یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كتاب شناخت نويسندگان لرستانكتاب‌شناخت (لرستان)

"فهرست نويسندگان و پدپدآورندگان آثار"

پژوهش‌و‌نگارش: ساسان والي‌زاده - 1353 خرم‌آباد

مشخصات ظاهري:  462 صفحه، مصور

شابك:  7 – 083 – 260 – 600 – 978

ناشر: انتشارات شاپورخواست و انتشارات برداشت

طرح جلد: علي سليماني

نوبت چاپ:  اول،  تيرماه  1392

شمارگان:   1000 نسخه

قيمت:  200 هزار ريال

 

ساسان والیزاده، نویسنده و پژوهشگر لرستاني به منظور تکمیل کتاب "شناخت‌نامه نویسندگان لرستان" كه در زمستان 1380 توسط انتشارات افلاك خرم‌آباد انتشار يافت، "كتاب‌شناخت" را كه تكميل شده‌ي اثر پيشين وي مي‌باشد را در سال 1392 منتشر نمود.

"شناخت‌نامه نویسندگان لرستان" نقش بارزي در معرفي نويسندگان لرستاني داشت. اكنون كه بيش از يك دهه از تاليف آن كتاب گذشته است، ناشران لرستاني متعددي در اين دهه به انتشار آثار لرستاني‌ها پرداخته‌اند و نسل پرشوري از نويسندگان با انگيزه در لرستان شروع به فعاليت نمودند.

از اين رو، والي‌زاده از ميانه‌ي سال ۸۹ كار ويرايش دوم كتاب شروع كرد و در تيرماه 1392 آن را به سرانجام رسانيد.

در صفحه 14 "كتاب‌شناخت (لرستان)" آمده است: در مجموع 5500 عنوان كتاب از 1540 نويسنده‌ي لرستاني در اين كتاب فهرست شده است. يادآور مي‌شود در كتاب "شناخت‌نامه نویسندگان لرستان" كه اوايل دهه 80 انتشار يافت، مجموعاً 1393 عنوان كتاب از 500 نويسنده‌ي لرستاني فهرست شده بود كه اين تعداد در طول يك دهه بيش از 3 برابر افزايش يافته است.

والي‌زاده اين كتاب را به عنوان جلد نخست كه به نويسندگان لرستان در اين زمينه معرفي كرده است و گويا در آينده قصد دارد به نويسندگان ديگر استان‌ها نيز بپردازد.

شايان ذكر است تنها مركز پش اين كتاب در خرم‌آباد كتاب‌فروشي شاپورخواست واقع در خيابان شهداي شرقي، كوچه داروخانه سعدي مي‌باشد.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا