یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد پس از کسب تساوی در بازی خارج از خانه در مقابل تیم شهرداری اردبیل گفت: تیم شهرداری عملکرد علي نيكبخت سرمربي خيبر خرم‌آبادبهتری داشت و می‌توانست پیروز میدان باشد.

به گزارش پايگاه خبري يافته، "علی نیکبخت" شامگاه دوشنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی دو تیم شهرداری اردبیل و خیبر خرم‌آباد با بيان اين كه از نتیجه و هم از نحوه بازی شاگردانم در این بازی سخت رضایت دارم، اظهار داشت: بازیکنانم بسیار عالی کار کردند و هر آن‌چه را که از آن‌ها خواسته بودم در زمین پیاده کردند.

وی با بیان این که بازی بسیار خوب و تماشایی را از سوی دو تیم شاهد بودیم، تاکید کرد: البته شهرداری اردبیل عملکرد بهتری نسبت به ما داشت و موقعیت‌های گل بیش‌تری را روی دروازه ما خلق کرد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد تک امتیاز این دیدار را بسیار ارزشمند دانست و متذکر شد: در این شرایط و در این بازی سخت کسب یک امتیاز بسیار خوب بود و من به شاگردانم افتخار می‌کنم، چرا که تنها دو بازیکن غیربومی که البته اصلیت آن‌ها نیز لرتبار بود (از لرتبارهاي ساكن همدان) امروز در ترکیب قرار داشتند و همه بازيكنان خيبر بومی بودند.

وی با تاکید بر این که موقعیت جدول به گونه‌ای بود که شهرداری اردبیل نیاز به 3 امتیاز بازی داشت، ادامه داد: برای ما این بازی تفاوتی در جایگاه فعلی نداشت، اما تلاش می‌کنیم که در هفته‌های پایانی امتیازات خود را افزایش دهیم، بنابراین نتیجه تساوی عالی بود.

نیکبخت با اشاره به این که تیم شهرداری را به خوبی شناسایی کرده بودیم، یادآور شد: نقاط قوت این تیم را در طول ۹۰ دقیقه بستیم و مهم‌تر این که ضربات ایستگاهی نیز در پشت محوطه جریمه به آن‌ها ندادیم تا موقعیتی را خلق کنند.

وی عملکرد تیم شهرداری را بسیار عالی توصیف کرد و بیان داشت: جایگاه فعلی شایسته تیم شهرداری اردبیل نیست.

نيكبخت در بیان دلایل جایگاه فعلی شهرداری اردبیل عنوان کرد: به نظر من تعویض مکرر سرمربی دلیلی بود که موجب شد این تیم به وحدت تاکتیکی دست نیابد.

وی در خصوص داوری این دیدار و اخراج خودش در دقيقه 43 از زمين بازي از زمین بازی نیز گفت: برای اولین بار در لیگ امسال و در طول ۳۳ هفته گذشته اخراج شدم، اخراجم اصلا منصفانه نبود و فکر می‌کنم بهتر بود که داور منصفانه قضاوت می‌کرد. (منبع: مهر)

 سرمربي خيبر: نباید اخراج می‌شدم/ فقط 2 بازيكن غيربومي لرتبار در زمين داشتيم

خیبر خرم‌آباد برای تساوی به اردبیل آمده بود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: تیم خیبر خرم‌آباد برای کسب تساوی به اردبیل آمده بود که به هدفش نیز رسید.

به گزارش پايگاه خبري يافته، "احد شیخ‌لاری" در نشست مطبوعاتی بعد از بازی تیم شهرداری مقابل خیبر خرم‌آباد اظهار کرد: ما بازی خوبی را در هر دو نیمه به نمایش گذاشتیم به طوری که در نیمه اول باد علیه ما بود و در نیمه دوم با فروکش کردن باد، تیم ما به مراتب بازی بهتری را به نمایش گذاشت اما نمی‌خواهم تساوی را به حساب باد بگذارم.

وی تصریح کرد: در دو سه هفته اخیر تیم ما بازی روان، خوب و محکمی را انجام داده و توانسته‌ایم مهره‌های اصلی تیم‌مان را از لحاظ جسمانی ارتقا بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل مدعی شد: ‌حریف خرم‌آبادی ما برای کسب تساوی به اردبیل آمده بود که به این کار نیز موفق شد و در مجموع شانس با ما یار نبود که برد خانگی را به دست آوریم.

شیخ‌لاری با اشاره به اين كه بدشانسی گریبان‌گیر ما شد و توپ‌هاي‌مان وارد دروازه نشدند، گفت: یکی از موقعیت‌ها هم با بد شانسی کامل به تیر دروازه برخورد کرد و متاسفانه نتوانستیم به برد در این بازی دست پیدا بکنیم. (منبع: فارس)

قابل ذکر است عصر روز دوشنبه 23 فروردین‌ماه دو تيم شهرداري اردبيل و خيبر خرم‌آباد در هفته سي و سوم ليگ دسته يك كشور در ورزشگاه تختي اردبيل به نتيجه مساوي بدون گل دست يافتند.

خیبر در پایان این بازی با 40 امتیاز در رده‌ی سیزدهم جدول قرار گرفت و شهرداری اردبیل هم با 35 امتیاز در رده‌ی پانزدهم قرار دارد و هر دو تیم برای بقاء در لیگ یک چشم به 5 بازی‌ بعدی دارند.

روز دوشنبه 30 فروردین‌ماه خیبر خرم‌آباد در هفته سی و چهارم این رقابتها و در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان شهر باران (داماش گيلان) تیم رده هجدهمی لیگ یک است و شهرداری اردبیل میهمان فولاد یزد خواهد بود.

دیدگاه‌ها  

#1 دوستدار یافته 1395-01-24 01:42
http://kashkan.ir/news/55462/%D8%AC%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%A2%D8%A8-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B5%D9%85%DB%8C%D9%85-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA/
نقل قول کردن
#2 احمدازتهران 1395-01-24 09:10
اولین بار بود بازی خیبر رابرای دید م.تیم روان بازی نمی کنه و بازیکنان تکنیکی نیستند.افراد تیم هیکلی و بلند قد هستند، اگه از این امتیاز استفاده کنند و کمتر دنبال حاشیه درطول بازی باشند تیم موفقی خواهد شد دفاع تیم هم باید تقویت بشه،
نقل قول کردن
#3 مهران رشیدی 1395-01-24 11:17
به نقل از احمدازتهران:
اولین بار بود بازی خیبر رابرای دید م.تیم روان بازی نمی کنه و بازیکنان تکنیکی نیستند.افراد تیم هیکلی و بلند قد هستند، اگه از این امتیاز استفاده کنند و کمتر دنبال حاشیه درطول بازی باشند تیم موفقی خواهد شد دفاع تیم هم باید تقویت بشه،

آقا احمد باید عرض کنم شدیدا با نظر شما مخالفم
خیبر فقط مهاجم تراز اول نداره و اگه شما یه نگاه به اوضاع چمن ورزشگاه ها تو لیگ 1 بندازی متوجه میشی مسی و رونالدو هم نمیتونن تو این زمینها خودشونو نشون بدن
بهتون توصیه میکنم بازی قائد رحمت-گلزاری-درو یشی و علیخانی رو بیشتر زیر ذره بین بگیرید چیزی از بازیکنای چند صد میلیونی تیمهای دیگه کم ندارن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا