یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده نیروی انتظامی بروجرد گفت: با حضور به موقع نيروهاي پليس، حمله مسلحانه به یک طلافروشی در بروجرد ناکام ماند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "علی‌رضا دلیری" اظهار داشت: شامگاه پنج‌شنبه چهارم شهریور‌ماه دو سارق مسلح که نقاب به چهره داشتند به یک طلافروشی در چهارراه حافظ بروجرد سرقت مسلحانه در بروجرد ناکام ماند بازجویی از مالک خودروی سارقان ادامه داردحمله کردند.
وی افزود: فروشنده پس از دیدن سارقان آژیر خطر طلافروشی را به صدا در‌آورد و با به صدا درآمدن آژیر خطر، سارقان مجبور به فرار شدند.
فرمانده نیروی انتظامی بروجرد با اعلام این که به‌محض به صدا درآمدن آژیر، مأموران نیروی انتظامی در محل حاضر شدند ادامه داد: برای این که خطری جان شهروندان را تهدید نکند در کمترین زمان ممکن و با سرعت هر چه تمام‌تر به‌اتفاق گروه‌های دیگری از نیروهای جان‌برکف انتظامی برای حفاظت از جان شهروندان،  به صحنه رسيديم و برای این که در سطح شهر به هیچ شهروندی آسیبی نرسد در تعقیب سارقین فراری تمامی شهر را زیر پوشش حفاظتی قرار دادیم.
فرمانده نیروی انتظامی بروجرد ادامه داد: سارقان با دیدن مأموران با موتورسیکلت از محل فرار کردند، اما خودروی آن‌ها در محل جرم باقی ماند و با مدارکی که از داخل خودرو کشف شد، مالک خودرو احضار و تحت بازجویی قرار گرفته است و با اعتراف وی، موضوع روشن  مجرمان دستگیر شدند.
وی با اعلام این که خوشبختانه در جریان این تیراندازی به کسی آسیب نرسید، افزود: از همه فروشندگان طلا درخواست داريم محل کسب خود را به دوربین مدار بسته تجهیز کنند.
دلیری در پایان از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی در برخورد با اشرار تشکر کرد و گفت: اگر این نیروها در تمامی برخوردها با اشرار و بر هم زنندگان نظم در بروجرد موفق عمل کرده‌اند، به خاطر دعای خیری است که مردم این شهر در حق فرزندان خودشان در نیروی انتظامی داشته‌اند.
قابل ذكر است در اين حادثه، ماموران با تعقيب و گريز متهمان و با اقدامات فني و اطلاعاتي از خودرو سواري و موتورسيكلت مورد استفاده سارقان كه در محل كشف شده بود، آنان را شناسايي و كم‌تر از 6 ساعت در مخفي‌گاهشان دستگير کردند.
از سارقان دستگير شده دو دستگاه وسيله نقليه شامل سواري پيکان و موتورسيكلت و همچنين يك قبضه سلاح کلاش و كلت كمري و مقاديري فشنگ جنگي در محل اختفاي آن‌ها کشف شد.
صاحب مغازه طلافروشي در اين مورد گفت: زماني که درب مغازه را باز مي‌کردم ناگهان دو نفر با سر و صورت بسته و با در دست داشتن كيسه‌اي كه در آن يک قبضه اسلحه کلاش پنهان شده بود، وارد مغازه شده و با تهديد به قصد سرقت طلاجات با من درگير شدند که با به صدا درآوردن آژير مغازه و حضور به موقع و سريع پليس موتورسوار ناكام ماندند.
خبر: فرهاد داودوندی/ بروجرد

دیدگاه‌ها  

#1 زو 1395-06-05 19:49
خوب بهشون میاد.دست نیروهای نیروی انتظامی درد نکند , مرحبا و درود بر شرفتان…
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا