یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی لرستاني‌الاصل پیکان تهران، خیبر خرم‌آباد را  تیمي دونده، جسور و پرتلاش دانست و گفت: قبل از بازی به بازیکنانم تاکید کردم که بازی در این ورزشگاه و در مقابل این همه تماشاگر کار آسانی نیست و باید حواس خود را جمع کنند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "علی‌رضا مرزبان" پس از تساوي بدون گل تيمش مقابل خيبر خرم‌آباد در هفته سي‌ام رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور با بيان اين كه نیمه‌ی اول مسابقه بیش‌تر در اختیار ما بود و نیمه‌ی دوم نیز تا حدودی خیبر حملات خطرناکی روی دروازه‌ی ما داشت، تصريح كرد: بازی خوب و جان‌داری بود و به نظرم تساوی، نتیجه‌ی عادلانه‌ای بود.
وي افزود: البته ما طي مسابقات اخير چند مصدوم و محروم داشتیم که روی روند تیم‌مان تاثیر منفی بر جای گذاشت.
سرمربي پيكان در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: با توجه به اختلاف امتیازی که با ساير تيم‌ها داریم راه را برای صعود خودمان هموار کرده‌ایم، ولی هنوز همه چیز تمام نشده است و باید با دقت و تجربه‌ی بیش‌تری هفته‌های پایانی را طی نماییم.
مرزبان که اهل ازناي لرستان است و در جریان بازی بارها مورد تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت با بيان اين كه من در این‌جا ریشه دارم و افتخار می‌کنم لر هستم، افزود: از ابراز محبت تماشاگران لرستانی بسیار خوشحال شدم.
وي با اشاره به اين كه با حضور در خرم‌آباد به یاد دوست و رفیق دوران گذشته‌ام زنده‌یاد "رضا سقایی" افتادم، گفت: من این‌جا خاطرات خوبی دارم و برای مردم لرستان آرزوی بهترین‌ها را مي‌نمايم.
سرمربی خیبر خرم‌آباد نیز در پايان بازي اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و اگر چه بازي گل نداشت، اما احساس مي‌كنم تماشاگران راضی به خانه‌های‌شان رفتند.
 "علی نیکبخت" بيان داشت: در حالی که نیمه‌ی اول بیش‌تر مالکیت توپ در اختیار تیم پیکان بود اما در نیمه‌ی دوم ما چند فرصت خوب گل‌زنی را از دست دادیم.
وي افزود: در مجموع و با توجه به بضاعت‌مان، بازیکنان ما با تمامی وجود بازی کردند و گرفتن حتي یک امتیاز از پیکان که از نظر مبلغ قرارداد بازيكنانش و امکانات باشگاهش به هیچ وجه با ما قابل قیاس نیست، قابل قبول است.
 سرمربي پيكان تهران: افتخار مي‌كنم كه لُر هستم/ به ياد دوستم، رضا سقايي افتادم
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا