یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

"ضرغام علیجانی" از 27 مهرماه 1393 مسوولیت معاونت ورزشی اداره كل ورزش و جوانان لرستان را به جاي "عبدالله عزيزپور" بر عهده گرفت. عزيزپور از قهرمانان كشتي فرنگي كشور بود كه 19 آبان 1391 به جاي "همايون مرآت" در اين سمت منصوب شده و پس از حدود 2 سال، جاي خود را به معاون ورزشي جديد داد.
وي كه اصالتاً اهل شهرستان سلسله لرستان است، مدرك تحصيلي لیسانس تربیت‌بدنی و فوق لیسانس علوم قرآنی دارد و سال‌ها تجربه کار در ورزش از جمله كشتي و هندبال را جز سوابق ورزشي خود ذكر مي :ند.
در خصوص مسائل مختلف حوزه کاری وی با وي گفت‌وگوي كوتاهي داشتيم که چكيده‌ي آن را تقديم شما مي‌كنيم:
 
ضرغام عليجاني معاون ورزشي اداره كل ورزش و جوانان لرستانآقاي عليجاني، در خصوص برگزاری مجمع انتخابات هیات‌های ورزشی استان شفاف‌سازي كنيد برخي نسبت به اين موضوع معترضند.
هیات‌های ورزشی هر 4 سال یک بار می‌بایست رییس خود را بشناسند. در حال حاضر 17 رشته ورزشی بدون رییس داریم که در شرف برگزاری مجامع این هیات‌ها هستیم و تا کنون مجمع انتخابات 5 رشته ورزشی را برگزار نمودیم همه سعی و تلاش مدیر کل ورزش برگزاری انتخابات کاملاً بی‌طرف و آزاد است به طوری که وقتی که دوره مسوولیت شخصی در هیاتی به پایان می‌رسد، آن رشته ورزشی را در روزنامه آگهی فراخوان خواهیم زد و هر کسی توانایی اداره ورزشی را داشته باشد می‌تواند در انتخابات شرکت کند.
 
در خصوص اعتراضات و انتقاداتی که بعضی از افراد نسبت به انتخابات هیات ژیمناستیک دارند چه نظری دارید؟
ما انتخابات هیات‌ها را برابر بخش‌نامه و آیین‌نامه برگزاری هیات‌های ورزشی وزارت برگزار مي‌كنيم. در همه مجامع روسای فدراسیون‌ها و یا نماینده آن‌ها حضور دارند و پروسه انتخابات را رصد می کنند. انتخابات هیات ژیمناستیک نیز همچون سایر هیات‌ها بدون هر حاشیه‌ای برگزار شد و رییس هیات انتخاب گردید. اخیراً شاهد بداخلاقی‌های بوديم که امیدواریم بعضی از افراد بیش از این برای ورزش ما چالش‌زا نباشند در غیر این صورت اگر شاهد تداوم بداخلاقی‌ها باشیم مجبوریم برخورد قانوني نماییم.
 
آیا تجهیزات ورزشی اماکن ورزشی استان که اکثر آن‌ها فرسوده شده به روز می‌شوند؟
یکی از اولویت‌های کاری مدیریت ورزش استان همین موضوع است. در خصوص کشتی موافقت اختصاص 4 تخته تشک کشتی را از فدراسیون گرفتیم. همچنین طی بسته‌های فرهنگی که وزارت ورزش به نمایندگان داده شده اکثر شهرستان‌ها نیز از این بسته‌های ورزشی استفاده کردند. البته ما تا اماکن ورزشی مناسبی در اختیار نداشته باشیم نباید به فکر تجهیز آن باشیم. قبل از این که تجهیزات ورزشی را خریداری نماییم در صدد هستیم ابتدا مکان‌ها و اماکن ورزشی را ساماندهی كنيم. بعد از تثبیت و بازسازی اماکن، بحث تجهیز را نیز دنبال خواهیم کرد.
 
در خصوص جابه‌جایی سالن‌های ورزشی یا استاندارد‌سازی سالن شهيد چاغروند مجموعه ورزشي تختي خرم‌آباد چه اقداماتی صورت گرفته است؟
در خصوص سالن‌ها در حال تغییرات و جابه‌جایي‌های اساسی هستیم. در نورآباد طی تفاهم‌نامه‌ای که داشتیم یک سالن ورزشی را به شهرداری دادیم و در عوض یک سالن ورزشی را از آن‌ها تحویل گرفتیم و آن را در اختیار ورزشکارانت قرار دادیم. در خرم‌آباد سالن 3 هزار نفری که قرار است تغییرات جزیی در آن صورت گیرد به خانه کشتی تبیدیل می‌کنیم و سالن کشتی رشیدزاده را در اختیار ورزشکاران وزنه‌برداری قرار می‌دهیم. همچنین روند استاندارد‌سازی سالن شهید چاغروند به پایان رسیده و این سالن پذیرای بیش از 8 رشته ورزشی از جمله فوتسال، واليبال، بسكتبال، هندبال، هاكي، بدمينتون، كشتي و غيره خواهد بود و می‌توانیم مسابقات بین‌المللی را هم در این سالن برگزار نماییم.
 


 ورزشکاران ما هر ساله نسبت به عدم اجرای مراسم تجلیل گلايه‌مند هستند. آیا برنامه خاصی برای این موضوع دارید؟
جای خوشحالی که حدود 380 ورزشکاران قهرمان داریم که توانستند جایگاه و شأن ورزش لرستان را همچنان روی سکوهای قهرمانی نگه دارند  و از اولویت‌های مدیریت ورزش استان برگزاری مراسم تجلیل از این عزیزان می‌باشند طی توافقاتی که صورت گرفته قرار است از مدال‌آوران آسیایی و جهانی توسط استانداری در مراسمی تجلیل شود. همچنین قطعاً از مدال‌آوران و قهرمانان کشوری نیز با همکاری سایر دستگاه‌ها تقدیر و تشکر خواهیم کرد و مطمئناً یکی از اولویت‌های کاری مجموعه ورزش استان تجلیل از قهرمانان است.
سید احمد  موسوی / روزنامه خبر ورزشی (ضمیمه لرستان)
 

دیدگاه‌ها  

#1 منتقد 1393-12-26 23:49
در مورد انتخابات هیات هندبال هم مگر در قانون انتخابات شخص رئیس هیات نمی بایست که ساکن مرکز استان باشد؟
دیه داریت چی میکیت؟ راجع ب هیات شنا هم . ... بسه
نقل قول کردن
#2 یه نفر 1393-12-26 23:55
جل الخالق اولین باره در عمر ورزشیم کسی رو میبینم که تجربیات کاری در دو رشته بی ربط {کشتی و هندبال} باهم باشه !!!!!! اشتباه چاپی نی حضراااات؟
_______________________________
يافته: چون نام اين 2 رشته را ما به مصاحبه انجام شده توسط آقاي موسوي اضافه كرديم لذا ناچاريم خودمان پاسخگو باشيم.
ايشان خودشان كشتي گير بوده‌اند و در رشته هندبال مسووليت انجمن هندبال آموزش و پرورش الشتر را داشتند و چند تن از قهرمانان كنوني تيم ملي از ان تيم به پا خواستند.
نقل قول کردن
#3 رضا 1393-12-27 03:25
جاالحق و ذهق الباطل ان الباطل کان ذهوقا.

جناب آقای علیجانی از عدالت و احقاق حق صحبت کردید و از برخورد قانونی !!!
به اعتقاد خانواده ورزش استان ابتدا در مورد سازمان ورزش باید قانون اجرا بشود، که انشاالله به زودی اجرا خواهد شد چرا که مهمترین هدف جمهوری اسلامی ایران احقاق حق و ستاندن حق مظلوم از ظالم است
نقل قول کردن
#4 ورزشکار حرفه ای 1393-12-27 03:45
ما از برادران و دوستانمون در هیات اسبق ژیمناستیک استان حمایت می کنیم چونکه میدونیم حق با هاشونه ...
نقل قول کردن
#5 يه نفر 1393-12-27 07:28
يافته عزيز :
ضمن خسته نباشيد بعرض برسانم بحث مديريت در ورزش با فعاليت شخصي در رشته ورزشي رو خدمتتون گفتم وگرنه در بحث مديريت كه مثلاا آقاي يزداني خرم در واليبال و كشتي سر آمد بودند اقاي افشار زاده و ... بگذريم
نقل قول کردن
#6 حق 1393-12-27 08:21
تا جايي كه من ميدونم تمام پيشرفت هندبال الشتر مديون زحمات اقاي امين ندري هستش نه ايشون..
نقل قول کردن
#7 وزنه بردار 1393-12-27 09:22
خدا خيرتون بده لطفا زودتر..
سالن رشيدزاده يا شهيد رضايي؟
نقل قول کردن
#8 د 1393-12-28 07:39
سراي ورزشكاران مخصوص مهمانان وي‍ژه است!!! چرا برخی از کارکنان اداره کل اونجا زندگی میکنند؟ به نظرم بعد از هيات هندبال مهره چيني براي هيات شنا و سواركاري صورت میگیره....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا