یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محیط‌بان لرستانی که در یگان محیط زیست فیروزکوه خدمت می‌کند مورد ضرب و شتم 3 شكارچي متخلف قرار گرفت.
"یاسر مرادی" در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار یافته به تشریح چگونگی ماجرا پرداخت و گفت: روز شنبه گذشته به همراه یک نفر از نیروهای یگان محیط زیست فیروزکوه در حین گشت‌زنی در اطراف دریاچه سد نمرود، متوجه حضور 3 شكارچي در منطقه شدیم که مشغول صید غیر‌مجاز ماهی بودند.
وی افزود: بلافاصله جهت برخورد قانونی با متخلفین که گویا حالت طبیعی هم نداشتند، وارد عمل شدیم، اما شكارچيان به سمت ما حمله‌ور شده و ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
مرادی ادامه داد: در جریان این درگیری که حدود یک ساعت به طول انجامید به شدت از ناحیه صورت، دهان و بینی آسیب دیدم و حتی متخلفین قصد خفه کردن من را در آب دریاچه داشتند.
وی با اعلام این که به هر شكلي بود موفق شدم ابزار جرم را ضبط کنم، افزود: با رسیدن سایر محیط‌بانان، صیادان متخلف به‌وسیله یک خودرو از محل متواری شدند؛ اما شماره پلاک خودرو در اختیار نیروهای انتظامی قرار گرفته و دستگیری آن‌ها در جریان است.

مرادی با اعلام این که در حال حاضر حال عمومی‌ام خوب است، تأکید کرد: به عنوان فرزندی از لرستان، وظیفه خود می‌دانم در هر لباس و هر نقطه‌ای از کشور، حافظ محیط زیست باشم.

 اين محيط‌بان جوان متولد سال 1371 در خرم‌آباد است. وی همزمان با تحصیل و از سال 1390 در بخش حیات‌وحش (کلینیک حیات‌وحش پردیسان) مشغول به کار گرديد. مهرورزی، دوستی و حضور او در قفس خیلی از حیوانات وحشی ناشی موجب شد که همکارانش، مرادی را به عنوان یکی از دلسوزترین و شجاع‌ترین کارکنان این مجموعه بدانند.
یاسر بعد از اتمام تحصیلات در مقطع فوق‌دیپلم گرایش الکتروتکنیک، تصمیم گرفت فعالیتش را در راه خدمت به حیات‌وحش ادامه دهد، لذا از ابتدای سال 1395 به عنوان سرباز وظیفه به خدمت محیط زیست منطقه فیروزکوه درآمد.
محیط‌بان خرم‌آبادی در فیروزکوه مورد ضرب و شتم قرار گرفت
خبر: عبدالرضا قاسمی/ تهران 

                                        **************************************************
 توضیح: پایگاه خبری یافته شهریورماه سال 1394 و به مناسبت روز محیط‌بان و همزمان با میلاد ضامن آهو امام رضا (ع) گفت‌وگویی با وی این جوان دلاور لرستانی انجام داد که خواندنش خالی از لطف نیست؛ برای خواندن این گفت‌وگو اين‌جا کلیک کنید.
گفتگوی عبدالرضا قاسمی با یاسر مرادی

دیدگاه‌ها  

#1 کوشکی 1395-04-28 22:07
احسن
نقل قول کردن
#2 محمد 1395-04-29 10:04
حتمآ که نباید جنگ و دعوا کرد با دو تا مامور میرفتی این بلا هم سرت نمیومد
نقل قول کردن
#3 یک دلفانی 1395-04-29 20:00
درودبرغیرتت بزرگ مرد ذره ای ترحم برآن شکارچیان صد درصدمحکوم است بااشدمجازات بایدبرخوردشود انشالله خداونداین محیط بان شریف و شجاع را درپناه اهلبیت علبهم السلام مویدگرداند
نقل قول کردن
#4 فرشاد 1395-04-29 21:21
تعدادمحیط بانان بیشترشود
پاسگاه هم آنجا وجودداشته باشدبرای حفظ جان محیط بانان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا