یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجيد ياراحمدي مسوول كميته مسابقات هيات فوتبال لرستان - يافته"مجيد ياراحمدي" بازيكن سابق تيم‌هاي خيبر خرم‌آباد و منتخب لرستان در ليگ قدس كه اكنون مسوول كميته مسابقات هيأت فوتبال لرستان است نقل مي‌كند:

اوايل دهه 60 كه هنوز تيم خيبر تكشيل نشده بود و به نام شهيد "رضا حسين‌بيگي" در مسابقات ليگ استان حضور مي‌يافتيم، روزي به مصاف يكي از تيم‌هاي شهرستاني رفتيم.

با توجه به نوپا بودن فوتبال در اين شهرستان، در اكثر مسابقات، بازي را با اختلاف بيش از 10 گل به ما مي‌باختند.

آن روز بازي برگشت ليگ استان انجام مي‌شد. در حالي كه بازي دور رفت را در زمين حريف با اختلاف بيش از 10 گل برده بوديم، روز بازي برگشت در خرم‌آباد، اكثر بازيكنان تيم ما به دلايل مختلف از جمله گرفتاري شغلي در مكان برگزاري مسابقه كه ورزشگاه تختي بود، حاضر نشدند.

لذا به ناچار با 7 نفر برابر اين تيم ايستاديم و نيمه اول بازي با نتيجه صفر بر صفر مساوي شد. سرپرست تيم مقابل كه از كسب اين نتيجه بسيار ذوق‌زده شده بود و آن را بي‌سابقه مي‌دانست، قبل از پايان نيمه اول يك نفر را فرستاد تا از دكه‌ي جلوي ورزشگاه براي بازيكنان تيمش ساندويچ و نوشابه بياورد بلكه روحيه آن‌ها افزايش يافته و در نيمه دوم ما را شكست دهند!

با وجود تذكر مربي تيم در مورد نخوردن نوشابه و ساندويچ، با اصرار سرپرست، بازيكنان تيم حريف ساندويچ و نوشابه را خوردند و بين دو نيمه 2 بازيكن ديگر تيم ما هم رسيده و به جمع ما اضافه شدند و در پايان بازيكنان تيم حريف كه به علت خوردن ساندويچ و نوشابه نمي‌توانستند بدوند، بازي را با نتيجه 7 بر صفر به ما واگذار كردند!
ر - ج / یافته

تيم فوتبال خيبر خرم آباد - سال 1368

تيم فوتبال خيبر خرم آباد

ايستاده از راست: [مرحوم] علي خليلي، كرم‌خدا عباسي، فضل‌الله حيدري، مجيد ياراحمدي، مهدي(احمد) ميرزاده و حسن حسين‌بيگي

نشسته از راست: سيدمحمد(محسن) سجادي، رضا محمدي‌اصل، غلام‌رضا بيرانوند، محسن(مصطفي) ميرزايي و رضا حاتمي‌زاده

دیدگاه‌ها  

#1 M@hsen 1393-10-02 01:32
به این میگن غیرت سبز خیبری
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا