یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي بروجرد، از دستگيري سارق و كشف 12 فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره در اين شهرستان، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ عليرضا دليري گفت: در پي چندين فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره در بروجرد، پيگيري موضوع در دستور کار مأموران اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: مأموران کلانتري 13 قاني با تحقيقات گسترده و كارهاي اطلاعاتي موفق شدند با هماهنگي مقام قضائي در عملياتي غافلگيرانه سارق را در بروجرد شناسايي و دستگير كنند.
دليري خاطر نشان کرد: در بازجويي صورت گرفته سارق به 12 فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي بروجرد گفت: سارق به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضائي شد.
 
 کالاي قاچاق ميلياردي در خرم‌آباد توقيف شد
جانشين انتظامي استان، از کشف دو هزار و 839 قلم کالاي قاچاق به ارزش بيش از دو ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ علي احمدي تبار گفت: مأموران انتظامي پاسگاه رازان شهرستان خرم‌آباد در حين گشت در سطح حوزه، یک دستگاه کاميون در محور خرم‌آباد- بروجرد را توقيف کردند.
وي ادامه داد: مأموران در بازرسی‌های به عمل‌آورده از بار خودرو، موفق به کشف دو هزار و 839 قلم كالاي خارجي قاچاق شامل پارچه، کفش و کاپشن، كيف، شلوار و کلاه شدند.
جانشين انتظامي لرستان با بيان اين كه ارزش ريالي اموال کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، بيش از دو ميليارد ريال بوده است، گفت: در اين زمينه راننده خودرو دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.
 
  
محموله لباس و باتري قاچاق در پل‌دختر به مقصد نرسيد
جانشين فرمانده انتظامي استان از توقيف يك دستگاه كاميون حامل بار قاچاق دو ميليارد ريالي در محور مواصلاتي «پل‌دختر» خبر داد.
سرهنگ «احمدي تبار» بيان داشت: مأموران انتظامي شهرستان «پل‌دختر» در پي دريافت خبري مبني بر عبور خودروي حامل بار قاچاق از محور «خرم آباد-زال»، بلافاصله در محور مذكور مستقر و حين كنترل خودروهاي عبوري، يك دستگاه كاميون را توقيف كردند.
وي با بيان اينکه مأموران در بازرسي از اين خودرو، پنجاه‌هزار و 776 عدد انواع لباس زنانه و 500 عدد باتري خودرو را كشف كردند، افزود: كارشناسان ارزش اين محموله را دو ميليارد ريال برآورد کردند.
جانشين فرمانده انتظامي استان تصريح کرد: يک متهم در اين رابطه دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

دیدگاه‌ها  

#1 زندی 1395-08-08 20:21
همش از فقر و بدبختیه.آدم که از خوشی نمیره دزدی.اگه تو استان ما هم حداقل یک سوم سرمایه گذاری یزد انجام بشه الان این نبودیم که…
انگار ما فراموش شدیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا