یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از توقیف 88 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در قالب اجرای طرح ارتقا اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "حسین نجفی " در حاشیه اجرای طرح ارتقا اجتماعی در سطح شهرستان به خبرنگار ما گفت: مأموران طرح ارتقاي امنيت اجتماعي این فرماندهی روز گذشته با محوريت برخورد با رانندگان متخلف و انتظام بخشي در سطح شهرستان 88 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در خرم‌آباد توقیف شدبه مدت 24 ساعت طرح ارتقا اجتماعی در سطح شهرستان را اجرا کردند.
وي افزود: با اجراي اين طرح 86 دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو متخلف را توقيف و عمده تخلف رانندگان و راكبان وسايل نقليه توقيفي سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم استفاده از كلاه ايمني، آلودگي صوتي و نداشتن مدارك رانندگي گزارش شده است.
سرهنگ نجفی ادامه داد: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی خرم‌آباد در سال جاری برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر است که در اجرای این طرح ما توانستیم، 32 نفر معتاد و مظنون به خرده‌فروشی مواد مخدر و 10 نفر متهم تحت تعقیب دستگیر کنیم.
 فرمانده انتظامی خرم‌آباد اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 8 فقره سرقت در سطح شهرستان کشف و 7 نفر سارق حرفه‌ای دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی بیان کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای برقراری امنیت هر چه تمام‌تر و اجرای طرح ارتقا اجتماعی توانستند با هماهنگی دستگاه قضایی و تلاش ماموران انتظامی به پاک‌سازی برخی نقاط جرم خیز و آلوده سطح شهرستان پرداختند.
نجفی ادامه داد: آسایش حق مردم و خانواده‌ها است، این در حالی است که پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مکان‌های عمومی برای مردم هستند که باید در این مکان‌ها مأموران انتظامی پاک‌سازی شوند که در این راستا طرح ارتقا اجتماعی نیز در این مکان‌ها برگزار می‌شود.
منبع: پایگاه خبری پلیس

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1395-04-23 14:24
این طرح ها همه سمبلیک هست واستمرار ندارن
نقل قول کردن
#2 همشهری 1395-04-23 16:35
دستشون درد نکنه ولی فقط 24 ساعت؟! اکثر جوونای اینجا فرهنگ استفاده از موتور سیکلت رو ندارن انقدر گاز میدن و بوق ناجور میزنن ، من نمیدونم چه لذتی داره!
نقل قول کردن
#3 ف 1395-04-24 07:50
اگر توانستيد اين عادت بد موتور سواران كه برعكس جريان حركت در خيابان هاي يكطرفه بخصوص خيابان مطهري را برداشتيد آن وقت بياييد تبليغات بكنيد بجاي اينكه بيست نفر از مامورانتان در چهاراه بانك بايستد و فقط جريمه نبستن كمربند انجام دهد آن هم خلافي كه اسيبش به خود سرنشين بر ميگردد نه به مردم يكنفر در مطهري بايستد و اين موتور سواراني كه درخيابان مطهري برعكس تردد مي كنند را جريمه يا توقيف نمايد كه خطر كارش همه براي خودش است و هم راننده بدبختي كه با او تصادف مي كند و همه باعث خدشه دار نمودن فرهنگ مردم شهر از نظر ديگران ميشود خدا وكيلي اين كار را نتوانيد انجام دهيد بايد ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا