یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رييس پليس آگاهي استان، از كشف 111 دستگاه موتورسيكلت اركان مخدوش در شش‌ماهه اول سال 95 توسط كارشناسان خبره احراز اصالت وسايل نقليه آگاهي لرستان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري یافته، سرهنگ " عباس نظري" گفت: كارشناسان خبره احراز اصالت خودرو آگاهي لرستان از ابتداي سال جاري تاكنون موفق به كشف 111 دستگاه موتورسيكلت با استفاده از روش‌های علمي شدند.
وي در ادامه افزود: اركان موتورسیکلت‌های توقيفي به طور كامل سنگ گرفته شده و غير قابل شناسايي بودند كه با استفاده روش‌های علمي و الكتروليز، اركان اصلي اين وسايل ظاهر و كشف شد.
رئیس پليس آگاهي لرستان بيان داشت: پليس آگاهي، پليسي كارآمد و مجهز به آخرين دستآوردهاي علمي و پيشرفته روز دنيا می‌باشد و قدرت مقابله با هرگونه اعمال خلافكارانه و مجرمانه سارقان حرفه‌ای را دارد.
وي در پايان خاطر نشان كرد: موتورسیکلت‌های كشف شده، به مالكان تحويل داده شد.

دستگيري زمین‌خوار ميلياردي در خرم‌آباد
جانشين انتظامي استان، از دستگيري فردي که 5 هزار و 500 متر اراضي ملي به ارزش يك ميليارد و 600 ميليون ريال به صورت غير قانوني تصرف کرده بود، خبر داد.
سرهنگ "علي احمدي تبار" گفت: در پي ارجاع يک فقره پرونده با موضوع تصرف غير قانوني اراضي ملي به پليس آگاهي لرستان، بلافاصله كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم اقتصادي، پيگيري موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: با تحقيق و بررسی‌های انجام شده مشخص شد، زميني به مساحت 5 هزار و 500 متر از اراضي ملي و دولتي در منطقه‌ای از خرم‌آباد به ارزش يك ميليارد و 600 ميليون ريال توسط فردي به صورت غير قانوني مورد تصرف قرارگرفته است.
جانشين انتظامي لرستان خاطر نشان كرد : با انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقات گسترده متهم در عملياتي غافلگيرانه ، شناسايي و دستگير كه با تشكيل  پرونده ، جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
احمدي تبار  از عموم شهروندان خواست؛  هرگونه اطلاع از دست‌اندازی و تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را ، جهت اقدام قانوني به فوریت‌های پليسي 110  گزارش دهند .      
 
توقيف 247 دستگاه وسيله نقليه متخلف در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد، از دستگيري 62 نفر متخلف و توقيف 247 دستگاه وسيله نقليه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در پنج‌ماهه نخست سال جاري در اين شهرستان خبر داد .
سرهنگ "عليرضا دليري" گفت: مأموران يگان امداد بروجرد با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در چندين مرحله در پنج‌ماهه نخست  سال جاري  247 دستگاه وسيله نقليه متخلف را توقيف کردند.
وي در ادامه  افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي اماکن آلوده  62 سارق ، مزاحم خياباني ، فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر را دستگير و 54 دستگاه خودرو و 193 دستگاه موتورسيكلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقيف کردند.
فرمانده انتظامي بروجرد گفت: در اين مدت مقاديري مواد مخدر نيز کشف شد.

طي دو روز گذشته 15 فقره سرقت در خرم‌آباد كشف شد
 فرمانده انتظامي خرم‌آباد ، از کشف 15 فقره انواع سرقت طي دو روز گذشته در خرم‌آباد خبر داد.
سرهنگ "حسين نجفي" در تشريح اين خبر گفت : طي دو روز گذشته با تلاش مأموران انتظامي شهرستان 15  فقره سرقت از انواع مختلف سرقت لوازم و قطعات خودرو، سرقت‌های متفرقه و ... ، در خرم‌آباد کشف و ضبط شد .
وي ادامه داد: در اين خصوص  17  سارق که بیش‌تر آن‌ها  سارقان باسابقه و حرفه‌ای بودند نيز دستگير شد.
نجفي خاطرنشان کرد : مأموران تمام تلاش خود را براي بررسی‌ها و گرفتن اعترافات بیش‌تر از اين سارقان را به کار گرفته‌اند و تحقيقات در اين زمینه‌ها ادامه دارد.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد به شهروندان توصيه كرد ؛در صورت مواجه‌شدن با هر گونه مورد مشکوک قبل از هر اقدامي بلافاصله با مركز فوریت‌های پليسي 110 تماس حاصل نمايند و نکات مهم در نگهداري از خودرو ، منزل و ... ، را براي کاهش هر چه بیش‌تر سرقت به کار بگيرند ، اين در حالي است که پليس خرم‌آباد بحث به حداقل رساندن سرقت را در اولويت اصلي خود ، قرار داده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا