یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بر اثر واژگوني تريلر در محور "اراک – بروجرد" راننده و سرنشين جان خود را از دست دادند.
http://yaftenews.ir/images/95/3-95/baztab.jpgبه گزارش پايگاه خبري یافته، مأموران پاسگاه انتظامي "والانجرد" بروجرد پس از دریافت خبري مبني بر واژگوني يك دستگاه تريلر كشنده در محور "اراك – بروجرد"، بلافاصله جهت بررسي به محل اعزام شدند.
با حضور مأموران در محل مشخص شد اين کاميون كه از اراك به مقصد بروجرد در حركت بود واژگون و راننده و سرنشين آن به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.
بر پايه اين گزارش، کارشناس پلیس‌راه علت اين تصادف را عدم توانايي راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از عدم توجه کافي به جلو اعلام کرد.
 
ظروف ميلياردي قاچاق در خرم‌آباد به مقصد نرسيد
جانشين فرمانده انتظامي استان، از توقيف کاميون کشنده و کشف محموله ظروف قاچاق آشپزخانه به ارزش 5 ميليارد ريال در خرم‌آباد خبر داد.
سرهنگ "علي احمدي تبار" گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان در آزاد راه "خرم‌آباد - انديمشك" حين كنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه كاميون كشنده کانتینر دار را توقيف کردند.
وي با بيان اينکه ماموران در بازرسي از اين خودرو، سه هزار و 23 عدد انواع ظروف قاچاق آشپزخانه کشف و يک نفر را در اين رابطه دستگير کردند، افزود: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به اين که اين محموله از استان‌های جنوبي به مقصد پايتخت بارگيري شده بود، بيان داشت: کارشناسان ارزش اين محموله را پنج ميليارد ريال برآورد کردند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا