یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هیات فوتبال لرستان از هواداران خیبر خرم‌آباد قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در پی حفظ سهمیه لرستان در پایان ماراتن 38 هفته‌ای لیگ دسته اول ایران فوتبال ایران، هیات فوتبال استان با انتشار پیامی از هواداران پور شور این تیم قدردانی کرد.
در پیام صادره آمده است:
هرچند پاسخ شایستگی، شعور و شور شما هواداران در این فصل سخت و دشوار همواره کنار تیم خیبر بودید یکایک شما سروران معزز بارها در عمل ثابت کرده‌اید که کمترین لیاقت چنین هوادارانی داشتن حداقل یک تیم در لیگ برتر ایران است اما جای بسی سپاس و تقدیر است که با تمام این تفاصیل بار دیگر نشان دادید بخشش از بزرگان است و با حضور و حمایت همه‌جانبه خود از تنها نماینده فوتبال استان از خشک شدن نهال فوتبال لرستان جلوگیری نمودید تا به مسوولان استان ثابت شود که تماشاگران خرم‌آبادی تا چه اندازه به فوتبال و پیش از آن به نام خرم‌آباد عشق می‌ورزند. امید که در آینده‌ای نزدیک حق شما بزرگواران ادا شود و با اتحاد کامل همه‌ی ارکان موفقیت، استان لرستان در سطح اول فوتبال کشور صاحب نماینده شود.
مشکلات مالی فراوان و کمبود امکانات و بی‌مهری مسئولین ( بجز استاندار ورزش دوست لرستان که تنها یاور واقعی خیبر بود) اگر نبود نتایج بهتری با کمک شما هواداران عزیز نصیب خیبر می‌شد در پایان بار دیگر بر دستان پرمهر و حنجره‌های طلایی شما سروران جان بوسه می‌زنیم و از شما یاوران مخلص درخواست می‌کنیم دست یاری خود از شانه‌ی جوانان بااستعداد استان لرستان دریغ ننمایید تا به همگان اثبات شود خرم‌آباد و خرم‌آبادی در تمامی زمینه‌ها سرآمد و پیشتاز است.
هیات فوتبال لرستان

قابل ذکر است که تیم خیبر خرم‌آباد به رغم مشکلات مالی، توانست با کسب 47 امتیاز در رده‌ی دوازدهم لیگ برتر قرار گیرد و سهمیه لرستان را در لیگ یک فوتبال کشور حفظ کند، بی‌شک برای موفقیت این تیم در رقابت‌های فصل بعد، لازم است از همین امروز برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.
منبع: روابط عمومی باشگاه خیبر
تقدیر هیات فوتبال لرستان از هواداران خیبر خرم‌آباد

 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم اباد 1395-02-29 00:29
ای کاش استاندار و مسولین استانی تلاش بیشتری در جهت تقویت بنیه مالی ای تیم می نمودند ان شالله در فصل اینده جبران نمایند.
نقل قول کردن
#2 مهران رشیدی 1395-02-29 19:28
خواهشا واسه فصل بعد یه حساب کمکهای مردمی واسه خیبر باز کنید مطمئنا باشید مردم سخاوتمند خرم آباد نمیذارن خیبر مشکل مالی داشته باشه
نقل قول کردن
#3 ناشناس 1395-06-06 11:31
اگه برنامه ریزی مالی باشه خیلی خوبه همین طور که اقای رشیدی گفتن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا