یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شيما نادري جودوكار لرستاني - يافتهبارها و بارها سوابق جودو لرستان را در ورزش کشور ورق زدیم و متوجه شدیم که اين استان در جودو یک سر و گردن از ديگر انسان‌ها بالاتر است.

با توجه به موفقیت‌های بی شمار جودوکاران لرستانی خصوصاً بانوان انتظار می‌رود که ورزشکاران زن و مرد این ورزش با نگاه ویژه و جدی‌تری از جانب مسوولان استانی و کشوری دیده شوند، اما ظاهراً انتقادات نسبت به مسوولان از زبان ورزشکاران تمامی ندارد!

به سراغ یکی از بانوان جودوکار خرم‌آبادی رفتیم تا براي دقايقي گفته‌هايش را بشنويم و منعكس نماييم. خواندنش خالي از لطف نيست:

"شیما نادری" 23 ساله است. با تشویق‌های خانواده و البته علاقه‌مندی خودش به جودو  از سال 86 به این ورزش روی آورد وجودو را زیر نظر مربی خود "نرگس موسوی" آغاز نمود و تا کنون حدوداً 7 سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در اين رشته دارد.

نادری در خصوص عناوین کسب شده خود در طول فعالیت در جودو را این چنین بیان کرد: سال 86 در انتخابی استان شرکت کردم و مقام اول را کسب کردم و به عنوان بازیکن تیم استان انتخاب شدم. بعد از آن چندین دوره متوالی قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شدم، 5 سال عضو تیم ملی بودم، در مسابقات آسیایی تایلند نایب قهرمان و در مسابقات آسیایی لبنان مقام چهارم را به دست آوردم و دوبار در المپیاد ایرانیان نیز اول شدم.

این جودوکار لرستان در مورد آسیب ‌دیدگی‌اش هم به خبر ورزشی گفت: بعد از آن مسابقات آسیب دیدم و حدوداً یک سال به دنبال مسائل درمانی بودم که متأسفانه هیچ مسوولی سراغی از من نگرفت که خیلی این حرکت برایم جالب و تعجب آور بود‌. نه در مواقع آسیب‌دیدگی بلکه در مواقع کسب عناوین برای کشور و استان هم نه تجلیل و نه تشکری از مسوولان اتفاق نمی‌افتد فقط یک مورد آقای مهری‌پور و خانواده‌اش به منزل ما آمدند که جای تشکر دارد.

شیما نادری در ادامه با گله‌مندی از مريم ولي‌بهاروندي مربی خود گفت: انتظاری فراتر از استادی  شاگردی دارم و توقع داریم حمایت صد درصدی از ما داشته باشند ولی متأسفانه بعد از رهایی از مصدومیت و دو سالی که از مسابقات دور بودم در مسابقات انتخابی استان شرکت کردم من و لیلا چغلوند وارد مسابقات شدیم  ولی نمی‌دانم چه دلیلی داشت که مربی‌ام ورزشکاری را حریفم قرار داد که اصلاً قصد حضور در مسابقات نداشت.

وي در ادامه اظهار داشت: وقتی ورزشکار قصد انتخابی و حضور در مسابقه را ندارد چرا مربی اجازه حضور ایشان را مقابل من می‌دهد که علی‌رغم  تلاش‌‌های زیاد مصدوم شوم و نتوانم بازی بعدی را مقابل لیلا چغلوند انجام دهد.

نادری که به شدت از ناحیه کتف آسیب دیده خطاب به مربی‌اش گفت: بعد از دو سال برای انتخابی رو‌به‌روی ورزشکار‌ی قرار گرفتم و آسیب دیدم و از ناحیه رباط دچار پارگی شدم. متأسفانه ظاهراً بعضی ورزشکاران که رابطه دوستی بیش‌تری با ایشان دارند باید در تیم استان قرار یگیرند که خانم بهاروند باید با دید و تفکر بهتری به ورزشکاران توجه و نگاه کند.

عضو سابق تیم ملی جودو بانوان در مورد تیم ملی هم دلخوری‌های خود را بیان کرد و گفت: برای ما خیلی خوب است که بچه‌های تیم ملی از لرستان باشند که نتیجه تلاش مربیان و جودو‌کاران است و کسی نمی‌تواند منکر  این مسئله باشد ولی به نظر من انتخاب نفرات تیم ملی منطقی نیست و بیش‌تر کسانی مدنظر هستند که باید انتخاب شوند!

وي افزود: من از مربی‌ام این سؤال را دارم که چرا حریفی مقابلم می‌گذارند که 3 بار قبلاً با او مصاف داده ام و برنده شده‌ام؟!

این جودوکار موفق خرم‌آبادی در خصوص تعامل مربیانش با وی افزود: قبلاً با خانم بهاروند اختلاف نظرهای زیادی داشتم که رفع شدند ولی ظاهراً با این مسابقات و انتخابی‌ها مسائل گذشته همچنان پابرجاست‌!

نادری در پایان گفت: بنده با توجه به این همه بی‌مهری و بی‌توجهی و حق‌خوری‌هایی که در حقم در جودو شده دیگر هیچ‌گونه انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارم.

وي تصريح كرد: از مسوولان ورزش انتظار دارم با تمام توان شرایط را برای ورزشکاران نوجوان استان مهیا نمایند تا آنها نیز همچون ما در ادامه راه بی‌انگیزه نشوند.

منتشر شده در: روزنامه خبر ورزشی (ضمیمه لرستان)
بازنشر در پایگاه خبری یافته‌

 

دیدگاه‌ها  

#1 ظفر 1392-12-14 08:04
با آرزوی موفقیت برای این قهرمان هم استانی :oops:
نقل قول کردن
#2 حامد 1394-02-29 13:39
:sad: همیشه تو ورزش خرم آباد شاهد حق خوری و حق کشی بوده ام خدم هم یکی از این دسته ام.واسه همینه که در ورزش کشور حرف زیادی واسه گفتن نداری
نرفته ب مسابقات بازنده برمیگردن
نقل قول کردن
#3 سینا... 1395-06-05 14:34
حرفات همه راسته بخدا خیلی نا حقی میکنن توی این رشته. ولی شما واسه ما همیشه قهرمانی. ممنون از زحماتی که این چند سال کشیدی
نقل قول کردن
#4 سینا68... 1395-06-05 14:36
حرفات درسته کاملا. مرسی مرسی.
نقل قول کردن
#5 فاطمه 1396-08-20 15:54
باارزوی موفقیت برای استاد گلم استاد جونم دوست دارم ی عالمه
یکی از شاگردان قدیمی :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا