یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نخستین دوره مسابقات پاکت بیلیارد بانوان لرستان به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، رئیس هیات بولینگ و بیلیارد لرستان در گفتگو با خبرنگار یافته در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت یادواره شهید زنده لرستان"سیدنورخدا موسوی" طی یک روز و با حضور ۱۵ ورزشکار از شهرستان‌های خرم‌آباد، دورود و بروجرد در باشگاه پایدار خرم‌آباد برگزار شد.
رضا باقری طولابی با بیان این که در این سری از مسابقات کیفیت مسابقات از زمینه فنی بالا بود، افزود: تعداد 3 نفر موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم و یک نفر هم به‌عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شد.
وی افزود: صبا شاکرمی از خرم‌آباد به‌عنوان مقام اول، معصومه یاراحمدی از بروجرد مقام دوم و سهیلا کولیوند از خرم‌آباد نیز به‌عنوان مقام سوم این مسابقات برگزیده شدند.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد لرستان همچنین گفت: لیلا شاکرمی از خرم‌آباد به‌عنوان بازیکن اخلاق در این ‌مسابقات انتخاب گردید.
آیین اهدا جوایز توسط رضا طولابی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد لرستان، علی کریمی معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان لرستان، سمیه سلاطی نایب‌رئیس هیات بیلیارد لرستان، مهرداد علی پناه معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد و جمال شرف مسوول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان لرستان برگزار شد.








خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا