شدگان وتامین اجتماعی اختلاس نمود وپس از دستگیری وجند ماه زندان بدون پرداخت حق بیت المال ازاد شد فردا با وثیقه ازاد می گردد و فقط مال باختگان بی نوا در این وسط زندگیشان بر باد خواهد رفت .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا