یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير عامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري خرم‌آباد گفت: روز گذشته عوامل نیروی انتظامی مستقر در يكي از محله‌هاي خرم‌آباد با ما تماس آتش‌نشان خرم‌آبادي توسط متهم فراري مجروح شد!گرفته و از آتش‌سوزي يك منزل مسكوني خبر دادند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "فضل‌الله رشيدي" افزود: پس از اعزام نيروهاي آتش‌نشاني به نشاني اعلام شده، با درب بسته منزلي كه درون آتش‌سوزي روي داده بود مواجه شدند.
وي با بيان اين كه عامل آتش‌سوزي تعمدي يك متهم فراري بود كه تحت پي‌گرد قضايي قرار داشت، افزود: اين متهم پس از آن كه متوجه مي‌شود نيروهاي پليس كه حكم قضايي براي بازدداشت او دارند به درب منزل مراجعه كرده‌اند، از ورود آن‌ها به داخل منزل جلوگیری كرده و با آتش زدن واحد مسکونی قصد فرار داشت!
رشيدي اظهار داشت: با توجه به حریق به وجود آمده و این احتمال میرفت افراد دیگری در ساختمان وجود داشته باشند، لذا نيروهاي آتش‌نشاني به داخل ساختمان رفتند اما فرد آتش‌افروز با حمله به آن‌ها، "رضا تركمن‌شاهي" مسئول روابط عمومی آتش‌نشاني خرم‌آباد را از ناحیه هر دو دست مجروح نمود.
وي تصريح كرد: با این حال اين آتش‌نشان فداكار داخل منزل شد و پس از تحت کنترل درآوردن متهم، او را از دل آتش بيرون آورده و تحویل عوامل انتظامی داد‌.
خوشبختانه حال اين آتش‌نشان لرستاني رضایت‌بخش گزارش شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم آباد 1395-04-29 09:58
با سلام .خدمت کلیه آتش نشانان فداکار خسته نباشید عرض می کنم .
نقل قول کردن
#2 کوشکی 1395-04-29 22:09
آفرین
نقل قول کردن
#3 علی دالوندرنگرزان 1395-04-30 08:40
دست تون درد نکنه من ازآدم هاب شجاع خیلی خوشم میاید :roll: :roll:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا