یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمد روزبهاني - يافتهچندی قبل مطالبي به نقل از احسان روزبهانی بوکسور نامی کشورمان در دنیای رسانه پخش شد که پس از آن  شبهاتی در رابطه با اصالت احسان روزبهانی پیش آمد و حساسیت‌هايی در دنیای مجازی و رسانه‌ای را بر علیه این قهرمان بوکس برانگیخت.

از آن‌جا كه اين مطالب باعث رنجش عده‌اي از هم‌استاني‌ها شده بود، به همين منظور با با "محمد روزبهانی" پدر احسان روزبهانی گفت‌وگوئی كوتاه انجام داديم كه آن را در پي مي‌خوانيد:

 

آقای روزبهانی مايليم بدانیم شما متولد کدام شهر ایران هستید؟

با سلام خدمت شما و تمام همشهریان بروجردی و هم‌استانی‌های عزیز، این‌جانب محمد روزبهانی هستم پدر احسان روزبهانی بوکسور بلند‌آوازه ایران. بنده متولد بروجرد هستم.

 

نظرتان در رابطه با مطالبي که به نقل از احسان در رسانه‌ها منتشر شد و در آنها ادعا شده بود که احسان اصالت بروجردی خود را منکر شده، چیست؟

قبل از گفتن هر نکته‌ای باید یاد‌آوری کنم که همه جای ایران سرای من است و در واقع همه جای کشور عزیزمان به نوعی عزیز می‌باشد و فرقی بین شهر‌های ایران نیست و این شاید مهم نیست که ما متولد کدام شهر ایران باشیم، مهم ایرانی بودن‌مان است. و اما اجداد ما نسل اندر نسل در بروجرد به دنیا آمده و احسان نیز با توجه به این که محل تولدش در شناسنامه تهران قید شده، اما بروجرد را بسیار دوست دارد. باید بگویم که منظور احسان از آن مصاحبه این بوده که احسان در شناسنامه‌اش محل تولد تهران قید شده، اما این به آن معنا نیست که منکر اصالت بروجردی خود بشود. احسان بروجرد را بسیار دوست دارد.

 

لطفاً در اين زمينه بيش‌تر توضيح بدهيد.

ما با این که به نوعی در تهران ساکن هستیم، اما در بروجرد زمین و ملک داریم. هر گاه احسان موفقیتی کسب می‌کند، دوستان و آشنایان بروجردی‌مان در شادی با ما سهیم می‌شوند. خود احسان همیشه از زنده‌یاد علی درویش‌نورائی قهرمان نامی و بروجردی بوکس ایران به نیکی یاد می‌کند و افتخار می‌نمايد که زنده‌یاد درویش همشهری ما بوده است.

 

در پایان اگر صحبت خاصی دارید، بفرمائید.

از همه مردم بروجرد و استان تشکر می‌کنم که با دقت ویژه‌ای پی‌گیر نتایج مسابقات بوکس احسان روزبهانی هستند و باز هم تاکید می‌کنم که احسان در آن گفت‌وگوي تلويزيوني فقط قصدش این بوده که بگوید متولد تهران است، و گرنه احسان به اصالت خانوادگی پدر خودش که همگی زاده‌ي بروجرد هستند افتخار می‌کند. در خاتمه برای همه هم‌وطنان عزیزمان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و جا دارد از مرحوم صادق پریسا مربی بوکس احسان نیز به نیکی یاد کنم و برای آن مرحوم از خداوند مهربان علو درجات آرزو کنم.

 

برگرفته از وبلاگ آقای فرهاد داودوندي / بروجرد

از راست: محمد روزبهاني، فرهاد داودوندي و سجاد محرابي - يافته

از راست: محمد روزبهاني، فرهاد داودوندي و سجاد محرابي

 

دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1392-12-06 08:46
جناب روزبهانی با پوزش !
یا احسان هنوز فرق بین اصالت تهرانی و بروجردی را نمی داند یا ما کمی گوشهایمان دراز شده است ! یعنی چه میخواسته فقط بگوید متولد تهران است !! مگر تا الان همه ی ورزشکارا یا هنرمندان در معرفی خود نگفته اند مثلا در تهران متولد شده اند اما اصالتشان به استان دیگری برمیگردد ! اما حرف احسان و لک دروازه بان و ... چیزی غیر از واقعیت بود ! بهتر است معذرت خواهی میکرد احسان نه شما بخواهید جور او را بکشید
نقل قول کردن
#2 ایمان 1394-05-02 13:53
هرکسی هرچی میخواد بگه احسان یا هرکس دیگه ای,
اصالت بروجرد با حرف هیشکی نه از بین میره نه اصلا مهمه کی درباره اصالتش چی گفته,
مابروجردیا تنها افتخارمون بروجردی بودمونه والسلاااااااااا ااااااااااااااا ام
نقل قول کردن
#3 میلاد گودرزی 1395-05-19 01:21
سلام احسان جآن عیبی نداره المپیک بعدی آفرین تو با جآن و دل بازی کردی دمت گرم فدات،،،، از طرف میلاد گودرزی بوکسور
بروجردی
نقل قول کردن
#4 علی از کرج 1396-09-06 15:09
ویکیپیدیا : در حال حاضر مورخان و تاریخ شناسان و دانشمندان بر این باور هستند که مردم بختیاری و لر اصیل‌ترین نژاد ایرانی یعنی آریایی و پارس هستند به گونه ای که زبان مردم بختیاری به پارسی باستان بر می‌گردد[۱۱]
نقل قول کردن
#5 رضا 1402-06-05 15:26
روزبهانی ها طبق کتاب تاریخ گزیده صفحه ۵۵۰ از قوم لُر هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا