یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یکی از ساکنین شهرستان رومشکان در رود سیمره غرق شد.
 به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل از كشكان، بعدازظهر روز یکشنبه دهم مرداد حادثه تلخ دیگری در رودخانه سیمره به وقوع پیوست.
 در این حادثه یکی از اهالی روستای نظرعلیوند خسروآباد از توابع شهرستان رومشکان، در رودخانه سیمره در نزدیکی روستای رماوند  غرق‌شده و تلاش‌های مردمی برای پیدا کردن پیکر این شخص، تا کنون بی‌نتیجه مانده است.
 از همه نیروهای امداد و نجات و همچنین تشکل‌های مردم‌نهاد که در این زمینه مهارت و تخصص دارند، تقاضا می‌شود که به کمک این اهالی  بشتابند. تاکنون شناگران بومی نتوانسته‌اند پیکر شخص را پیدا کنند.
 آدرس محل وقوع حادثه اول جاده رماوند به سمت شهرستان رومشکان که در ایام نوروز محل تجمع و تفریحگاه مردم است.
 لازم به ذکر است که این محل در آخر پیچ‌های جاده رماوند از سمت رومشکان است و به‌اصطلاح ابتدای جاده رماوند به سمت رومشکان است و  تجمع مردم در آن‌جا قابل‌ مشاهده است.
در پی حادثه‌ی ناگواری که در رودخانه سیمره اتفاق افتاده و موجب غرق شدن یکی از اهالی روستای نظرعلیوند عالی آباد از روستاهای بخش سوری شهرستان رومشکان شده است، محمد محمدی‌نژاد فرماندار رومشکان اعلام کرد: با اطلاع از موضوع ضمن هماهنگی با مسئولان سد سیمره٬ نیروی انتظامی و بخشداری سوری موضوع تحت پیگیری است و تا ته‌نشینی و سکون آب رودخانه باید صبر کرد و البته مسیرهای پایین‌تر را هم باید مدنظر داشت که در این خصوص نیاز به غواص هست که هلال‌احمر کوهدشت فاقد آن است. در استان کرمانشاه یک فرد غواص هست که در صورت نیاز باید پیگیر حضور وی جهت مساعدت باشیم.
 

دیدگاه‌ها  

#1 شاهد 1395-05-11 16:16
در استان کرمانشاه یک فرد غواص هست که در صورت نیاز باید پیگیر حضور وی جهت مساعدت باشیم.
باید این اتفاقات بیفتد تا بفهمیم به غواص هم احتیاج داریم.چه اتفاق دیگری بیفتد خوب است تا بفهمیم به چه چیز دیگری احتیاج داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا