یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی تیم فوتبال لیگ برتری بانوان اشترانکوه ازنا گفت: بازیکنان پیش از بازی در اتوبوس آشپزی کردند.
قبل از بازی لیگ، استانبولی درست کردیم/ مشکلات حل نشود انصراف می‌دهیم“سمیه فولادوند” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازیکنان در شرایط بسیار بد مالی به مصاف حریفان می‌روند، پیش از دیدار با تیم وحدت بازیکنانم در اتوبوس و روی پیک‌نیک آشپزی و استانبولی آماده کردند.
وی افزود: متأسفانه مشکلات مالی تیم ازنا بسیار فراوان است و مسئولان استان هیچ‌گونه توجه و رسیدگی به تیم بانوان نمی‌کنند.
فولادوند ادامه داد: بازیکنان ازنا با غذاهایی همچون استانبولی، ماکارونی، پلو سفید با تن ماهی، عدس‌پلو و... تغذیه و به مصاف حریفان می‌روند، ضمن اینکه امروز در دیدار مقابل تیم وحدت، آب‌معدنی به اندازه کافی برای استفاده بازیکنان در اختیار نداشتیم.
 
بازیکنان ازنا در ایام محرم با نذورات نذری تغذیه شدند
وی ادامه داد: تیم ازنا از آغاز رقابت‌ها با مشکلات مالی مواجه بوده است، حتی در ایام محرم و صفر تیم را با نذورات نذری و آب‌معدنی که توسط خیرین تهیه شده بود اداره و آماده رقابت‌ها کرده‌ایم.
 
شماره پیراهن بازیکنان دستی و با چسب است
فولادوند افزود: بازیکنان پیراهن شماره 2 گرمکن ورزشی ندارند حتی لباس شماره 1 بازیکنان نیز ناقص است.
وی ادامه داد: پیراهن بازیکنان برای شناسایی در زمین توسط بازیکنان به‌صورت دستی و با چسب درست شده است. امکانات بازیکنان زیر صفر است اما هیچ مسئول ورزشی استان به بانوان رسیدگی نمی‌کنند.
 
مشکلات حل نشود ادامه نمی‌دهیم
سرمربی تیم افزود: مشکلات تیم بسیار فراوان است و با انگیزه و غیرت بازیکنانم تا این مرحله از لیگ ادامه دادیم اگر مشکلات حل نشود ادامه نمی‌دهیم و از لیگ انصراف می‌دهیم.
وی افزود: وضعیت اسکان و تغذیه نامناسب وجود مشکلات ایاب و ذهاب...از یک‌طرف و شهریه دانشگاه بازیکنانم از طرفی سبب شده است تا بازیکنانم برای شرکت در ادامه لیگ دلسرد و دچار تردید شوند.
سرمربی تیم فوتبال لیگ برتری بانوان اشترانکوه ازنا افزود: مسئولان استان در صورتی که به مشکلات مالی تیم رسیدگی نکنند مجبوریم به خاطر بازیکنان از لیگ کناره‌گیری کنیم. بازیکنانم تا شهریه دانشگاه را پرداخت نکنند اجازه شرکت در امتحانات را ندارند. بازیکنانم حتی هزینه تردد برای حضور در تمرینات تیم را ندارند.
قابل ذکر است تیم فوتبال اشترانکوه ازنا هم‌اکنون با کسب 12 امتیاز از 12 بازی در مکان هشتم جدول ده تیمی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارد. این تیم در آخرین بازی خود موفق شد روز گذشته در ورزشگاه آزادي گرگان تيم وحدت ايثار  این شهر را شکست دهد.

تيم فوتبال بانوان اشترانكوه ازنا لرستان
                                                       تيم فوتبال بانوان اشترانكوه ازنا

                        مطلب مرتبط: اولين پيروزي خارج از خانه نماينده لرستان در ليگ برتر فوتبال بانوان

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین شیران 1394-10-05 11:39
تو این استان به تیم اول فوتبالش خیبر هیچ امکاناتی نمیدن
دیگه وای به حال بانوان!!!
اصلا یه فوتبالیست نباید قبل از بازی استانبولی بخوره,معمولا شما وقتی به هتل تیم ها برید قبل از بازی غذاهای حاوی کربوهیدرات مثل مقداری ماکارونی و سیب زمینی ویافیله مرغ میخورن
واقعا باعث تاسف هست که خود بازیکنان غذا درست کردن!
اما تلاش این بانوان و شیرزن های لر واقعا ستودنی است
نقل قول کردن
#2 سیزو 1394-10-05 12:59
خبر رو در اسلایدر قرار بدید تا مسئولین ببینن و کاری کنن...
حق این بازیکنان خیلی بیشتر از شرایط فعلیشونه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا