یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

قتل مرموز جواني در مركز شهر خرم‌آبادمردم شهر خرم‌آباد صبح روز یک‌شنبه 24 مردادماه حوالی ساعت 7 و 25 دقیقه صبح با جسد مرد جوانی در خیابان ساحلی به سمت ستارخان و مطهري مواجه شدند.
به گزارش پايگاه خبري يافته به نقل از  ایرنا، پیکر خون‌آلود این مرد جوان که ظاهراً با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و لباس ورزشي بر تن داشت و به صورت نیمه‌برهنه در خیابان رها شده بود.
با توجه به حجم تردد در این مسیر و ساعات مراجعه کارکنان و کارمندان به محل کار، متاسفانه عده‌ي بسیاری از شهروندان با این صحنه‌ي دردناك مواجه شدند.
سرهنگ "رضا شیراوژن" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان نیز وقوع این حادثه را تایید کرد و گفت: برای پي بردن به علت وقوع این قتل بررسی‌هاي لازم انجام مي‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 الهام 1395-05-25 08:51
واقعا متاسفم برخی مسسولین
جنازه اون بنده خدا رو بدون اینکه ملحفه ای روش بکشن همونجوری کنار خیابون گذاشته بودن، بچه های من تا شب اون تصویر توی ذهنشون بود. شاید بگن ما تازه متوجه شدیم واسه همین چیزی همراهمون نبود، اما من این و رد می کنم چون به درختهای کنار پیاده رو نوار زرد رنگ "حریم صحنه جرم، ورود ممنوع" زده شده بود. وقت داشتن اون نوار زرد رنگ رو به درختها بزنن اما نمی تونستن چیزی روی اون بنده خدا بکشن.
نقل قول کردن
#2 دانشجو 1395-05-25 09:19
این قضایا کی تموم میشه؟
نقل قول کردن
#3 یکی از اهالی 1395-05-25 13:49
هنوز خون اون جوون بیچاره تو پیاده رو پاک نشده
نقل قول کردن
#4 امیر 1395-05-25 16:09
به نقل از دانشجو:
این قضایا کی تموم میشه؟

تا وقتی اراذل و اوباش معروف در هر محله ای از این شهر مشغول کار خودشون هستن .جای تعجب داره افراد خلافکار در هر محله ای کاملا دربین مردم شناخته شده هستن ولی برای نیروی انتظامی ناشناخته
نقل قول کردن
#5 حامد 1395-05-27 15:24
پلیس و داستگاههای امنیتی با نصب دوربینهای مداربسته هوشمند در معابر اصلی براحتی میتوانند حس امنیت را بالا ببرند و براحتی مجرمین را شناسایی کنند.الان پل صفوی(گپ)فاقد دوربین مداربسته هوشمند است و مسافرینی که خودرویشان را آنجا پارک میکنند با دستبرد سارقین مواجه میشوند.
نقل قول کردن
#6 بهشار 1395-05-28 16:27
به نقل از دانشجو:
این قضایا کی تموم میشه؟

زمانی تموم میشه که توسعه در لرستان شکل بگیره,نرخ بیکاری کاهش پیدا کنه,طرحهای اشتغالزا و صنایع مادر درشهرهای استان تأسیس بشن,زیرساختها اعم از راه آهن,بزرگراه,فرو دگاه,آزادراه,بی مارستان و…تکمیل بشن,زمانی تموم میشه که اصفهان و تهران و اراک و قم آلودگی هواشون رو با تو تقسیم کنند.زمانی تموم میشه که نگاهی که به اصفهان دارن به ما هم داشته باشند ولو اندکی…
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا