یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 خدا رضا صفری جوان دلفانی که در جریان یک سانحه رانندگی در تهران دچار مرگ مغزی شده بود؛ با موافقت خانواده وی اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهداء شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، پدر مرحوم خدا رضا صفری می‌گوید: فرزندم که 44 سال سن داشت؛ 21 مهر امسال درحالی‌که راکب موتورسیکلت بود؛ تصادف می‌کند و در این حادثه دچار مرگ مغزی شد.
مهر علی صفری افزود: تعدادی از پزشکان از ما خواستند با توجه به اینکه فرزندم دچار مرگ مغزی شده و امیدی به حیات دوباره وی نیست با اهداء تعدادی از عضوهای بدن وی زندگی دوباره به بیماران نیازمند اهداء نماییم.
صفری بیان داشت: موضوع را با مادر، همسر و فرزندان وی در میان گذاشتم که ابتدا برایمان سخت و تلخ بود اما درنهایت به این نتیجه رسیدیم حال که امیدی به حیات فرزند دلبندمان نیست حداقل بگذاریم تعداد دیگری از خانواده‌ها به روزگار ما گرفتار نشوند.
مادر این جوان دلفانی نیز می‌گوید: فرزندم هفت فرزند دارد او برای تأمین هزینه زندگی خانواده خود به تهران سفرکرده بود که در روز تاسوعا دچار سانحه شد.
همسر این جوان نیز اظهار داشت: ما جهت رضای خدا و کمک به بیماران دردمند و نیازمند بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت مالی رضایت دادیم، امیدواریم این اقدام ذخیره‌ای باشد برای آخرت همسرم.
رئیس تیم پزشکی پیوند امام خمینی تهران نيز می‌گوید: کبد و کلیه بیمار هم‌زمان به دو بیمار پیوند داده شد و چهار استخوان، 10 تاندون، دو دریچه قلب، پرده قلب و دو پرده نیز از داخل پا مورد جراحی قرار گرفت تا بیماران نیازمند که در نوبت پیوند قرار دارند پیوند داده شود.
دکتر عباس خدادادی افزود: با قدردانی از اقدام ارزشمند این خانواده اظهار داشت: این خانواده عاشقانه و بدون چشم‌داشتی به تعدادی از بیماران نیازمند زندگی و امید بخشید و موجب جاری شدن لبخند شادمانی بر لبان تعدادی از فرزندان بیماران شدند.
 منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیدگاه‌ها  

#1 محمدی 1395-07-28 17:09
در هیچکدام از شهرهای استان لرستان عمل پیوند اعضا صورت نمیگیرد و باید بروند شهرهای دیگر…الان اعضای این مرد دلفانی (خدا رحمتش کند) را به بیماران تهرانی پیوند دادند در صورتیکه در استان خودمان بیماران متقاضی زیادی وجود دارند که در نوبت هستند یا پول عمل ندارند.
نقل قول کردن
#2 محمد 1395-07-28 19:35
احسنت به اقدام خداپسندانه این خانواده محترم انشااله خداوند به آنها خیر دنیا وآخرت عطا کن .
نقل قول کردن
#3 رنجور 1395-07-28 21:27
خداوند به خانواده اش صبر بدهد و روحش قرین رحمت الهی قرار گیرد
نقل قول کردن
#4 علی 1395-07-29 14:21
سلام. از درگاه خداوند برای این خانواده آرزوی سلامتی و برای آن مرحوم طلب مغفرت داریم. درود خدا بر مردم همیشه سخاوتمند دلفان
نقل قول کردن
#5 فاطمه 1397-03-27 13:32
خدارحمتش کنه وبه خانواده اش صبر بده کار بزرگی انجام دادن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا