یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نوري آرا - بدنسازي- لرستان- يافتهیک ورزشکار برای این که بتواند مراحل موفقیت را پشت سر بگذارد و برای شهر و کشور افتخار بیافریند، می‌بایست تحمل دشواری‌های پیمودن این راه را داشته باشد.

مسابقات سنگین و فشرده، اردوهای طولانی‌مدت، دوری از خانواده و تجربیات آموزنده شکست‌ها و ... از جمله مواردی است که یک ورزشکار می‌بایست همه آنها را پشت سر گذاشته تا مدال‌های رنگارنگ کشوری و جهانی را کسب کند، اما این مسیر زمانی سخت و دشوار می‌شود که ورزشکار بدون حمایت مادی و معنوی مسوولان و با تقبل هزینه‌های میلیونی شخصی دست و پنجه نرم می‌کند.

صحبت‌هاي "رضا نوری‌آرا" قهرمان لرستاني مسابقات بدن‌سازی جهان مؤید این موضوع است که آن را در پي مي‌خوانيد:

این قهرمان قهرمانان جهان در رشته بدن‌سازي از سال 1381 ورزش پرورش اندام رابه صورت حرفه‌ای آغاز نموده، حاصل چندین سال ورزش به 6 دوره قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور، یک بار مقام چهارم مسابقات حرفه‌ای در امارات و یک دوره نیز قهرمان قهرمانان جهان در مجارستان که مرد 2013 جهان لقب گرفت.

اين قهرمان لرستانی باشگاه کوروش با مربی‌گری "مرتضی ساکی" اولین مقام خود را در مسابقات در وزن 75 کیلو استان اعلام كرد و اظهارداشت: 6 دوره متوالی عضو تیم ملی هست‌م و در تیم ملی زیر نظر "محرم پناهی" فعالیت دارم.

نوری‌آرا در خصوص سطح مسابقات جهاني 2013 مجارستان گفت: سطح کمی و کیفی این مسابقات بسیار بالا بود و ورزشکاران حرفه‌ای زيادي در آن حضو‌ر داشتند. بهترین حریفم 6 سال قهرمانی جهان را داشت و مسابقات به نام او برگزار مي‌شد و مجسمه‌اش نیز به عنوان سمبل مسابقات نصب شده بود.

وي در ارتباط با مکمل‌های غذایی اظهار داشت: متأسفانه در کشور ما بعضی پزشکان هستند که مکمل‌ها را رد می‌کنند در صورتی که اگر زیر نظر مربی حرفه‌ای باشد و برای ورزشکاران در حد قهرمانی مصرف گردد هیچ مشکلی ندارد. استفاده از مکمل‌ها بستگی به بدن و وضعیت سلامت ورزشکار هم دارد، یعنی این که ورزشکار نبایستی بیماری داشته باشد و درسلامت کامل به سر ببرد. آن وقت می‌تواند مکمل‌های در حد مبتدی را مصرف نماید.

نوري‌آرا افزود: خودم بیش از 10 سال است که ورزش می‌کنم و مکمل‌های غذایی در برنامه‌ام وجود دارد و کوچک‌ترین مشکلی ندارم اما متأسفانه بعضی از ورزشکاران راه 10ساله را می‌خواهند یک شبه طی کنند که نه تنها این هدف محقق نمی‌شود بلکه مشکلات برای سلامتی‌شان به وجود می‌آید.

مرد برتر سال 2013 بدن‌سازی جهان در خصوص عملکرد مسوولان هيأت پرورش اندام استان لرستان گفت: مسئولین قبلی هیأت کم‌کار بودند، اما در حال حاضر هیأت جدید در حال فعالیت‌های خوبی است و تغییرات بنیادی را شروع کرده که امید است به نفع ورزش پرورش اندام باشد.

وي خاطرنشان ساخت: از مسوولان ورزش انتظار بیش‌تری دارم. وقي از مسابقات جهاني به خرم‌آباد برگشتم، بجز معاون ورزش اداره کل و مسوول هیأت استان و تعدادی از دوستان، کسی به استقبالم نیامد و تا کنون نیز تلفنی خشک و خالی براي تبريك به من نشده است!

اين قهرمان برجسته لرستاني افزود: این ورزش با سایر ورزش‌ها تفاوت زیادی دارد. من برای این قهرمانی 13 ماه کامل در رژیم بودم 30 کیلو کاهش وزن داشتم و برنامه غذایی خاصی در دستور کار ورزشی‌ام قرار داشت و تقریباً 55 میلیون تومان هزینه کردم، در حالی که فدراسیون هیچ کمکی تا کنون به من نکرده است. اگراین همه سختی مادی و معنوی را تحمل کردم به خاطر دینی بوده که برای شهر و کشورم داشته‌ام و همچنين به خاطر علاقه‌ای بوده که به پرورش اندام داشتم.

نوري‌آرا بيان داشت: فقط کسانی می‌توانند مشکلاتم را درك كنند که خودشان در ورزش بدن‌سازی فعالیت داشته باشند. هم اکنون شغلم كار یک باشگاه بدن‌سازی به عنوان مربي است که ماهانه بجز هزینه‌های جانبی، یک میلیون و دویست هزارتومان اجاره پرداخت می‌کنم.در کل سودی برایم ندارد و در هر ماه با مشکل مالی مواجه می‌شوم. مسوولان عزیز تنها کاری که می‌توانند برایم بکنند محلی برای باشگاه در اختیارم بگذارند که بتوانم سایر هزینه‌ها را تامین کنم.

قهرمان قهرمانان بدن‌سازی جهان در خصوص قهرمانان سایر استان‌ها گفت: خوشبختانه دوستان قهرمان در سایر استان‌ها برخوردی کاملاً متفاوت از جانب مسوولان با آنها می‌شود. سراغ دارم که دوستانم بعد از قهرمانی پاداش و قطعه زمین تحویل گرفتند ولی ما تا کنون از این پاداش‌ها ندیده‌ایم!

نوری‌آرا در خصوص برنامه آتی ورزشي خود گفت: مسابقات هندوستان را در پیش دارم. با توجه به این که دعوت‌نامه رسمی از آن کشور دارم قرار است در هند فیگور افتخاری بگیرم و بعد از آن برای مسابقات رومانی نیز آماده می‌شوم.

این قهرمان لرستانی همچنین از مسوولان خواست با توجه به این که علم روز این ورزش را دارد و از آن‌جائی که جوانان علاقه‌مند زیادی نیازمند انتقال این دانش هستند، ترتیبی اتخاذ نمایند تا مقدمات ارائه خدمت برای همشهریانش مهیا شود.

وی در پایان از همه کسانی که برایش زحمت کشیدند بخصوص مربیانش‌، طاهری و سنجری مسوولان هیات و سيد نورالله سیف پیشکسوت ورزش که طي این مدت همیشه در کنارش بوده، تقدير و تشكر كرد.

نوري آرا - بدنسازي- لرستان- يافته

 

مصاحبه: سيداحمد موسوي- خرم‌آباد

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفي 1392-09-16 08:45
اولا كه اين مسابقات قهرماني جهان نبوده
دوما كي به ايشون اجبار كرده كه براي سربلندي شهرش 55 ميليون خرج كنه!؟
سوما مجبوري اينقد هورمون مصرف كني؟ اين 55 ميليونو ميدادي رهن يه باشگاه بزرگ كه الان مجبور نشي دست به دامن مسئولين بشي!
اين رشته الوده ترين رشته ورزشيه از لحاظ دوپينگ و ...
نقل قول کردن
#2 مريم الف 1392-09-16 09:26
الان اين اقايون حاضر در عكس چيكاره ان؟ اه اه اه متنفرم از پرورش اندام. اگه راست ميگين برين تو رشته هاي المپيكي مدال بگيرين !!!!! همشون بدون استثنا بدون هورمون و مكمل و ويتامين نميتونن يك جلسه هم تمرين كنن چه برسه كه قهرمان بشن
نقل قول کردن
#3 reza 1392-09-16 09:35
اقاي خبرنگار محترم خواهشا هر كي هر چرت وپرتي نقل ميكنه شما بدون هيچ مستنداتي فورا به رشته تحرير مباركتون ننويسيدش!
نام قهرمان و پيشكسوت حرمت داره استاد جنابعالي هر موجودي از راه ميرسه ودر تمام رشته ها برچسب قهرمان و پيشكسوت رو به انان اطلاق ميگردانيد جناب موسوي خواهشا تجديد نظر فرمائيد
نقل قول کردن
#4 احمديان 1392-09-16 09:43
اين 55 ميليوني كه ايشون خرج نمده اند خرج ده سال يك هيات ورشيه لطفا توضيح دهيد كه دقيقا بابت چه داروهايي اين مبلغ هزينه شده و ايا مسئولين بابت اين هزينه ها به شما قول همكاري و مساعدت داده اند؟
نقل قول کردن
#5 الهام 1392-09-16 09:48
اخه پرورش اندامم شد رشته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فقط رشته هاي المپيكي رو عشق است دوو
ميداني. وزنه برداري. شنا .
نقل قول کردن
#6 فرزاد حسيني 1392-09-16 09:54
اين بيچاره 55 ميليون خرج كرده اين اقايون توي عكس چشونه؟؟
نقل قول کردن
#7 ارش معظمي 1392-09-16 09:57
اگه قهرمان جهن شده پس چرا اخبارورزشي چيزي نگفت؟ از اين جام هاي در و پيت بوده احتمالا
نقل قول کردن
#8 م پناهي 1392-09-16 10:15
اقاي موسوي در اوايلي كه تازه شروع به انتشار هفته نامه خبر ورزشي نموديد بسيار خرسند شديم و پيگير مطالب ارزنده تان مدتي است كه فكر ميكنم بدون توجه به رسالت خبرنگاريتان اقدام به مصاحبه و چاپ خبرهاي غير واقع و بزرگنمايي عده اي اشخاص كه هيچگونه جايگاهي در ورزش نداشته و ندارند مينماييد. با اينگونه اعمال فقط مخاطبين خود را از دست داده ايد نه تنها شما بلكه هفته نامه طلوع ورزش كه در اخرين شماره خود اقدام به تمجيد بيهوده و چندش اور از مدير كل ورزش نمود. واقعا جاي تاسف دارد
نقل قول کردن
#9 ورزشكار 1392-09-16 10:29
ايشالا كه خبر ورزشي زودتر به رسالت خود كه همانانوشتن حقايق و بررسي مو شكافانه حق و حقيقت است برگردد طلوع ورزش هم كه اصلا ارزش نظر دهي رو نداره
نقل قول کردن
#10 lسياه منصور 1392-09-16 11:54
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lo
بعد مربيش اقاي سيف بوده؟؟!!!!!!! اي جانم :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: خخخخخخخخخخخخخخ خدايا
l: :lol:
نقل قول کردن
#11 ali s 1392-09-16 12:22
متاسفانه این ورزش تو ایران جا نیوفتاده بیشتر مردم قضاوت منفی میکنن مثل همین نظرات.تا اسم بدنسازی میاد سری میگن یارو هورمون زده خب شما هکم اگه میتونی برو ببین میتونی انجام بدی دیگه این حرفا چیه میزنید وقتی چیزی از رژیم طاقت فرساش و فشار تمرین و ساعت8شب خوابیدن چند روز اب نخوردن و روزی چند بار تمرین کردن و هزینه های زیاد سخت نمیدونین الکی قضاوت نکنید
نقل قول کردن
#12 lپيوستگر 1392-09-16 13:08
متاسفانه بعضي از اقايون خود را بعنوان بنيانگزار بعضي از رشته هاي ورزشي در استان مينامند و بدتر از ان عده ايي از خبرنگاران محترم بدون هيچگونه تحقيقي اين ادعاها را كه كذب محض ميباشد را در نشريات خود به چاپ ميرسانند. خوشبختانه درست است كه بعضي از زحمتكشان و بنيان گزاران اين رشته ها در اين مملكت يا در قيد حياط نيستند ولي مستندات و شواهد كافي موجود ميباشد متاسفانه كسي نيست از اين مدعيان بزرگوار سوال نمايد ايا از ان رشته ايي كه بنا نموده اييد چيزي ميدانيد؟ همين و بس
نقل قول کردن
#13 lعزيز خياره 1392-09-16 13:16
منم بنيان گزار رشته چوگانم در استان و همچنين اسكي شطرنج و ...
نقل قول کردن
#14 شهرام 1392-09-17 07:56
اقاي ali s اولا اين ورزش بخوبي در ايران جا افتاده و همه هم بخوبي ميدونن بدون به قول شما{زدن هورمون} بدن اين شكلي نميشه! دوما كي گفته كه بريد رزيم طاقت فرسا و چند روز اب نخوريد ؟ كي گفته ساعت 9 بخوابيد؟ به ما چه كه چندين ميليون هزينه ميكنيد!! مگه كسي از شما خواسته؟ مگه واسه علاقه و عشق هيكل خودتون اينكارو انجام نميدين؟ پس به ما چه؟؟ اصلا 1ماه غذا نخوريد. ماه به ماهم اب نخوريد! به كسي چه؟ روزي هم ده جلسه تمرين كنيد. به ما چه ! 2 تا گرتي د جونت بووا بچت بدنساز نووا
نقل قول کردن
#15 رضا بيرانوند 1392-09-17 13:33
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
اقا شهرام دمت گرم با اين جواب كوبندت
واقعا دو تا گرتي د جونت با اما بچت نفته د خط بدنسازي
يافته مچكرييم
نقل قول کردن
#16 هوشنگ كوهنورد 1392-09-17 13:42
اقاي علي س يعني شما ميگيد در ورزشهاي 1پرورش اندام و وزنه برداري هورمون مصرف نميكنن؟ پس يا اينكاره نيستي يا مردم و جيگر فرض كردي
پس خودت
جيگري عزيزم
الان نه تنها تو اين رشته ها بلكه تو تموم رشته ها دوپينگ مرسومه ما هم نگفتيم كه نكنن و بده! ميگييم كه دوپينگ جزئي از ورزش قهرماني شده افتاد؟
نقل قول کردن
#17 ,ورزشكار 1392-09-21 10:29
راستي اقاي سيف در كدام رشته فعاليت نموده اند؟ و قهرمان چه رشته هايي بوده اند؟
نقل قول کردن
#18 فرزاد 1392-10-08 15:37
با سلام اقای نوری ارا زحمت کشیده دستش هم درد نکنه ولی چه فایده این ورزش بدترین ورزش از نظر سلامت میباشد من خودم قهرمان بودم الانم مربیم بخدا بخوایم به هر کس نفرین کنی بگی برو بدنساز شو چون اولا مریضی روی شاخشه دوما تح این قضیه بخدا پوچه فقط چند تا کاغذ با یه مدا ل حلبی پس این همه زجر برای چی نه کسی قدر کارتو میدونه نه اخرش سلامتی اقا رضا کاش توی همون نانوایی لواشی کار میکردی العان هم سلامت بودی هم یه خونه از خودت داشتی این همه هم هندوانه زیر بغلت نمیذاشتن ببخش رک حرف میزنم
نقل قول کردن
#19 حسین عزیزی 1393-04-14 14:40
سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان و همشهریان عزیز ... همین که اسم این قهرمان رو جستجو فرمودین به عنوان یک لرستانی ممنونم . حق با شماست واقعا هر کسی برای خودش ورزش میکند و بدنسازی هم ورزش پر زحمت ، پر خرج و پر عارضه ای هست . اما دوستان آقای نوری باب میل خودشان این مشکلات رو پذیرفتن و به کسی هم آسیبی نرسید ولی الاقل میشه با مقامی که بدست آورده در جاهای دیگه از کشور با مدال ایشون سری بالا گرفت و به قول شما از تمام عوارضشم به دوریم ... منم میدونم ورزشه پر خطریه اما بالا غیرتا به خاطر لرستانی بودنش و سختی های که کشیده تخریبش نکنید ...برای لرستان بجز افتخار چیز بدی داشته ...از نظر شخصی هم عاشق ورزششه به ما چه ربطی داره خونه داره یا نه ...شاگرد نانوا بهتره یا قهرمان جهان عاقلان دانند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#20 0912 1393-08-13 09:43
قهرمان جهان فقط بیت اله عباس پور برید عکسها شو سرچ کنید میفهمید
نقل قول کردن
#21 حمید 1393-11-16 15:46
مگه بقیه کسی بهشون گفته برن قهرمان بشن تا افتخار افرینی کنن
بقیه هم عشق خودشون و دنبال اسم و رسم بودن که رفتن ، هیچ ورزشی بدون دوپینگ نیست ضمنا قهرمانی جهان تست دوپینگ داره اون که نداره مستر المپیاست بد نیست بدونید
بدنسازی اعتیاده ، مریضی توش نیست
من حرفه یی نیستم اما 7 ساله کار میکنم و ماهیچه ی قوی یعنی درد مفصل نداشتن
سالم بودن
فقط باید جو گیر نشد تو باشگاه
نقل قول کردن
#22 علیرضا 1393-11-27 02:41
ورزش پر عارضه ایی هستش این مربیای اسم و رسم دارن سرسوزنی خیلیاشون وجدان نداره از عارضه داروهای انابولیک هیچی به طرف یا شاگرداشون نمیگن و حرف مفت میزنن میگن با تغذیه و تمرین اینجوری شدیم هر ادم عاقلی میدونه بدن انسان ی ظرفیتی داره و به طور سالم و طبیعی نمیشه انقدر عضله ساخت هیچوقت سراغ دارو نرید یاعلی
نقل قول کردن
#23 هاله 1393-12-09 20:33
واقعا متاسفم برای کسانی که چشم دیدن یه آدم موفق هر چند کوچک رو ندارن.این آقا هر چی هم باشه یه نام آورده.حالا هورمون زده،دوپینگ کرده،ورزش کرده یا هر چی توانمند بوده و زحمت زیاد کشیده.نه پول کسی رو خورده نه دزدی کرده،نه اعتیاد داره.یه ورزشکار که باید حمایت بشه.مربی های بدن سازی هم دروغ گو باشن و کار بغر از بقیه آدم ای این کشور نکردن.تازه به جوان ها انگیزه خوب بودن میدن.امیدوارم روزی برسه که قدر ورزشکاران رو بیشتر بدونیم...خدا به همراهشان...
نقل قول کردن
#24 رامین 1394-01-15 04:07
سلام به شما حسودها، هرچی باشه قهرمان شده زندگی خودشه تمام حرفاش هم راسته باعث افتخار ما لر هاست دمش گرم زنده باشی پهلون،شماهم اگر میتونید بشید رضا نوری
نقل قول کردن
#25 اشکان 1394-01-16 11:11
این همه حسود چیه اینجا :P
نقل قول کردن
#26 فردین 1394-02-02 01:21
قابل توجه همه حسودای عزیز "تقریبا هشتاد درصد ورزشکارای رشته های دیگه هم از هورمون استفاده میکنن؛ مطمئنم هیچکدوم از این حسودا حتی تو رشته منچ بازی هم فعالیت ندارن
نقل قول کردن
#27 علی رضایی 1394-02-07 23:34
قهرررررمان جهانی خرم ابادی دمت گرم خیلی دوست داریم
نقل قول کردن
#28 سینا 1394-03-07 02:03
آقا رضا دمت گرم واقعا باعث افتخار هر چی لر هست..قهرمانی جهان کم چیزی نیست مرد شماره یک سال 2013 ما خیلی دوست داریم.
نقل قول کردن
#29 مجتبی 1394-04-24 04:26
تا ورزشکار نباشی تا بدنساز نباشی نمیفهمی که این اقا چه زجری کشیده تا به اینجا رسیده
اینم به جای خسته نباشید و تبریک گفتنتونه به خاطر زحمت هایی که کشیده و افتخاریه که واسه کشورمون کسب کرده ...
مسولین که کاری واسش نکردن شماهم با این حرفا بدتر از ورزش دلسردش کنید!!!
واقعا جای تاسف داره ...
نقل قول کردن
#30 محمد 1394-05-07 04:20
واقعا واسه بعضیاتون متاسفم که اینطوری زحمات یک فرد و نادیده میگیرید و بهش بی احترامی میکنید. اقای رضا نوری یه ورزشکار بااخلاق و موفقه و انشالله به هرچی میخواد برسه.. شمام سعی کنید که دیدگاهتونو نسبت به آدما عوض کنید . مخلص بچه های خرم اباد مخصوصا بدنسازا
نقل قول کردن
#31 سهراب امرایی 1394-05-12 10:43
با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز متأسفانه همه فکر میکنن بدنسازی ی ورزش ساده ست و هرکی بخواد یکماهه میتونه هیکلشو رو فرم بیاره ولی میخوام بگم بدنسازی یکی از ورزشهای بسیار سخت هست و هم واسه و هم واسه سلامتی مفیده هم به خوشتیپی و روحیه و اعتماد بنفس فرد کمک میکنه ساختن یک بدن که مقام استانی رو کسب کنه نیاز به تحمل سختی تمرینات بسیار سنگین داره چه برسه به قهرمانی جهان که رسیدن بهش کار هرکسی نیست.درخصوص آقای رضا نوری هم باید بگم بنده در مسابقات استانی دربهمن ماه سال91شرکت کردم که ایشون در اون سال بصورت افتخاری در مسابقات به فیگورگیری پرداختند که بنده بسیار لذت بردم و باید بگم که ایشون افتخار پرورش اندام لرستان هستن و بنده به وجود ایشون افتخار میکنم ایشون از نظر اخلاقی هم آدم افتاده و با شخصیتی هستن. :sad:
نقل قول کردن
#32 CD ADIB 1394-05-23 21:51
افتخار لرسو
نقل قول کردن
#33 علیرضا 1394-05-27 13:51
سلام ورزش وقتی ارزش داره که همونقد که هیکلتو زیبا میکنی و بهش افتخار میکنی، انسانیت هم داشته باشی و باغیرت و شرف زندگی کنی مث آقارضانوری ارا، نه مث عده ای که فقط جسمشون پرورش میدن و با سو استفاده از جایگاه و قدرتشون تبدیل ب یک ادم بی بند بار بشن
نقل قول کردن
#34 علی باقری 1394-05-27 18:51
درود بر رضانوری آرا
نقل قول کردن
#35 رضا نوری آرا 1394-06-07 05:22
با سلام.خدمت تمام عزیزانی که به بنده حقیر لطف دارن و بنده رو از لحاظ روحی حمایت میکنن و بنده افتخار میکنم به اینکه لر هستم و بچه خرم آباد و در خصوص ورزش حرفه ای پرورش اندام عرض کنم که بنده به شخصه برای عشق و علاقه خودم ورزش میکنم و هیچ چیز تو این پانزده سال ورزش حرفه ایم نتونسته بنده رو.دلسرد کنه و همین جا قول میدم که به اون چیزی که میخوام تو این ورزش برسم هر چند که اسم لرستان رو تو.دنیا برای مردم شهر و استان زنده کردم و هیچ کس هم قدر نمیداند و یک قهرمان نا ابد یه قهرمانها
نقل قول کردن
#36 امیر 1394-06-22 15:46
اقای نوری فقط همین ممنون از افتخار افرینیت
نقل قول کردن
#37 محمد بزرگمهر 1394-07-13 15:41
با سلام هرکسی اندازه آگاهیش صحبت میکنه.و
بادی بیلدینگ قهرمانی بسیار پر هزینه و طاقت فرساست.قهرمان ادب و قهرمان قهرمانان 2013پهلوان رضا نوری آرا از خطه ی پهلوان پرور لرستان خدا قوت
نقل قول کردن
#38 علی باقری 1394-08-09 19:41
با سلام خدمت برادرم رضا نوری آرا .
انشاءالله در مسابقات پیش رو موفق و سربلند باشی.
تو افتخار لرستانی
چشم حسودات کور انشاءالله
نقل قول کردن
#39 علی 1394-09-30 21:23
دمت گرم داداش
نقل قول کردن
#40 فرهاد 1394-10-19 13:01
سلام همیشه موفق باشی آقای نوری .
نقل قول کردن
#41 رضاطولابی شاگرداستادنوری ارا 1394-10-28 14:09
استادعزیزاقای رضانوری اراازافتخارافری نیتون وزحمتای بی وقفتون برای قهرمانی جهان هرچقدرتشکرکنیم بازهم کمه امیدوارم درصحت وسلامت کامل به زندگی پرافتخارتون ادامه بدین وبازهم برای ایران ولرستان افتخارافرینی کنید.
نقل قول کردن
#42 nima chegeni 1394-11-04 01:05
با سلام و عرض ادب خدمت تمام همشهریان و مخصوصاً خدمت تمام ورزشکاران و ورزش دوستان.
جا داره از آقای نوری واقعا تشکر کنم و خسته نباشيد بهشون بگم.و اینکه آقای نوری شما باعث افتخار لرستان هستید و امیدوارم که به افتخار افرینی ادامه بدید با تمام مشکلاتی اعم از مالی و.....
همچنین متاسفم از نظرات عده ای که حتی کوچکترین علمی در مورد بدنسازی ندارند و بی جهت نظر ميدن.
نقل قول کردن
#43 nima chegeni 1394-11-04 01:10
نکته ای که باید به همشهریان گرامی چه خانم چه آقا اشاره کنم لطفا بی جهت نظر ندید وقتی اطلاع کمی دارید و اینکه جناب نوری باعث افتخار لرستان هستند مثل علی تبریزی که مایه افتخار تبریزی ها هستن پس دوستان به جای حسودی و تخریب تشویق کنید.
نقل قول کردن
#44 R.haje 1394-11-13 14:47
سلام به همه دوستان عزیز اول ازهمه باید ب این قهرمان عزیز وسخت کوش تبریک گفت دوما اون دوستانی که میگن پروش اندام رشته که فقط با دارو جواب میده خودشون ی امتحان بکنن ببینن قادرن ی جلسه مثل قهرمانا تمرین کنن؟؟؟؟(رضا گودرزی قهرمان ومربی رسمی پرورش اندام)
نقل قول کردن
#45 علی باقری 1394-11-17 08:59
با سلام خدمت برادر عزیزم رضا نوری آرا و همه‌ی ورزشکاران این سرزمین رضا نوری آرا یک افتخار برای این سرزمینه پس قدرشو بدونیم وقضات های بی جا نکنیم و رضا رو تشویق کنیم برای مسابابقات پیش روی که هست.
نقل قول کردن
#46 حسین بدن 1395-01-07 14:53
اقا واقعا این انصاف هست که شما به بدنسازان فحش بدین ؟اونی که لب به هورمون و پروتیین نزده چه خاکی باید به سرش بریزه که مردم پشت سرش بگن این همش امپوله؟هر کسی که بدن خوبی داشته باشه که هرمون نیست
نقل قول کردن
#47 تنها 1395-02-02 17:40
باسلام ایشان اگه برای عشق به ورزش وعلاقه خود به این قهرمانیها دست یافته پس نباید از شخص ثالثی انتظار هدیه باشد چون حاصل دست رنج خود بوده و به آرزوی خود دست یافته
نقل قول کردن
#48 رضاطولابی 1395-05-18 07:18
به نقل از رضاطولابی شاگرداستادنوری ارا:
استادعزیزاقای رضانوری اراازافتخارافرینیتون وزحمتای بی وقفتون برای قهرمانی جهان هرچقدرتشکرکنیم بازهم کمه امیدوارم درصحت وسلامت کامل به زندگی پرافتخارتون ادامه بدین وبازهم برای ایران ولرستان افتخارافرینی کنید.

استاد نوری اراتاج سرن
نقل قول کردن
#49 Amin 1395-05-26 23:41
دمت گرم پرچم ها بالا.... بالاگریوه
نقل قول کردن
#50 فرشاد خرم اباد 1395-08-12 22:50
سلام داش دمت گرم واقعا گل كاشتي ايول داري به خدا كسايي حرف مفت ميزنند هنوز لباس ورزشي نپوشيدند
نقل قول کردن
#51 پیمان 1396-02-31 07:10
من هم بدنسازی کار میکنم و در مسابقات شرکت میکنم ولی هیچوقت انتظار حمایت از کسی رو ندارم.چون این یه ورزش شخصیه...من وقتی انتظار حمایت از مسوولی رو دارم که تونسته باشم ۲ ثانیه رکورد دو میدانی رو جا به جا کرده باشم و به اسم کشورم ثبت کنم. نه اینکه فیگورم از بقیه قشنگ تر باشه!!!
نقل قول کردن
#52 رومشگانی 1396-03-23 14:27
واقعا تولرستان مسعولی وجودندارد که دلسوزورزشگاران لرستان باشد
نقل قول کردن
#53 وحید 1396-12-09 20:25
سلام درخدمت قهرمان قهرمانان جهان، شما باعث افتخار لرستانی احسنت به شما و بی خیال حرف حدودا بذار بترکن
نقل قول کردن
#54 آرین 1397-04-11 01:22
سلام خدمت همگی
بعضی ها واقعا عقده ای هستن
طرف ۲ ساعت تو باشگاه نبوده بعد میگه کسی که قهرمان شده هورمون زده . :-| :-|
آقای عزیز خانوم عزیز هر وقتی که تونستی رژیم غذایی بدنسازی داشته باشی ، سر وقت بخوابی و سر وقت بیدار شی و سر تایم مشخصی تمرین کنی و جدا از اینا هر روز بری باشگاه کلی زور بزنی زحمت بکشی و بعد سه چهار ماه ببینی یه سانت عضله بهت اضافه شده و خسته نشی اونوقت میتونی به این رشته و قهرماناش توهین کنی .
بله کسی که میخاد قهرمان بشه هورمون میزنه مکمل میخوره ولی صد برابر بقیه تمرین میکنه چون اگه تمرینش سخت نباشه جواب نمیده .
حسادت کار خوبی نیست اگه نمیتونی با سختی های این رشته کنار بیایی نرو سمتش ولی بقیه رو با حرف های چرتت خراب نکن طرف زحمت کشیده
مرسی از کسانی که متن منو خوندند و وقت گذاشتند
نقل قول کردن
#55 سلمان 1397-09-04 01:01
ی عالمه آرزوی موفقیت برای قهرمان استانمون :
نقل قول کردن
#56 سلمان 1397-09-04 01:05
سلام به همه قهرمانی آقای نورآرا رو بهش تبریک میگم
نقل قول کردن
#57 بهزاد کنزو 1398-05-04 15:52
نظرات خوندم و خودم ورزشکارم هر ورزشی سختی خودش داره بدن سازی ورزش مکمل و پر خرجیه و هنوز تو ایران بها نداره چون تا به نتیجه برسی چند سال زحمت داره ...بحث هورمون مگه الکیه بزنی درشت بشی اونم باید کار کنی تا ماهیچه رشد کنه که زحمت داره و خرج...پس بدون علم نظر ندین...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا