یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در شهرستان‌های کوهدشت و الیگودرز دستگاه‌های آنالیزور نصب شده تا بتوانیم نسبت به ذرات معلقی که در سابق اندازه‌گیری نمی‌شد اطلاعات کافی را به مردم بدهیم.
http://yaftenews.ir/images/95/2-95/aloode.JPGبه گزارش پایگاه خبری یافته، "شینا انصاری" در گفتگوی با خبرگزاری صداوسیما گفت: پایش کیفی آلاینده‌های هوا از وظایف اصلی سازمان حفاظت محیط زیست است و یکی از ملموس‌ترین آلودگی‌ها وجود ذرات معلق کمتر از 2/5 میکرون در هواست.
وی ادامه داد: بر همین اساس در حال حاضر در 31 استان کشور، 190 دستگاه پایش هوا در سطح استان‌ها به صورت پراکنده بادهای کلاسیک، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون و کمتر از 2/5 میکرون را پایش می‌کند و به صورت روزانه اطلاع‌رسانی می‌شود.
مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست افزود: به همین علت برای تکمیل ایستگاه‌های پایش هوا که از اولویت کارهای سازمان محیط زیست است طی دو سال اخیر 50 واحد آنالیزور ذرات معلق کمتر از 2/5 میکرون در استان‌های غربی و جنوب غربی کشور نصب شده است.
وی ادامه داد: از آنجائی که استان‌های غربی و جنوب غرب کشور در معرض بیشترین گرد و غبارهای واردی به کشور است بر خود لازم دانستیم تا این دستگاه‌ها در این استان‌ها نصب شود.
انصاری با اشاره به نصب دستگاه آنالیزور در استان‌های‌غربی گفت: استان لرستان در شهرستان‌های کوهدشت و الیگودرز و استان کرمانشاه در شهرهای سقز و مریوان و همچنین استان خوزستان و چندین شهر تابعه آن دستگاه‌های آنالیزور نصب شده تا بتوانیم نسبت به ذرات معلقی که در سابق اندازه‌گیری نمی‌شد اطلاعات کافی را به مردم بدهیم.

دیدگاه‌ها  

#1 ali 1395-06-13 13:52
دستگاه آناليزور رو در بام شهر خرم آباد قرار بديد به لطف ريزگردها هنگ ميكنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا