یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سر مربی خیبر گفت: اگر در طول فصل موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد، الآن به‌جای سپیدرود در رده‌ی دوم جدول بودیم.
"داوود حق‌دوست" در نشست خبری پایان بازی با سپیدرود رشت گفت: سپیدرود هیچ حرفی برای گفتن در مقابل ما نداشت، با این همه بازیکن باتجربه اسیر حرکات بازیکنان ما بودند.
وی با اشاره به صحبت‌های سرمربی سپیدرود مبنی بر تاکتیک خیبری‌ها در استفاده از توپ‌های هوایی و مستقیم گفت: ایشان چه در زمان بازی، چه الآن که مربی‌گری می‌کند، همیشه به دنبال حاشیه بوده است.
سرمربی خیبر ادامه داد: ما چندین موقعیت را بر روی حرکات ترکیبی بازیکنانمان از دست دادیم، حیف که موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد.
حق‌دوست تأکید کرد: سپیدرود با این بازی که در مقابل ما انجام داد، در ادامه‌ی لیگ با مشکل مواجه خواهد شد و جایگاه فعلی‌اش در جدول را از دست خواهد داد.
 

تاکتیک خیبر فقط استفاده از توپ‌های مستقیم بود
سرمربی سپیدرود رشت گفت: انتظار داشتیم تیم خیبر بازی بهتری به نمایش بگذارد؛ این تیم در بازی رفت نمایش بهتری مقابل ما داشت.
"علی نظرمحمدی" هم در نشست خبری بعد از بازی افزود: خیبری‌ها به‌جز ارسال‌های مستقیم و هوایی برنامه خاصی نداشتند.
نظرمحمدی در پاسخ به کمک یک‌میلیاردی شورای شهر رشت به سپیدرود بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت با حسن نیت این مبلغ را در صحن علنی شورا تصویب کردند، این مصوبه پس از تائید فرمانداری رشت قابلیت اجرایی پیدا می‌کند و به‌مرور به تیم تزریق می‌شود.
 سرمربی سپیدرود درباره‌ی پنالتی گرفته‌شده برای خیبر تصریح کرد: به‌هیچ‌وجه آن صحنه پنالتی نبود، دو بازیکن با هم به هوا پریده و یک برخورد کاملا طبیعی بود که متاسفانه داور اعلام پنالتی کرد.
نظرمحمدی سطح کیفی مسابقه را پایین دانست و اظهار داشت: حقیقا انتظار یک بازی باکیفیت‌تر را داشتیم ولی شرایط نامساعد چمن ورزشگاه تختی اجازه‌ی هنرنمایی را از بازیکنان تکنیکی ما گرفت.
 


شایان ذکر است عصر امروز خیبر در جریان رقابت‌های هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور که در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد به‌ تساوی یک‌بریک برابر سپیدرود رشت دست یافت.
خیبر خرم‌آباد با این تساوی و 20 امتیاز در رده‌ی چهاردهم قرار گرفت، سپیدرود هم با 35 امتیاز در رده‌ی دوم ایستاد.
خیبر در هفته بیست‌و‌یکم رقابت‌های لیگ دسته اول روز چهار‌شنبه 6 بهمن‌‌ماه 95 میهمان اکسین البرز است و سپیدرود هم در دربی کلاسیک گیلان به مصاف ملوان می‌رود.



خبر: رضا طولابی/ پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 خیبر زنده باد 1395-10-30 19:39
باید بازیکنان سعی و دقت گلزنی بیشتری کنند.فصل تموم شد.کی میخوان خودشون رو به مردم لرستان نشان دهند هوادارن خیبر همه را میبینند./مسئولی ن ورزشگاه تختی از لحاظ چمن بدترین و بی کیفیت است.طبقه دوم کی قرار است ساخته شود.
نقل قول کردن
#2 مهراد 1395-10-30 19:47
همه کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند و یا در خانه هایشان شاهد تماشای یک بازی خوب از بازیکنان خیبر بودند میدانند که خیبر برتری بیشتری نسبت به سپید رود که دوم جدول است داشت و دیگر حرفی برای گفتن نداشت،به امید روزهای درخشان برای تیم محبوبم خیبر
نقل قول کردن
#3 عباس 1395-10-30 21:02
این سرمربی سپیدرود همون نبود که فیروز کریمی گفت لکنت زبان داره؟؟حالا زبان وا کرده و از بدی زمین گفته؟؟یعنی زمین اینجا از باتلاق رشت بد تره؟؟
نقل قول کردن
#4 محمد 1395-10-30 21:06
زمینمون خوبه فقط بخاطر سرما رنگش سبز نیست
نقل قول کردن
#5 عباس 1395-11-01 00:06
سلام وخسته نباشی خدمت کادر مدیریتی اقایی بهاروند و اقای خسروی که با این همه مشکلات تیم رو نگه داشتن.اول باید اقایان به قول وقرار های خود که به مدیریت باشگاه دادند پایبند باشند الان دیگه یکسال میشه که اقایی استاندارقول داده پس چی شد؟الان مشکل خیبر مشکل نداشتن یک پاسور خوبه،ولی بهترین پاسورها خود مسیءولین این شهر هستن که متخصص پاس دادن و قول دادن هر چیز هستن اقایون از خواب زمستانی بیدار شوید خیبر مظلومه...
نقل قول کردن
#6 لربختیاری 1395-11-01 00:17
سپیدرود اصلا خوب بازی نکرد..تعلل مدافعان خیلر باعث گلزنی اونهاشد..سپیدرو د صعود نمیکنهکحالا میبینیم
نقل قول کردن
#7 سپهر 1395-11-01 01:19
سرمربی سپیدرود انگار درباره یه بازی دیگه اظهار نظر کرده! آخه سپیدرود به جز همون یه موقعیت که تبدیل به گل شد دیگه چه کار خاصی توی زمین انجام داد؟؟؟خیبر صددرصد مستحق سه امتیاز بود اما به خاطر عدم دقت در زدن ضربات آخر باز هم از کسب پیروزی باز ماند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا