یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اکثر اهالی فوتبال نیکبخت را جزء آن دسته از مربیان می‌دانند که تبحر خاصی در صعود و بالا آوردن تیم‌ها به لیگ دسته اول کشور دارد.
علی نیکبخت در دور دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور هدایت خیبر را بر عهده گرفت و با کسب 5 پیروزی، یک تساوی و یک شکست، کارنامه‌ای خیره کننده از خود بر جای گذاشت.
با آمدن علی نیکبخت به خیبر، روند تاکتیکی خیبر روان‌تر شد. اينك در مرحله حساس پلی‌آف، شاگردان نیکبخت رو در روی استقلال آبی تهران قرار خواهند گرفت و در یک جدال حساس تیم برتر راهی مسابقات لیگ دسته اول کشور در فصل آينده خواهد شد.
به هتل شقايق خرم‌آباد محل اسكان نيكبخت رفتيم در خصوص آخرین وضعیت خیبر با سرمربی این تیم به گفت‌وگو نشستیم:
 
آقاي نيكبخت، برای آشنایی بیش‌تر علاقه‌مندان فوتبال لرستان از کارنامه مربی‌گری خود بگویید.
مربی‌گری را از تیم پایه وحدت تهران آغاز کردم، مقاومت و بانک ملی نیز در سنین پایه و همچنین دستیار غلام میرآخوری در تیم بزرگسالان بانک ملی بودم، از سال 80 تا 83 در تیم‌های پایه سایپا و پس از آن در رده زرگسالان مربي تيم‌هاي کاوه تهران، شهرداری تبریز، شهر صنعتی، ماشین‌سازی تبریز، کاوه زنجان، گلچین رباط کریم، آلومینیوم اراک و خیبر خرم‌آباد بوده‌ام.
 
پیش از آن که مربی‌گری خیبر را بپذیرید از فوتبال لرستان شناخت داشتید‌؟
بله‌، بنده با تیم‌های شهرداری تبریز، گلچین رباط کریم و آلومینیوم اراک به خرم‌آباد آمده بودم و می‌دانستم بازیکنان لرستانی از نظر فیزیکی و بازی درگیرانه قابلیت بالایی دارند.
 
علت برکناری شما از تيم آلومینیوم چه بود‌؟
در چند بازی آخر که با تساوی پایان یافت متاسفانه موقعیت‌های صددرصد گلزنی ما با بدشانسی به گل تبدیل نشد، ولی اصلی‌ترین دلیل جدايي من از اين تيم، خواسته‌های نامعقول مدیران آلومینیوم‌سازی از بنده بود که زیر بار آن‌ها نرفتم‌. به طور مثال مسوولین اراک می‌گفتند فلان بازیکن بازی کند یا بازی نکند و یا فلان شخص باید به عنوان دستیار شما باشد و یا دخالت در کارهای تاکتیکی‌... این مسائل دلیلی شد تا به براي تداوم همكاري بن‌بست بخوریم و از این تیم جدا شوم.
 
علي نيكبخت سرمربي تيم فوتبال خيبر خرم‌آباد

چرا بازیکنان خیبر در بیرون از خانه بازی روان‌تری را به نمایش می‌گذارند؟
شاید در ظاهر و در نتیجه‌گیری چنین باشد، ولی در واقع باید بپذیریم که هر بازیکن و تیمی با توجه به شرایط میزبانی، در شهر خودش بهتر بازی می‌کند که بازیکنان خیبر نیز از این امر مستثنی نیستند. اگر من شناخت بیش‌تری از نفرات داشتم بی‌شک در بازی‌های داخل خانه نیز روان‌تر بازی می‌کردیم‌، البته ما در این مرحله بیش‌تر به دنبال 3 امتیاز بودیم و بعد از آن زیبا بازی کردن‌. قول می‌دهم در دو بازی با استقلال آبی تهران بازیکنانم بهترین نمایش فنی و تاکتیکی را به نمایش بگذارند. ضمناً در خرم‌آباد اکثر تیم‌ها دفاعی بازی می‌کنند و فضای کمی در اختیار ما قرار می‌گیرد، ولی در خارج از خانه و باز بازی کردن حریفان این فضا برای بازیکنان ما مهیا می‌شود که از همین راه به گل‌های تاثیرگذاری دست یافته‌ایم.
 
تمایل شما جهت بازی پلی‌آف بیش‌تر رويارويي با پارس جنوبی بود یا استقلال آبی تهران‌؟
علي نيكبخت سرمربي تيم خيبر خرم‌آبادبرای ما فرق آن چنانی نداشت، پارس تیم پا به سن گذاشته و باتجربه‌اي بود اما کُند بازي مي‌كردند و استقلال آبی جوان، بی‌تجربه اما جسور است. ما برای صعود عزم خودمان را جزم کرده‌ایم و با تمام توان خود را در این دو بازی به کار خواهیم بست تا ضمن صعود، دل مردم لرستان را شاد کنیم.
 
آیا قبول دارید در لیگ‌های دسته دوم و اول زد و بند و دوپینگ وجود دارد‌؟
بله کاملاً قبول دارم. بارها شنیده‌ام که برخی تماس‌ها با بازیکنان و مسوولین تیم‌ها نتیجه را خارج از مستطیل سبز رقم زده است. دوپینگ نیز به صورت وحشتناک و موریانه‌وار در بین خیلی از فوتبالیست‌های لیگ یک و دو رو به فزونی است و متاسفانه کنترل هم نمی‌شود.
 
نقطه قوت خیبر خرم‌آباد را در چه چیزی می‌دانید‌؟
یک‌دلی، یک‌رنگی‌، رفاقت و انگیزه‌ی بالا برای صعود از نقاط مثبت و قوت تیم ما محسوب می‌شود.
 
چه انتظاری از تماشاگران لرستانی دارید؟
بارها شنیده‌ام که در سال‌های گذشته استادیوم تختی جهت بازی‌های خیبر، فجر و کوثر پر از تماشاگر شده است و همه‌ی بازیکنان جهت بازی در شهر خرم‌آباد فشار روحی روانی زیادی را بر دوش می‌کشیدند. الان نیز انتظار دارم تماشاگران پرشور لرستانی در این دو بازی حساس به استادیوم آمده و یک صدا 90 دقیقه خیبر  را تشویق کنند‌. بازیکنان استقلال‌جوان و کم تجربه هستند و فشار تماشاگران می‌تواند در صعود ما نقش پررنگی داشته باشد.
 
گفت‌وگو از : رضا  طولابی
 

دیدگاه‌ها  

#1 کیوان 1394-02-29 20:03
به امید پیروزی خیبر و جشن پیروزی
نقل قول کردن
#2 محمد میرزایی 1394-02-30 03:12
روزپنجشنبه ۳۱اردیبهشت ۹۴ میتواند یکی از روزهای بیادماندنی فوتبال لرستان باشدو تیم باغیرت خیبر با تماشاگران باتعصب و پرشورش, برگ زرین دیگری به افتخارات فوتبال لرستان وبخصوص تیم ریشه دار خیبر بیفزاید, پس از عموم مردم عزیز وشریف هم استانی دعوت میشود تا ضمن حضور در ورزشگاه تختی تا آخرین ثانیه بازی به تشویق نماینده شایسته استانمان بپردازند.
نقل قول کردن
#3 عماد 1394-02-30 04:53
وا امید صعود هام وات
نقل قول کردن
#4 سيامك كوهگردزاده 1394-02-30 07:33
به اميد پيروزي تيم فوتبال خيبر باحمايت تما شاگران عزيز
نقل قول کردن
#5 ali 1394-02-30 07:35
به اميد پيروزي
نقل قول کردن
#6 حسینی 1394-02-30 08:13
به امید صعود تیم ریشه دار خیبر صدا و سیما بازی رو پخش کنه
نقل قول کردن
#7 خيبر 1394-02-30 09:49
ليدر باتعصب فقط فقط بهروز باتعصب
نقل قول کردن
#8 حميد علي زاده 1394-02-30 11:20
اميد است همه علاقمندان به فوتبال پنجشنبه بيان ورزشگا ه تشويق كنند تيم خيبرو اينجا كار رو تمام كنند
نقل قول کردن
#9 محمدمیرزایی 1394-02-30 17:53
خدمت همه زحمتکشان ورزش استان ارادت دارم اما امیدوارم بهروز وثوقی که عمرشو جهت ارتقاءورزش لرستان گذاشته ازلحاظ مالی حمایت بشه همانطوریکه آقایان:طاهری, گندابی, روزبهانی, موسیوند, موسوی وتعدادی جوان نیز از زندگی و وقت خودایثار میکنند.
نقل قول کردن
#10 سعید اسحاقی 1394-09-02 16:35
آقای نیکبخت بهترین مربی بازیکن ساز ایران
نقل قول کردن
#11 علی م 1394-12-11 16:24
تیم خوبیست لکن دروازه بان ومدافعین کم تجربه و وپر اشتباهی دارد،نیاز مبرم به یک هافبک بازیساز میانه میدان دارد.در بازی با نفت آبادان سه گل به یک شکل دریافت کردمدافعین در دفع توپ داخل محوطه جریمه تعلل کردن و مهاجمین نفت سه گل راحت زدند
نقل قول کردن
#12 حسام 1395-02-06 17:14
من به عنوان يه لرستانى و طرفدار خيبر از جناب اقاى مهندس بازوند كه به شخصه لقب كريمخان رو به ايشون دادم تشكر ميكنم و بخصوص جناب اقاى نيكبخت و تمام كسانى كه براى تيم خيبر تلاش ميكنن كمال تشكر و قدردانى را دارم با ارزوى برد خيبر برابر فجر سباسى
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا