یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دروازه‌بان لرستانی تیم ملی گفت: باید از خیبر خرم‌آباد به عنوان شناسنامه فوتبال لرستان و غرب کشور یاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی‌رضا بیرانوند" که در جمع هواداران خیبر برای تشویق این تیم در ورزشگاه تختی خرم‌آباد حاضر شده بود در جمع خبرنگاران با اشاره به این که لرستان خانه من است، گفت: امیدوارم پایان فوتبال خود را در تیم خیبر خرم‌آباد در لیگ برتر انجام دهم.
وی با اشاره به سابقه حضورش در فوتبال لرستان گفت: فوتبالم را به شکل حرفه‌ای با تیم خوب شاهین خرم‌آباد (منطقه دارایی) شروع کردم که مربی این تیم احمد بازگیر بود؛ اما هیچ‌گاه در خیبر بازی نکرده‌ام.
ملی‌پوش پرسپولیس به مصدومیت 4 هفته‌ای خود اشاره کرد و گفت: متأسفانه بازی بعدی تیم ملی که قرار است روز 25 آبان ماه برابر سوریه برگزار شود را از دست داده‌ام، اما مطمئن هستم بقیه دروازه‌بان‌ها در حراست از دروازه تیم ملی ایران موفق خواهند بود.
وی افزود: هواداران فوتبال در ایران از بهترین تماشاگران دنیا هستند و همان‌طور که امروز شاهد بودید در ورزشگاه تختی خرم‌آباد هم تماشاگران پرسپولیس و هم استقلال من را با تشویق‌هایشان شرمنده کردند.
بیرانوند افزود: خیبر هم از وجود تماشاگران با تعصب و خوب، بی‌بهره نیست و امیدوارم که مسؤولین با حمایت‌هایشان پاسخگوی این تماشاگران باشند و فصل بعد خیبر را در لیگ برتر ببینیم.
ملی‌پوش لرستانی پرسپولیس در خصوص سابقه حضور لرستانی‌ها در حراست از دروازه تیم ملی گفت: ابراهیم میرزاپور که با 90 بازی ملی، در جام جهانی هم حضور داشته، متأسفانه به حق خودش در دوران بازیکنی نرسید و امیدوارم در مربیگری به جایگاه شایسته‌ای دست یابد، من هم تا رسیدن به جایگاه و تجربیات میرزاپور خیلی فاصله دارم و تلاش می‌کنم جانشین شایسته‌ای برای او و عابدزاده باشم.

شایان ذکر است عصر امروز از هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در یک دیدار خانگی مقابل گل گهر سیرجان به تساوی رسید.

خبر: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1395-08-08 19:37
به داشتن همشهری مثل علیرضا بیرانوند افتخار میکنم و خوشحالم که امروز دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران رو از نزدیک دیدم.پرچم خرم آباد همیشه بالاست
نقل قول کردن
#2 دریکوند 1395-08-08 20:10
احسنت.امیدوارم که خدا کمکش کنه و بتونه بره لیگ اروپا…تو دربی تماشاگرنماها بخاطر خوب بازی کردنش به اهلیتش توهین کردند.اگه ایشالا موفق بشه بره یه باشگاه بزرگ در سطح بین المللی مطمعن باشید روند رو به رشدی خواهد داشت وگرنه در اینجا که هر روز یه حاشیه براش درست میشه.
نقل قول کردن
#3 عادل 1395-08-08 20:56
افتخار لرستان همراه با وحید امیری
نقل قول کردن
#4 آبادوخرم 1395-08-08 21:15
خودمان فوتبال لرستان را آباد می کنیم...
نقل قول کردن
#5 مهدی منصوری از حسن آباد شهرری 1395-08-09 00:43
سلام_لرزبانان کشور باید علیرضا بیرانوند و وحید امیری را برند و افتخار لرها بدانند،مثل علی دایی که آذری زبانها بهش افتخار میکنند،اولین کارهم اینه که پوستر بزرگ این دو ستاره را در محل کار و کسب و مغازه هانون نصب کنیم،پس خواهشا لرزبانانی که در اقصی نقاط کشور هستند به این کار مبادرت کنند،هر لر یک پوستر و عکس بیرانوند و امیری/لطفا اطلاع رسانی کنید.
نقل قول کردن
#6 میلاد 1395-08-09 13:00
بنظرم بیرانوند بره اروپا براش بهتره چون اینجا هی براش حاشیه درست میکنند و قصد تخریب روحیه شو دارن
نقل قول کردن
#7 حسن پور 1395-08-09 14:38
الان جدیدأ دارن حاشیه سازی میکنند برا سربازی بیرانوند!!!
خدا خودش کمکش کنه خیلی تنهاست
نقل قول کردن
#8 رسول 1395-08-09 20:15
خدا کنه یه تیم اروپایی جذبش کنه.
مسیر زندگیش عوض میشه
اینجا هر روز براش پاپوش درست میکنند
نقل قول کردن
#9 آبادوخرم باد 1395-08-10 20:03
داداش کشور متعلق به لرهاست.این کارانجامش خوبه.ولی انجام ندادنش هم خیلی لرها رو پایین نمیاره.تعصب و غیرت لری یعنی افزایش تعداد بیرانوندها و امیری ها.لر همیشه زنده است.
نقل قول کردن
#10 حسین 1395-08-13 02:34
زنده باد تیم فوتبال شاهین روستای دارایی و سرمربی تیم شاهین اقای حمید بازگیر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا