یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حمید درخشان تماس گرفتیم تا از شرایط پرسپولیس و خودش باخبر شویم اما وي در جواب اعلام کرد به خاطر شرایط حاکم بر پرسپوليس فعلاً سکوت می‌کنم.

درخشان که به خاطر هواداران پرسپولیس و تیم محبوبش سکوت خبری کرده این روزها می‌تواند صحبت‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، اما موبایلش را خاموش کرده و ترجیح داده سکوت کند. به همین خاطر به سراغ "عبدالله بابایی‌زاده" از فعالان لرستاني فوتبال ايران و یکی از دوستان نزدیک به حمید درخشان که خود در برهه‌ای از زمان سابقه مدیریتی در فوتبال را نیز داشته رفتیم تا از زبان وي از اوضاع احوالی حمید درخشان باخبر شویم:

 

آقای بابایی‌زاده، حمید درخشان یکی از گزینه‌های اصلی پرسپوليس براي مربي‌گري بود که حالا گوی رقابت را به دایی تا حدودی واگذار کرده، علت چیست؟

حمید درخشان به خاطر هواداران پرسپولیس و برای این که حاشیه درست نشود سکوت کرده ولی احساس می‌کنم از سکوت حمید شخص سردار رویانیان سواستفاده کرده به طوری که بارها در مصاحبه از این جمله استفاده می‌کند که آقایان حمید درخشان و محمد مایلی‌کهن لطف کرده‌اند و سکوت کردند! آقای رویانیان این را بداند اگر ما به حمید‌خان مشاوره دادیم تا سکوت کند به این دلیل بود که سکوت ایشان آرامشی باشد بر انتخاب درست شما نه این که ابتدا گزینه‌ای را بیرون از خانواده پرسپولیس انتخاب کنید بعد مدیریت ورزشی وي را زیر سؤال برده و علی دایی را که اگر شخصیت بزرگی دارد ولی کارنامه خوبی را از خود در باشگاه و تیم ملی و حتی راه‌آهن به جا نگذاشته است انتخاب کنید. آیا غیر از این است که بیش‌ترین باخت را پرسپولیس به استقلال در زمان مربي‌گري ایشان داده و خود بنده در مجامع عمومی رفتاری از ایشان دیده‌ام که دور از شخصیتش بود. از جمله رفتار دايي با هوادارانش در مراسم خاك‌سپاري عسل بدیعی! علی دایی بارها برای پرسپولیس کلاس گذاشته، پرسپولیس باشگاهی است که به مراتب بزرگ‌تر از علی دایی است.

 

رفتار و كارهاي عجيب؟! بيش‌تر توضيح مي‌دهيد؟

بله، با آمدن وی محمد دایی "برادر خودش" رو به عنوان دستیار اول در پرسپولیس می‌بینیم چرا که دیروز در جلسه‌ای بیان کرده‌اند‌، حال به نظر شما محمد دایی می‌تواند در این مقطع به داد پرسپولیس برسد؟ زننده‌ترین مسأله برای بنده این است که کمیته فنی باشگاه بعد از چند جلسه که نظر خود را به اتفاق اعلام کرده‌اند آقای رویانیان بر خلاف نظر آقایان شخص دیگری را انتخاب می‌کند، این مسأله به نظر شما توهین به مجمع پیشکسوتان نیست؟

 

آقای بابایی‌زاده مثل این که راه‌آهن با حضور دایی مخالفت کرده، شما در جریان  این موضوع هستید؟

مثل این که نه، یقیناً! راه‌آهن طبق نامه‌ای به شماره 2001/م/د تاریخ 29/2/1392 توسط آقای رییسی‌کیا مدیریت محترم باشگاه اعلام کرده‌اند تحت هیچ شرایطی با جدایی علی دایی موافقت نمی‌کنند. حال امکان این انتقال چگونه وجود دارد؟ مگر این که آقای تاج بند‌های جدیدی به آیین‌نامه اضافه کند. به خاطر شخص آقای دایی، سردار رویانیان بايد از مبلغ بیت‌المال مبلغ هنگفتی به باشگاه راه‌آهن بدهد. من بابایی‌زاده به عنوان شخصی که در مقاطع مختلف در فوتبال خدمت کرده‌ام چه دور چه نزدیک سؤالم این است وقتی اکثر پیشکسوتان و در راس آنان علی پروین به طور علنی اعلام می‌کنند بهترین گزینه درخشان است چرا آقای رویانیان که در برنامه زنده تلوزیونی اعلام می‌کند ماموریت انتخاب را به پروین سپرده‌ام خلاف نظر ایشان عمل کرده و حتی در غیاب وي به خودشان اجازه انتخاب سرمربی را داده است؟! به نظر شخص بنده نه به عنوان یار بلکه یک هوادار بهترین انتخاب را از بین گزینه‌ها حمید درخشان است چرا که می‌توان به نتایج وی در زمان مربی‌گری‌اش در داماش مقابل همین باشگاه پرسپولیس اشاره کرد، آن هم با سرمایه کمی که در دست داشت و یا در گذشته با استانکو در زمان حضورش در پرسپولیس.

 

و در آخر؟

از آقای سردار رویانیان می‌خواهم در تصمیم خود تجدید نظر کند و در انتخاب به فشار وزارت ورزش اشاره نکنند چرا که طی استعلام بنده اصلاً چنين جوی از سوی وزارت ورزش و وزیر محترم آقاي عباسی و معاونان وی که با آنان روابطی داریم وجود ندارد. با آرزوی سلامتی و موفقیت برای تمامی عزیزان در عرصه ورزش كشور.

از راست: بابايي‌زاده، درخشان و شصتي

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا