یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی الیگودرز اظهار داشت: نیروی انتظامی با کسانی که باعث نا امنی در جامعه شوند برخورد جدی خواهد نمود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ " خدارحم ذلقی" گفت: متأسفانه برخی افراد جامعه تنها به دنبال ایجاد نا امنی هستند که باید به خود آمده و دست از اقدامات قانون‌شکنان خود بردارند.
وی افزود: اگرچه تعداد این افراد در شهرستان ما اندک می‌باشند و با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و دیگر عوامل امنیتی و نظامی، الیگودرز یکی از امن‌ترین شهرهای لرستان است اما ما با هیچ‌کس تعارف نداریم و برای حفظ نظم و امنیت در جامعه طبق قانون با قانون‌شکنان برخورد می‌کنیم.
سرهنگ ذلقی در رابطه با حادثه تیراندازی اخیر در الیگودرز گفت: در این حادثه دو نفر با یکدیگر درگیر شده‌اند که یکی از آن‌ها در مرخصی زندان بسر می‌برده است.
وی با اشاره به اینکه این تیراندازی هوایی و هیچ‌گونه تلفاتی نداشته است افزود: عوامل این حادثه دستگیر و برخورد قانونی با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها  

#1 احسان مری 1395-08-10 02:39
با سلام و ادای احترام به پلیس . فرشته ای که امنیت را برای ما فراهم و خود مدام در تلاش و تکاپوست. هرچه با مجرمین مجازات شدیدتری به کار گرفته شود آرامش و آسایش بیشتری به جامعه تزریق می شود. خسته نباشید دلاوران . همواره موفق و در پناه ایزد مهربان سلامت باشید. خداوند یار و نگهدارتان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا