یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ليلا چغلوند جودوكار لرستاني - يافتهجودوي لرستان از دهه‌های گذشته تا کنون همیشه يكي از قطب‌های مطرح در کشور محسوب گرديده به نحوي كه توجه مسوولان ورزش کشور به این رشته در لرستان جلب شده است.

فیزیک بدنی و استعدادهای خدادادی و علاقه‌مندی‌های بسیار موجب شد تا زنان و مردان جودوکار لرستانی نه تنها با درخشش در میادین جهانی و بين‌المللي قدرت خود را به رخ حریفان آن سوی مرزها نشان دادند، بلکه این افتخارات فرزندان لرستان باعث شده استخوان‌بندی اصلی تیم‌های ملی کشور را به خود اختصاص دهند.

به سراغ یکی از بانوان جودوکار لرستانی رفتیم تا از وضعیت جودو بانوان استان بيش‌تر مطلع شویم:

وي در ابتدا بیوگرافی خود را چنین بیان کرد: "لیلا چغلوند" متولد 1370 در خرم‌آباد هستم. ورزش جودو را طي  8 سال گذشته زیر نظر خواهرم سحر چغلوند دنبال کردم و آن را به صورت حرفه‌ای تحت آموزش "مریم ولي‌بهاروند" ادامه دادم‌.

چغلوند در خصوص مدال‌های کسب شده‌اش در میادین ورزشي گفت: 5 سال پیاپی کسب مدال طلای مسابقات قهرمان کشوری،  کسب طلای مسابقات بین‌المللی جام فجر و برنز مسابقات جام بین‌المللی دهه فجر را کسب کردم و 4 سال است که عضو فیکس تیم ملی هستم‌.

این قهرمان جودو لرستان امکانات جودو در لرستان را ناچیز دانست و خطاب به مسوولین گفت: برای مسوولین ورزش ما در استان ضعف بزرگي است كه جودوي لرستان با این همه افتخار و مدال‌های رنگارنگ، خانه تخصصی نداشته باشد. به نظر من در این چندین سال گذشته تا کنون مسوولان ما در ورزش نسبت به امکانات جودو در حوزه آقایان و پسران کم‌کاری کردند و پیشنهاد می‌کنم نسبت به رفع این مشکل در جهت احداث خانه جودو اقدام کنند. در یک جمله می‌توانم بگویم قدرت جودو کشور هستیم اما با دست خالي!

اين ملی‌پوش جودو کشور در ادامه اظهار داشت: اولین باری که جودو لرستان حمایت شد و تقریباً امکانات خوبی در اختیار ورزشکاران قرار داده شد سال گذشته بود که شهرداری خرم‌آباد توسط آقاي هرمز نصیری اسپانسری تيم جودو را پذیرفت و بچه‌ها نیز در جواب ایشان با اقتدار قهرمانی کشور را به دست آوردند. در این جا جا دارد از وی و همکارانش کمال تشکر را داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر نیز تمرینات را  در سالن 22 بهمن شهرداری انجام می‌دهیم و از حسن همکاری آشناگر مسوول سالن تشکر می‌کنیم‌.

لیلا چغلوند عمده مشکلات جودو لرستان را نداشتن خانه جودو و نبود اسپانسر بیان کرد و افزود: به علت مشکلات مالی برای مسابقات برون استانی اکثراً با مشکل مواجه بودیم که امیدواریم مدیریت جدید هیات که آشنایی زیادی با وی نداریم بتواند با تعامل و ارتباط بیش‌تر با ورزشکاران زمینه پیش‌رفت هر چه بیشتر جودو لرستان و بخصوص بانوان را فراهم آورد و مثل مسوولین قبلی کار را رها نکنند!

این ورزشکار لرستانی همچنین از مسوولین لرستانی فدراسیون نیز خواست با تعصب بیش‌تر و نگاه حرفه‌ای‌تر به فکر رشد و ترقی ورزشکاران همشهری خود باشند‌.

چغلوند در پایان با تاکید بر این که لرستان قطب جودو در کشور می‌باشد از مسوولین ورزش لرستان خواست در خصوص امکانات و تجهیزات جودو از کمک دریغ نکنند و قطار پیش‌رفت در جودو لرستان را با سرعت هر چه تمام هدایت کنند.

منتشر شده در روزنامه خبر ورزشی (ضمیمه لرستان)
بازنشر در پایگاه خبری یافته‌

 


 

 

دیدگاه‌ها  

#1 مهدی سپهوند 1398-04-14 22:07
:-* مبارکههههههه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا