یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پليس آگاهي استان، از دستگيري يک نفر که با فروش مال غير يک ميليارد و 500 ميليون ريال کلاه‌برداری کرده بود، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "عباس نظري" گفت: در پي مراجعه يک شهروند و اعلام اينکه فردي متخلف مبلغ يک ميليارد و 500 ميليون ريال بابت فروش يک واحد آپارتمان از وي کلاه‌برداری کرده است، موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي با اشاره به اقدامات اطلاعاتي و فني مأموران پليس آگاهي در شناسايي و دستگيري متهم، افزود: کلاه‌بردار با شيوه و شگردهاي مجرمانه و جعل اسناد اقدام به کلاه‌برداری می‌کرد.
رئيس پليس آگاهي لرستان از کشف يک ميليارد و 500 ميليون ريال کلاه‌برداری خبر داد و اظهار داشت: کلاه‌بردار پس از اعتراف به ارتکاب اعمال مجرمانه خود جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
 

دستگيري عاملان برداشت حساب بانكي در كوهدشت
فرمانده انتظامي كوهدشت، از دستگيري دو سارق اينترنتي و برداشت از حساب بانكي دو شهروند در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "ياراله  عبدي چراغ" گفت: در پي مراجعه دو شهروند كوهدشتي به پليس فتا شهرستان، مبني بر برداشت مبلغ 17 ميليون ريال به صورت غيرمجاز از حساب بانكي آن‌ها، پيگيري موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس فتا اين شهرستان قرار گرفت.
وي در ادامه تصريح كرد: با بررسي‌هاي به عمل آمده از حساب مالباختگان مشخص شد، برداشت به صورت پرداخت قبوض و خريد اينترنتي انجام شده است.
فرمانده انتظامي كوهدشت خاطرنشان كرد: پس از انجام تحقيقات تخصصي در نهايت دو متهم در كوهدشت و روستاهاي اطراف شهر شناسايي و دستگير شدند.
عبدي چراغ در پايان گفت: متهمان با تشكيل پرونده راهي مراجع قضايي شدند.
 
سواري كيا با بيش از 42 ميليون ريال خلافي در دورود توقيف شد
فرمانده انتظامي شهرستان دورود، از توقيف يك دستگاه خودرو سواري كيا با 42 ميليون و 200 هزار ريال خلافي پرداخت نشده خبر داد.
"سرهنگ هدايت الله حسنوند" گفت: روز گذشته ماموران پليس راهور دورود، با انجام گشت ترافيكي در اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي يك دستگاه خودرو سواري كيا با خلافي 42 ميليون و 200 هزار ريال را توقيف و روانه پارکينگ کردند.
وي افزود: بر اساس ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي از تردد خودروهاي متخلف با خلافي بيش از ده ميليون ريال جلوگيري شده و در صورت مشاهده توقيف خواهند شد.
فرمانده انتظامي شهرستان دورود بيان داشت: برخورد با رانندگان خودروهايي كه در سطح شهر با ايجاد آلودگي صوتي، سرعت غیرمجاز، تخلفات حادثه‌ساز و عدم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي باعث به هم خوردن نظم ترافيكي می‌شوند در دستور كار پليس قرار دارد.
14 هزار بطري روغن خوراکي فاسد در بروجرد کشف شد
فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد، از کشف 14 هزار و 827 بطري روغن خوراکي فاسد در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "عليرضا دليري" گفت: در پي دريافت خبري مبني بر اينكه فردي در امر تهيه و توزيع روغن خوراکي در بروجرد فعاليت دارد، شناسايي و پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران اين فرماندهي قرار گرفت.
وي با بيان اينکه مأموران با اقدامات اطلاعاتي و هماهنگي مقام قضائي متهم را در انباري در شهر بروجرد شناسايي و دستگیر کردند، افزود: در بازرسي از اين انبار، 14 هزار و 827 بطري روغن خوراکي فاسد كشف شد. گفتني است؛ فرد متخلف با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا