یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مقدمات تحلیل بیومکانیکی حرکاتمقدمات تحلیل بیومکانیکی حرکات
نویسندگان: سعید ارشم، فاطمه کشوری
قطع: وزيري
تعداد صفحه: 120
نوبت چاپ: اول 1393
تيراژ: 1000 نسخه
ناشر: نرسی
شابک‌: 5-51-5028-600-978
قیمت:  7700 تومان
 
هدف از کتاب حاضر، ارائه اصول علمی مربی‌گری و آموزش مهارت‌های حرکتی است تا بر اساس آن، مداخله شما در آموزش و مربی‌گری از روند صحیحی پیروی کند.
به عنوان یک معلم یا مربی، باید بدانید که دنبال چه چیزی هستید، چه راه‌کارهایی باید اتخاد کنید و چگونه عملکرد را ارزیابی و اصلاح کنید. اتکا بر شیوه‌های آزمون و خطا یا حدس و گمان غیر‌قابل قبول است، زیرا انجام آزمایش به قیمت به خطر انداختن سلامت جسمانی ورزشکاران و صرف بیهوده زمان، شایسته نیست.
امروزه در رقابت‌های ورزشی، علم بیومکانیک، اطلاعات بسیار مهمی در رابطه با نحوه عملکرد ورزشکاران ارائه می‌دهد. در حقیقت برای ورزشکاران نخبه، بیش از ساعت‌ها تمرین و کار سخت اهمیت دارد. این موضوع برای کشورهایی که در آن‌ها استعدادها پائین است، امری حیاتی به شمار می‌رود.
 در سطوح بالای عملکرد ورزشی، داشتن یک برنامه آموزشی سخت‌گیرانه و دقیق بسیار تعیین‌کننده است.
کتاب مقدمات تحلیل بیومکانیکی حرکات شامل 5 فصل است. در این کتاب تلاش شده تا مطالب مهم تا حد امکان به صورت عملی و کم‌ترین استفاده از معادلات ریاضی بیان شود.
امیدواریم این کتاب موجب بهبود نگرش دست‌اندرکاران ورزش از جمله مربیان، معلمان و دانشجویان تربیت‌بدنی در زمینه اصول مربی‌گری شود و از خواندن آن لذت ببرند.
دكتر سعيد ارشم و فاطمه كشوري
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا