یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: اجازه سم‌پاشی و تفرقه‌افکنی در شهرداری را نمی‌دهم.
به گزارش یافته، رضا بردبار در جلسه شورای معاونین که روز شنبه 30 مهرماه در سالن جلسات شهرداری خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: به‌عنوان یک سرپرست مقتدر به کارم ادامه می‌دهم و تابع قانون، مراجع بالادستی و مردم هستم و تا وقتی‌که از من بخواهند به خدمت ادامه خواهم داد.
وی با اعلام این‌که اجازه سم‌پاشی و تفرقه‌افکنی در شهرداری را نمی‌دهم، افزود: قانون این اجازه را داده است که شورای شهر، شهردار و یا سرپرست انتخاب کند و تابع تصمیمات متفقه اعضای شورای شهر به‌عنوان نمایندگان مردم هستم.
بردبار با اعلام این که در یک ماه اخیر از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نکرده‌ام، اظهار داشت: به عنوان یک سرپرست مقتدر، از یک روز تا ۲ سال در خدمت مردم خواهم بود و به‌شدت به قانون مقید هستم و با متخلفین برخورد می‌کنم.
وی تصریح کرد: دست زحمت‌کشان را می‌بوسم و هرکسی به کمک شهرداری بیاید از او استقبال می‌کنیم، اما اجازه تفرقه‌افکنی و نفاق بین مدیریت شهرداری و شورای شهر را نمی‌دهم.
سرپرست شهرداری خرم‌آباد ادامه داد: مدیران مناطق و سازمان‌ها به حواشی توجهی نداشته باشند و به فکر خدمت به مردم باشند
وی تأکید کرد: فرصتی برای پرداختن به حواشی نداریم، مسائل مهم و فوری مانند لایروبی و غیره داریم که باید به آن‌ها بپردازیم.
 
توضیح:
شایان ذکر است بعد از دستگیری تنی چند از کارکنان شهرداری شهر خرم‌آباد از جمله  شهردار اسبق خرم‌آباد به اتهام سوءاستفاده از اموال شهرداری و تصرف غیرقانونی، 26 مردادماه 98 شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، رضا بردبار را به عنوان سرپرست شهرداری خرم‌آباد انتخاب کرده بود که وی تا 26 شهریورماه  در این سمت در حال فعالیت بود که عصر روز سه‌شنبه 26 شهریورماه 98، با اکثریت آراء اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد «محمد شریفی‌مقدم» را به عنوان شهردار خرم‌آباد تعیین کردند.
به دنبال این تصمیم شورا، اسد عبداللهی فرماندار خرم‌آباد با تأکید بر انتصاب غیرقانونی "محمد شریفی مقدم" به‌عنوان سرپرست شهرداری خرم‌آباد از سوی شورای اسلامی شهر، اعلام کرد که با استناد به قوانین جاری، خاصه قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران (ماده ۹۰)، با توجه به اینکه مراحل قانونی انتخاب سرپرست و شهردار جدید طی نگردیده، انتصاب جدید غیرقانونی محسوب می‌شود و از نظر این فرمانداری سرپرستی آقای رضا بردبار قانونی بوده و همچنان به قوت خود باقی است و معرفی فرد جدید تا طی مراحل قانونی و تائید کمیته انطباق فرمانداری غیرقانونی هست.

بردبار: اجازه تفرقه‌افکنی و نفاق را نمی‌دهم


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا