یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 امكانات ورزشی در موفقيت ‏ورزشکاران نقش مهمي داشته و باعث لذت‌بخش‌تر شدن ورزش نیز ‏می‌شود.‏
فکر کردن به داشتن تجهیزات منحصر به فرد برای به نمایش گذاشتن هرچه بهتر عملکرد، همیشه ذهن ورزشکاران حرفه‌ای و مربیان آنان را به خود مشغول کرده است.
به واقع می‌توان گفت تنها چند باشگاه انگشت شمار در خرم‌آباد با امتیاز داشتن تجهیزات ورزشی مدرن مشغول خدمت‌رسانی به بانوان هستند كه یکی از این باشگاهها واقع در خیابان هشتم محله قاضی‌آباد با نام "اکتیو" توسط  خانم موسوی‌‌نژاد سرپرستی می‌شود.
وي با معرفی خود در مورد انگیزه‌اش برای تاسیس این باشگاه می‌گوید: نرگس موسوی‌نژاد هستم متولد سال 1363، دانشجوی کارشناسی ارشد حسابداری، فعالیت ورزشی خود را در سال 77 با فعالیت در رشته‌های شنا، دو و میدانی ونجات غریق شروع کردم. مقام سوم کشور در رشته نجات غریق در سال 83، مقام دوم کشوری در رشته شنا در سال 82 و همچنین چندین مقام استانی در همین رشته را در کارنامه خود دارم. داری کارت مربی‌گری در رشته‌های آمادگی جسمانی و شنا نیز می‌باشم. باشگاه اکتیو را آذر‌ماه امسال به دو دلیل يكي ایجاد کارآفرینی برای خودم و همچنین نبود یک باشگاه مجهز مخصوص بانوان در این محله تاسیس کردم.
وی در ادامه گفت: ما در 5 رشته ایروبیک، آمادگی جسمانی، بدن‌سازی، کاراته و ژیمناستیک فعالیت می‌کنیم. در رشته ایروبیک خانم فاطمه کوگانی دارای کارت مربی‌گری و همچنین دارای چند مقام استانی در این رشته مربی‌گری را بر عهده دارند. خانم مریم زنده‌کار در رشته ژیمناستیک با کارت مربی‌گری و دارای 14 سال سابقه مربی‌گری در رشته‌های بدن‌سازی و ژیمناستیک، عنوان اول جشنواره ژیمناستیک مهد خلاقیت ماه و خورشید فعالیت می‌کنند. همچنین خانم فرشته تابان در رشته کاراته با کارت مربی‌گری درجه یک ملی، 13 سال سابقه مربی‌گری و کمربند مشکی دان 4، کارت داوری با درجه Ra مربی ما هستند و نیز خانم صدیقه دری در رشته بدن‌سازی بازیکن اسبق هندبال، مربی و داور رشته بدن‌سازی و خودم هم در رشته آمادگی جسمانی مربی‌گری را بر عهده داریم.
موسوی‌نژاد افزود: من با هزینه زیاد توانستم باشگاه را به تجهیزات ورزشی مدرن مانند تردمیل، دوچرخه ثابت، البتیکال، ویبریشن و سایر وسایل مورد نیاز مجهز کنم. باشگاه مجهز به کف پوش تاتمی و دارای رختکن مجزا برای رفاه حال بانوان، آب سرد‌کن و تهویه مناسب می‌باشد.
سرپرست باشگاه اکتیو با اشاره به استقبال خوب بانوان از حضور در باشگاه گفت: با توجه به این که تبلیغاتی برای باشگاه نداشته‌ام اما بانوان استقبال خوبی داشته‌اند و این مطلب علاقه و استعداد ورزشی در این منطقه از شهر را نشان می‌دهد. در واقع سرمایه‌گذاری اصلی من و همکارانم در رشته‌‌‌‌‌‌‌‌های کاراته و ژیمناستیک است. با توجه به وجود مربیان خوب و با سابقه امیدواریم در آینده نزدیک قهرمانی‌هایی در سطح استان و کشور کسب کنیم.
موسوی‌نژاد با ابراز نگرانی از توجه نداشتن خانم‌ها‌ی خانه‌دار به سلامت خودشان گفت: با توجه به زندگی ماشینی خانم‌ها به ورزش اهمیت چندانی نمی‌دهند. یک زن باید اول به سلامت جسم و روح خود توجه کند سپس می‌تواند یک همسر و یک مادر خوب باشد. مطمئنا رسانه‌های فرهنگی ورزشی و حتی مراکز درمانی می‌توانند در تبلیغ و توصیه به ورزش موثر باشند.
وی در ادامه گفت: از لحاظ درآمدی باشگاه جوابگو هزینه‌ها نیست ولی با این حال من شهریه‌ها را در کم‌ترین حد ممکن قرار داده‌ام تا شاید انگیزه بانوان برای آمدن به باشگاه بیش‌تر شود. زمانی که من قدم در این راه گذاشتم بر روی کمک مالی از طرف سازمان ورزش و جوانان حساب کرده بودم اما در ادامه فهمیدم باید تمام هزینه‌ها را خودم پرداخت کنم با این حال به خاطر همکاری از جانب ایشان و صدور مجوز از خانم غیاثوند و همکاران‌شان تشکر ویژه می‌کنم. همچنین از خانواده عزیزم برای پشتیبانی من در این راه کمال تشکر را دارم. امیدوارم در ارتقاء ورزش شهر و استانم سهم کوچکی را داشته باشم.
توضیح‌: این مصاحبه در شماره 106 روزنامه خبرورزشی ویژه لرستان منتشر شد
 بازنشر در پایگاه خبری یافته
 استقبال بانوان محله قاضي‌آباد از سالن ورزشي خوب است

 
 

دیدگاه‌ها  

#1 سمیرا بیرانوند 1395-09-13 04:06
سلام خسته نباشید ادرس دقیق برای حضور در
نقل قول کردن
#2 نیکا 1399-03-01 10:45
ببخشید ادرز رو دقیق برام میگید :-|
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا