یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر نیرو از تلاش‌ها و خدمات شرکت آبفار لرستان و مدیر عامل این مجموعه تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار لرستان، وزیر نیرو طی حکمی از زحمات مهندس "علی‌رضا کاکاوند" مدیر عامل شرکت آبفار لرستان در خصوص کسب رتبه اول در زمینه آموزش کارکنان بین شرکت‌های آبفار کشور تجلیل کرد.
در این حکم ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیر عامل آبفار لرستان و همکاران این مجموعه آمده است:
«‌سرمایه انسانی اساس توسعه و بالندگی کشورها و سازمان‌ها و آموزش و توانمند‌سازی کلیدی‌ترین رکن کارآمدی منابع انسانی است.»
این حکم در جمع مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور در تهران به مدیر عامل شرکت آبفار لرستان اعطا شد.
رتبه اول آموزش شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در بین آب و فاضلاب‌های روستایی کشور
مدیر منابع انسانی و تحول اداری شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از کسب رتبه اول آموزش شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در بین آب و فاضلاب های روستایی کشور خبر داد.
جهانگیر شفیعیان، مدیر منابع انسانی و تحول اداری اظهار داشت: در جلسه‌ای که 5 مهرماه 1394 با حضور وزیر محترم نیرو و معاونین و مقامات ارشد ستادی و همچنین مقامات ارشد شرکت‌های مادر تخصصی مقامات ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مقامات ارشد وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری‌، مقامات ارشد آموزشی وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی مقامات ارشد دانشگاه جامع علمی و کاربردی روسای مراکز آموزشی و پژوهشی وزارت نیرو  مدیران عامل و مدیران منابع انسانی شرکت برتر در حوزه آموزش شرکت آب و فاضلاب روستایی  لرستان توانست رتبه برتر آموزش کارکنان را بین شرکت‌های آب و فاضلاب کشور کسب کند.
وی افزود: وزیر نیرو لوح تقدیر و تندیس شرکت برتر به مدیر عامل این شرکت اهدا کرد، این موفقیت را به تمامی همکارانی که با حضور سبز خود این‌جانب را در اجرای دوره‌های تخصصی  شغلی همراهی نموده تبریک عرض می‌نمایم و آرزوی صحت و سلامتی آن‌ها را از خداوند متعال خواستارم.
وی ادامه داد: این موفقیت در صورتی تحقق یافته که با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای دوره‌ها در شرکت صرفه‌جوئی قابل ملاحظه‌ای در هزینه‌های آموزشی صورت پذیرفته است‌.
 
موفقيت آب و فاضلاب روستايي لرستان در كشور  

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا