یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجید خمیسی بازیکن دورودی تیم گهر دورود که تا کنون دو فصل موفق را تیم گهر سپری کرده است در گفت و گويي كوتاه شركت نمود.

* در حال حاضر از نظر آمادگی جسمانی در چه شرایطی قرار داری؟

با تمرینات فشرده‌ای که در این مدت گذشته انجام داده‌ایم، خدا را شکر به شرایط بدنی نسبتاً مطلوبی رسیده‌ام و امیدوارم بتوانم با تلاش بیش‌تر آمادگی خود را جهت خدمت به تیم افزایش دهم.

* ارزیابی شما از کیفیت امکانات و تمرینات اردوی تهران چه گونه است؟

با تلاش مسئولان تیم در رأس آن آقای حیدرپور اردوی مطلوبی را با امکانات مناسب در تهران برپا کرده‌ایم و همه بازیکنان با جدیت فراوان تمرینات خود را جهت کسب آمادگی بیش‌تر انجام می‌دهند.

 

* کار با محمد احمدزاده چه گونه است؟

به واقع محمد احمدزاده یکی از فنی‌ترین و با نظم‌ترین و با اخلاق‌ترین مربی‌های بوده که تاکنون با آنها کار کرده‌ام ومی‌توانم به جرأت اعلام کنم که این یک افتخار بزرگ برای من است که با چنین مربی توانمندی کار می‌کنم.

 

* چه آینده‌ای را برای گهر متصور هستید؟

با شرایط فعلی بسیار به آینده این تیم خوشبین هستم، چرا که هم بازیکنان جوان و با کیفیتی در تیم داریم، هم کادر فنی و مدیریت بسیار قوی در این تیم حضور دارند و امیدوارم بتوانیم نام گهر را همچنان زنده نگه داریم.

 

*نظرت در رابطه با بومی‌گزینی و مزیت‌های آن چیست؟

در تمام سطح کشور بازیکنان بومی با تعصب و جسارت بیشتری برای تیم‌های شهر خود به میدان می‌روند، چرا که در آن شهر بزرگ شده‌اند و نسبت به مردم و هواداران احساس مسئولیت بیشتری دارند، خدا را شکر تیم امسال ما از بازیکنان بومی بسیاری بهره برده و همه بازیکنان باید جواب این اعتماد را بدهند در سال‌های آینده بتوان از پتانسیل‌های دیگر این شهر و استان استفاده کرد.

 

*به عنوان یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم گهر نزد هواداران چه صحبتی با آنها داری؟

ابتدا باید از همه هواداران خوب‌مان که در سرما و گرما از ما حمایت کرده‌اند تشکر کنم و در مرحله دوم از همه هواداران تیم گهر انتظار داریم، در فصل پیش ‌رو از تیم خود به مانند گذشته حمایت کنند، چراکه این تیم جوان است و به زمان نیاز دارد و نباید با یک یا دو باخت تیم را وارد حاشیه کرد. امیدوارم هواداران گهر با تشویق تیم خود بتوانند همچنان لقب پایتخت فرهنگ و اخلاق ورزش را برای شهر دورود حفظ کنند، چرا که این لقب به حق شایسته این شهر و استان است.

منبع:  وب سایت گهر دورود

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا