سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد گفت: به دنبال خوشحالی فوتبال دوستان لرستانی هستیم
"مهرداد خادمی " روز سه‌شنبه 26 شهریور در گفتگو با خبرنگار یافته، ضمن ابراز رضایت از تیم، نحوه تمرینات و آماده‌سازی، اظهار داشت: تمام فکر ما بازی روز چهارشنبه (27 شهریور) با «اترک بجنورد» و سپس تیم «شهرداری فومن» در چارچوب هفته اول و دوم لیگ دسته 2 خواهد بود و پس از این دو بازی برای بازی سپاهان در قالب بازی‌های جام حذفی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
 وی افزود: هم‌اکنون با تیم خیبر در بجنورد هستیم و تمام هم‌وغم خود را برای شروع خوب در مسابقات لیگ و کسب نتیجه مناسب گذاشته‌ایم.
خادمی با بیان این نکته که اولویت تیم خیبر مسابقات لیگ دسته دوم است، افزود: جام حذفی را هم یک مسابقه و محک جدی می‌دانیم و قبل از قرعه‌کشی آرزو کرده بودم که با یکی از چهار تیم برتر ایران مصاف دهیم که این آرزو محقق شده است.
وی ادامه داد: بسیار خوشحال هستم که پس از سال‌ها باز هم ورزشگاه تختی خرم‌آباد لبریز از تماشاگر خواهد شد و به‌هیچ‌وجه تیم خود را پیش باخته نمی‌دانیم و با یادآوری جام حذفی سال ۶۵ به دنبال زنده ساختن یاد آن تیم رویایی و خوشحالی فوتبال دوستان لرستانی خواهیم بود.
 
شایان ذکر است خیبر خرم‌آباد در مسابقات لیگ دسته دوم با شهرداری فومن - کارون اروند خرمشهر -نماینده بجنورد - فولادنوین اهواز - شهید قندی یزد - اتحاد (اوالان) کامیاران - شهرداری همدان - شهرداری آستارا - کاسپین قزوین - پرسپولیس گناوه - استقلال ملاثانی - مس نوین کرمان - میلاد مهر تهران هم‌گروه است.
این تیم همچنین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور روز یک شنبه هفتم مهرماه 98 میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.
 
خبر: فرشید گله‌داری