یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دورود گفت: ۱۸۷ عدد قلیان از کافه‌ها و قهوه‌خانه‌های شهرستان دورود توسط ماموران انتظامی جمع‌آوری شد.
http://yaftenews.ir/images/94/94-5/ghelyan.JPGبه گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "غلام‌رضا رضایی" با اعلام این خبر افزود: طرح تشدید اقدامات کنترل، نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی به‌ویژه قلیان در سفره‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های سطح شهر و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری‌ها و پلیس اماکن عمومی قرار گرفت.
وی ادامه داد: طی هماهنگی به‌عمل‌آمده با مقام قضایی و شناسایی واحدهایی که علیرغم اخطارهای قبلی پلیس شهرستان نسبت به توزیع قلیان در سفره‌خانه‌ها اقدام می‌کردند این طرح اجراء که در چند عملیات مختلف، تعداد پنج قلیان سرا را بازرسی و ۱۸۷ عدد قلیان جمع‌آوری شد.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دورود افزود: مردم باید مراقب فرزندان خود باشند تا قلیان سراها به پاتوق و گذراندن اوقات فراغتشان تبدیل نشوند چرا که در قلیان سراها با دوستان نابابی آشنا می‌شوند که زمینه انحراف آن‌ها را فراهم می‌کنند.

انهدام باند خانوادگی مواد مخدر 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان از کشف مواد مخدر هروئین در پوشش باند خانوادگی در خرم‌آباد خبر داد.
سرهنگ "هبت‌الله فرجی" از کشف ۱۲ کیلو و ۹۸۰ گرم هروئین و دستگیری دو نفر در پوشش باند خانوادگی در خرم‌آباد خبر داد.
وی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه دو نفر با همدستی همدیگر قصد جابجایی محموله مواد مخدر از نوع هروئین را در سطح استان دارند، بلافاصله رسیدگی موضوع با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان ادامه داد: در حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت ویژه در نهایت خودرو پژو حامل بار مواد مخدر به رانندگی و سرنشینی دو نفر در خرم‌آباد در حال تردد مشاهده که با ایجاد ایست و بازرسی آن را توقیف شدند.
فرجی گفت: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۳ بسته مواد مخدر از نوع هروئین به مقدار ۱۲ کیلو و ۹۸۰ گرم داخل گونی در صندوق‌عقب آن را کشف و دو نفر زن و مرد را دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده معترف شدند مواد کشف شده متعلق به یک نفر دیگر بوده که دستگیری وی در دست بررسی است.

دیدگاه‌ها  

#1 کوشکی 1395-07-22 09:39
هرو هرو "باند خانوادگی"
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا