یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل پزشکی قانونی استان لرستان گفت: هویت جنازه کشف شده در دریاچه گهر مشخص شد و جسد مربوط به همان شخصی بود که ۹ سال پیش در این دریاچه مفقود شد. پس از ۹ سال هویت جنازه کشف شده در دریاچه گهر مشخص شد
"حمیدرضا نظیفی" در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با احراز هویت جسدی که بیست و نهم شهریورماه در دریاچه گهر پیدا شد اظهار داشت: با بررسی و معایناتی که از جسد مذکور انجام دادیم مشخص شد که این جسد مربوط به همان شخصی است که 9 سال پیش در دریاچه گهر غرق‌شده است.
وی با اشاره به اینکه جسد در زمان فوت 50 ساله بوده است، افزود: به علت شرایط اقلیمی حاکم بر دریاچه گهر، جسد دچار پدیده «صابونی‌شدن» می‌شود که همین سبب جلوگیری از فساد شدن جسد شده است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان لرستان عنوان کرد: از آنجا که پدیده صابونی‌شدن جسد سبب جلوگیری از فاسدشدن آن شده بود این جسد کاملاً قابل ارزیابی و بررسی بود.
وی بیان کرد: خانواده این شخص غرق‌شده از تهران به شهرستان دورود آمده و با شواهد ظاهری که به تن داشت او را شناسایی کردند و جسد به آن‌ها تحویل داده شد.
نظیفی علت فوت را غرق‌شدگی اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه جسد قابل‌شناسایی بود دیگر نیازی به انجام آزمایش DNA نبود و جسد به خانواده وی تحویل داده شد.
بیست‌و‌نهم شهریور ‌ماه با پیدا شدن جسد یک مرد در دریاچه گهر دورود پیگیری برای احراز هویت آن آغاز شد و از آنجا که در سال‌های اخیر هیچ موردی از مفقودی در این دریاچه اعلام‌نشده است، عوامل نیروی انتظامی لرستان احتمال دادن که این جسد متعلق به شخصی باشد که سال 86 در این کنار این دریاچه مفقود شده است اکنون نیز جسد پیدا شده پس از گذشته چند سال سالم و تنها از ساق پا به پایین و ساق دست به پایین آن از بین رفته است.
9  سال پیش با مفقود شدن یک نفر در دریاچه گهر خانواده وی پس از اینکه هیچ‌گونه اثری از وی پیدا نکردند در همان محل سنگ‌قبری به عنوان یادبود گذاشته تا سالی یک‌بار برای گرامی‌داشت در کنار آن حاضر شوند.

دیدگاه‌ها  

#1 کیوان 1395-07-01 14:34
ای کاش عکس این خدا بیامورز تو دنیای مجازی پخش نمیشد یک خاطره تلخ واسه بازماندگانش میشه شاید اونها راضی نباشند به این کار
نقل قول کردن
#2 دریکوند 1395-07-01 22:48
آخ واسه خانواده مظلومش…بعد این همه مدت حالا دوباره خاطرات تلخ رو زنده میکنه…خدا بهشون صبر بده
نقل قول کردن
#3 حمید رضا 1395-07-02 09:52
بندگان. خدا هر سال می آمدن. گهر براش. مراسم می. گرفتن. البته خانوادش. روحش شاد موقعی من رفتم گهر چهار سال بود غرق شدبود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا