یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تصادف در محور ارتباطی خرم‌آباد کوه دشت ۴ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این حادثه که ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه امروز در منطقه امیرآباد واقع در ۵ کیلومتری شهر دوره رخ داد یک دستگاه کامیون ایسوزو به‌شدت با یک خودرو پراید برخورد کرد که در اثر آن ۳ سرنشین پراید در دم جان باختند و دو سرنشین این خودرو و نیز دو سرنشین ایسوزو به‌شدت مجروح شدند.
در پی وقوع این حادثه تکنیسین‌های فوریت پزشکی لرستان به سرعت به کمک مصدومان شتافتند که به‌رغم اقدامات اولیه درمانی متأسفانه یکی دیگر از سرنشینان پراید در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت.
سرهنگ " مرتضی چغلوند" رئیس پلیس‌راه لرستان علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ کامیون اعلام کرد و گفت در این تصادف راننده کامیون و نیز اداره کل راه و شهرسازی لرستان به علت نصب نکردن علایم عمودی راهنمایی و رانندگی هریک به میزان ۵۰ درصد مقصر شناخته شدند.
چهار خطه خرم‌آباد کوهدشت از سال‌ها قبل همچنان در دست ساخت است و کندی اجرای آن خود به معضلی ترافیکی در این مسیر تبدیل شده است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-06-05 15:54
واقعا ماشین پراید به درد مسافرتهای بین شهری نمیخوره،با کوچکترین تصادفی .....الفاتحه
نقل قول کردن
#2 علی رحیمی 1395-06-05 18:29
چه دردناک همسایه مابودن از خرم آباد فقط دخترشون خونه بوده
نقل قول کردن
#3 هژبر 1395-06-05 19:38
پراید مشکلات خاص خودشو داره مردم باید رعایت کنند من به کرات شاهد رانندگی با پراید در استانمان بودم که چطور در جاده های کم عرض چگونه با شتاب رانندگی میکنند.در شهر که منطقه مسکونی است اصلا سرعت مجاز نمیروند باور کنید جاده دشمن شما نیست که میخواهید زودتر تمامش کنید.
نقل قول کردن
#4 تصادفی 1395-06-05 21:16
با سلام. تو رو به خدا اجازه مسافرکشی به خودروهای پراید در این جاده را ندهید. همه میدونن این جاده واقعا مرگبار است.
نقل قول کردن
#5 امین 1395-06-07 08:34
با سلام.مشکلات پراید قبول ولی مقصر 100 درصدداین تصادف اداره راه بوده.متاسفانه جاده کوهدشت خرم آباد قسمتهایی که پیمانکاران در حال تعریض جاده هستند هیچگونه علائمی نداره.اگه به جاده آشنایی نداشته باشی قطعا دچار حادثه میشی.مدیر اداره راه استان لطفا پاسخ گو باشید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا