یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی تیم فوتبال بادران: خیبر هم مثل ما فوتبال بازی می‌کرد و این تیم واقعا تیم خوبی است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، اکبر میثاقیان در نشست خبری بعد بازی خیبر و بادران گفت: خیبری‌ها شانس‌های گل خوبی داشتند، اما خدا به ما کمک کرد.
وی ادامه داد: شاید بازی دو بر دو می‌شد و یا حتی خیبر ما رو ‌می‌برد، واقعاً بازیکنان ما با رشادت و جان‌فشانی بازی کردند.
سرمربی خیبر ادامه داد: تیم ما روز به روز بهتر می‌شود، ما بادران را چهار ماه هست تشکیل دادیم و هر روز انسجام تیمی بهتری کسب می‌کنیم و خدا به ما کمک کرد که این بازی سخت را پیروز شدیم و بچه‌های ما با تمام وجود برای پیروزی تلاش کردند.
وی ادامه داد: مردم لرستان را همیشه دوست داشتم و دارم، امیری و بیرانوند که از بازیکنان خوب ایران هستند باعث افتخار این استان هستند.
میثاقیان گفت: فوتبال این استان و این شهر از قدیم و از زمان خدا بیامرز ناصر میرزایی و تا به امروز دنبال می‌کنیم، همه باید کمک کنیم که فوتبال این خطه به روزهای اوج خودش برسد.
وی با بیان این که خیبر تیم خیلی خوبی دارد، افزود: ما در دقایق پایانی واقعاً شانس آوردیم که گل نخوردیم و خدا به ما کمک کرد.
میثاقیان در پاسخ به خبرنگاران درباره مدعی بودن بادران گفت: من هر جا می‌روم انتظار دارند که تیم را قهرمان کنم، واقعاً  فشار زیادی روی من است و بر نیمکت واقعاً اذیت شدم، بازی پرفشاری بود خدا به ما کمک کرد، ان شالله تلاشمان را بیشتر می‌کنیم تا بین مدعیان باشیم.
وی تأکید کرد: شک نکنید که ما برای برد به میدان می‌رویم، یا برد یا باخت مساوی را دوست ندارم.
 
با کمبود بازیکن مواجه هستیم
سرمربی خیبر اظهار داشت: تیم ما با کمبود شدید بازیکن مواجه است.
داوود حق‌دوست در نشست خبری بعد بازی خیبر و بادران گفت: نبود دو بازیکن اصلی و کاپیتان اول و دوم تیم فرزاد بهاری و علی صدرا خیلی روی تیم تاثیر گذاشته، هر بازی هم یکی دو بازیکن محروم داریم و هنوز مصدومان قبلی تیم همچنان مصدوم هستند.
وی ادامه داد: نیمه اول بازی چنگی به دل نزد و هوای سرد روی بازی تاثیر گذاشته بود.
سرمربی خیبر ادامه داد: نیمه دوم زود گل خوردیم و بچه‌ها با عجله بازی رو ادامه دادند. بادران فقط دو توپ آورد از غفلت ما و تجربه بازیکنانش نهایت استفاده را برد.
وی افزود: نیمه دوم بازی کاملاً در اختیارمان بود اما باختیم. این باخت را به گردن می‌گیرم و شرمنده هواداران هستیم.
حق دوست در مورد قضاوت این بازی گفت: مشکل خاصی نداشت و به‌جز چند اشتباه نیمه اول در کل خوب قضاوت کرد و اشتباهاتش تأثیرگذار نبود.

شایان ذکر است عصر امروز تیم خیبر خرم‌آباد در جریان رقابت‌های هفته‌ی چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه 2 بر صفر از بادران شکست را پذیرا شد.
خیبر با این شکست و با همان 13 امتیاز در رده‌ی چهاردهم جای گرفت و بادران نیز با 22 امتیاز به جایگاه هشتم صعود کرد.
تیl خیبر در بازی بعدی که 11 آذرماه برگزار خواهد شد، از استقلال اهواز تیم قعرنشین جدول میزبانی خواهد کرد و بادران هم در تهران به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.
 

دیدگاه‌ها  

#1 خیبر 1395-09-03 21:47
خیبر گلزن ندارید.
نقل قول کردن
#2 میلادش 1395-09-04 10:32
میثاقیان سرمربی خیبر شو.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا