یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي لرستان، از دستگيري فردي که بيش از چهار هكتار از اراضي ملي به ارزش 12 ميليارد ريال را به صورت غير قانوني تصرف کرده بود، خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری یافته، سردار «محمد قنبري»، اظهار داشت: كارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادي آگاهي لرستان در پي ارجاع يک فقره پرونده با موضوع تصرف غير قانوني اراضي ملي، پيگيري موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط مأموران پرونده، مشخص شد بيش از چهار هكتار از اراضي ملي و دولتي در منطقه‌ای در خرم‌آباد به ارزش 12 ميليارد ريال توسط فردي به صورت غير قانوني مورد تصرف قرارگرفته است.
فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به دستگيري فرد متخلف، خاطر نشان كرد: در اين راستا پرونده تشكيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
قنبري از شهروندان خواست؛ هرگونه اطلاع از تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را، جهت اقدام قانوني به فوریت‌های پليسي 110 گزارش دهند.
 
توقيف 340 وسيله نقليه متخلف در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد، از دستگيري 75 نفر متخلف و توقيف 340 دستگاه وسيله نقليه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در هفت‌ماهه نخست سال جاري در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "عليرضا دليري" گفت: مأموران يگان امداد بروجرد با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در چندين مرحله در هفت‌ماهه نخست سال جاري 340 دستگاه وسيله نقليه متخلف را توقيف کردند.
وي در ادامه افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي اماکن آلوده 75 سارق، مزاحم خياباني، فروشنده مواد مخدر و معتاد پر خطر را دستگير و 89 دستگاه خودرو و 251 موتورسيكلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقيف کردند.
فرمانده انتظامي بروجرد گفت: مأموران در اين مدت مقاديري مواد مخدر را نيز کشف كردند.
 
توقيف يک هزار و 418 وسيله نقليه متخلف در دلفان
فرمانده انتظامي دلفان، از دستگيري يک هزار و 557 نفر متخلف و توقيف يک هزار و 418 دستگاه وسيله نقليه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در هفت‌ماهه نخست سال جاري در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علي نجات کرمي" گفت: مأموران انتظامي شهرستان دلفان با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در چندين مرحله در هفت‌ماهه نخست سال جاري، تعداد يک هزار و 418 وسيله نقليه متخلف را توقيف کردند.
وي در ادامه افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي اماکن آلوده يک هزار و 557 نفر، مزاحم خياباني، فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر را دستگير و 509 دستگاه خودرو و 909 موتورسيكلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقيف کردند.
فرمانده انتظامي دلفان با بيان اين که ماموران در اين مدت مقاديري مواد مخدر را نيز کشف كردند، گفت: طرح ارتقا امنيت اجتماعي به صورت مداوم و مستمر در دستور کار است.
 
 آلات موسيقي ميلياردي قاچاق به مقصد نرسيد
فرمانده انتظامي استان، از کشف 314 دستگاه آلات موسيقي قاچاق در انواع مختلف در خرم‌آباد خبر داد.
 سردار «محمد قنبري » گفت: مأموران مبارزه با قاچاق كالا آگاهي لرستان، در راستاي اجرايي كردن منويات مقام معظم رهبري و مبارزه بی‌امان با پديده شوم قاچاق كالا، با اجراي تور ايست و بازرسي در آزادراه "خرم زال"، حين كنترل خودروهاي عبوري، يك دستگاه كاميون كشنده كانتينر را توقيف كردند.
قنبري افزود: ماموران در بازرسي از خودرو توقیف‌شده، تعداد 314 دستگاه انواع پيانو، گيتار و ارگ خارجي قاچاق را كشف كردند.
فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به دستگيري يك نفر گفت: محموله قاچاق کشف‌شده از استان‌های جنوبي به مقصد پايتخت بارگيري شده بود.
وي ادامه داد: كارشناسان ارزش محموله قاچاق كشف شده را سه ميليارد ريال اعلام كردند.
قنبري تصريح كرد: متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني، به مراجع قضائي معرفي شد.
 
کشف 144 تن انواع برنج قاچاق در خرم‌آباد
فرمانده انتظامي خرم‌آباد، از کشف 144 تن انواع برنج خارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "حسين نجفي" گفت: خوشبختانه با تلاش مأموران انتظامي خرم‌آباد موفق به کشف 144 تن انواع برنج خارجي قاچاق طي هفت‌ماهه امسال شده‌ایم.
 
وي ادامه داد: يکي از سیاست‌هایی که ما در سال جاري به‌صورت ويژه در دستور کار خود قراردادیم، جلوگيري از ورود کالاهاي قاچاق است که به همين منظور طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز طي اين هفت ماه به‌صورت مداوم اجرا شد.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد با اشاره به اينکه در اين راستا 10 متهم دستگير شده است، تصريح کرد: متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.
نجفي با بيان اينکه در طي کشف اين محموله‌ها 10 خودرو توقيف شده است، ادامه داد: كارشناسان ارزش ريالي کالاهاي کشف شده را، هفت ميليارد و 200 ميليون ريال اعلام كردند.
وي در پايان خاطر نشان كرد: پليس خرم‌آباد برخورد و مبارزه با قاچاق كالا را، سرلوحه كار خود قرار داده و اجازه فعاليت به سودجويان و مفسدان اقتصادي را نخواهد داد.
 
دستگيري سارقان احشام در دوره جگنی
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان دوره جگنی، از دستگيري دو سارق احشام و کشف 15 رأس گوسفند سرقتي خبر داد.
سرهنگ "ضرغام سرپرست " گفت: مأموران كلانتري شهرستان دوره جگنی حين گشت در سطح حوزه يک دستگاه خودرو سايپا حامل احشام را توقيف كردند.
وي در ادامه افزود: مأموران در بازرسي از خودرو توقيفي ‌ 15 رأس گوسفند را کشف كه طي بررسي به عمل آمده مشخص شد، احشام در شهرستان سلسله سرقت شده‌اند.
جانشين انتظامي سلسله گفت: صاحبان احشام احضار و پس از شناسايي ضمن اعتراف سارقان، حسب دستور مقام قضائي احشام تحويل آنان شد.
 سرپرست با اشاره به دستگيري دو نفر سارق احشام خاطرنشان کرد: در اين راستا يک دستگاه خودرو سايپا توقيف و متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا