یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي خرم‌آباد گفت‌: طرح مبارزه با کيف قاپي در خرم‌آباد اجرا شد.
به گزارش پايگاه خبري یافته، سرهنگ "حسين نجفي" گفت: طرح مبارزه با كيف قاپي به طور همزمان در چند مرحله در سطح خرم‌آباد با تلاش ماموران انتظامي اين فرماندهي و با مديريت معاونت عمليان شهرستان اجرا  شد.
وي عنوان کرد: در اجراي اين طرح 36 دستگاه موتورسيكلت فاقد مدارك و مزاحم و پنج دستگاه خودرو توقيف و روانه پاركينگ شد .
نجفي با اشاره به اين که در اجراي اين طرح تعدادي معتاد نيز دستگير و به مراکز ترک اعتياد معرفي شدند، ادامه داد: يکي از برنامه‌هايي که ما در سال جاري به صورت جدي و با تلاش زياد پيگيري مي‌کنيم، مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و دستگيري معتادان تابلو و متجاهر در سطح شهرستان است.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد با بيان اين که طرح مبارزه با کيف قاپان در سطح شهرستان را به صورت مداوم انجام مي‌دهيم، ادامه داد: آنچه به عنوان يک امر مهم بايد شهروندان به صورت جدي پيگيري کنند، رعايت توصيه‌هاي پليس و تماس با مرکز 110 است كه در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک به ويژه موتورسيکلت هاي پلاک مخدوش و يا بدون پلاک است که اين خود مي‌تواند تاثير زيادي در اين زمينه داشته باشد.
وي گفت: در هنگام تردد در معابر و حمل کيف حتي‌الامکان سعي شود از پياده رو عبور کرده و کيف خود را سمت راست ديوار نگهداري و از خريد طلاجات و اشياء گران‌قيمت از افراد ناشناس خودداري نماييد.

دیدگاه‌ها  

#1 بی نام 1395-07-26 08:52
کیف قاپی چیزه جدیدی نیست که بخوان تازه طرحشو استارت بزنن. پس آقایون تا الان کجا بودن
:zzz
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا