یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تصادف در کوهدشتبر اثر تصادف در محور خرم‌آباد به کوهدشت 5 نفر زخمی شدند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، رئیس پلیس راه لرستان گفت: در این سانحه که عصر دیروز بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پیکان با یک دستگاه وانت نیسان در کیلومتر 5 محور خرم‌آباد به کوهدشت رخ داد، 5 نفر مجروح شدند.
سرهنگ "مرتضی چغلوند" با بیان این که مجروحان این حادثه به مراکز درمانی خرم‌آباد منتقل شدند، علت حادثه را انحراف به چپ سواری پیکان اعلام کرد.
 
غرق شدن کودک بروجردی در رودخانه
کودک 2 ساله بروجردی در یکی از رودخانه‌های اطراف شهر بروجرد غرق شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: دختربچه 2 ساله‌ای دیروز در رودخانه نزدیک یک استخر پرورش ماهی در محور بروجرد - اشترینان جان باخت.
"محسن صیرفی" با بیان این که خانواده این دختربچه او را به بیمارستان چمران بروجرد منتقل کردند افزود: متأسفانه اقدامات درمانی نتوانست مانع مرگ این کودک شود و وی جان خود را از دست داد.
منبع: حبرگزاری صداوسیما

دیدگاه‌ها  

#1 برجعلی 1395-05-06 13:48
باور کنید بیش از 10 مورد تصادف فوتی در این محدوده رخ داده است. کافی است که خبر آنلاین حداقل به ارشیو مراجعه کرده و لینک اخبار انها رو در اینجا بگذارد. جناب سرهنگ فقط کار شما گزارش تصادف نیست لطفا یه کم هم به ابن نقاط حادثه خیر توجه بیشتری کنید لطفا بررسی کنید دلیل این همه فوتی و تصادف در این نقطه چیست و در پی حل این مشکل باشید.
نقل قول کردن
#2 شهروند 1395-05-06 16:17
دلیل این همه تصادف در محور بهشت رضا تا شهرک سراب چنگایی کم عرض بودن جاده و احتیاج به چهار بانده بودن این محور و همچنین عدم حضور مامورین پلیس راه در جهت جریمه کردن اتومبیل های مسافر کش کوهدشت خرم اباد که با حداکثر سرعت تردد می نمایند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا