یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد در دوره نهم مجلس شورای اسلامی با بیان این که شهید مدنی به عنوان رهبری انقلابی در خرم‌آباد بودند، گفت: بعد از ایشان سخنرانی‌های علما به ویژه شهید فخرالدین رحیمی که به عنوان موتور محرک انقلاب در خرم‌آباد بود توانست با جوانان انس و الفت خاصی برقرار کند.
به گزارش یافته، ابراهیم آقامحمدی با بیان این که انقلاب را مردم مسلمان با خیزش و رهبری حضرت امام به منظور استقرار عدالت اسلامی در این مملکت به وجود آوردند، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: نقش مردم در این انقلاب نقش اساسی بود البته هیچ انقلابی بدون رهبری به ثمر نرسیده است اما واقعیت آن است که انقلاب را امام آغاز کرد.
وی با بیان این که نور مقدس را امام بر این مملکت تاباند، تصریح کرد: مردم مسلمان با خیزشی که در پشت سر یک رهبر دینی الهی به وجود آوردند انقلاب را به پیروزی رساندند، اگر همراه با امام حرکت نمی‌کردند طبیعتاً این انقلاب به ثمر نمی‌رسید.
نماینده مردم خرم‌آباد در دوره نهم مجلس در رابطه با پیام این انقلاب گفت: پیام این انقلاب پیام عدالت، حاکمیت مستضعفین و مبارزه با ظلم و استبداد بود.
آقامحمدی با بیان این که در زمان انقلاب من یک دانش‌آموز بودم، گفت: حضور شهید مدنی یکی از نعمت‌های خدا در خرم‌آباد بود که ایشان در مسجد جامع خرم‌آباد مرکز تجمعات مذهبی شهر در ماه مبارک رمضان سخنرانی می‌کردند و علنا اسم حضرت امام را می‌بردند.
وی با بیان این که پس از شهید مدنی روحانیت پرچم‌دار انقلاب در خرم‌آباد بود، افزود: از شهدای دیگر انقلاب در خرم‌آباد می‌توان به سید فخرالدین رحیمی و برادر بزرگ‌ترشان سید نورالدین رحیمی اشاره کرد که این شهید بزرگوار تقریباً به‌صورت علنی محور جمع‌کردن جوان‌ها در مسجد علوی بودند.
 
نماینده مردم خرم‌آباد در دوره نهم مجلس ادامه داد: سخنرانی‌های شهید رحیمی در رابطه افشاگری مظالم شاه، ترویج ابتذال، بی بندو باری و محرمات توانست جوانانی را تربیت کند که هر کدام از آن‌ها سرمایه‌ای برای انقلاب شدند.
 
شهید فخرالدین رحیمی موتور محرک انقلاب در خرم‌آباد بود
وی با بیان این که شهید مدنی به عنوان رهبری مدنی و انقلابی در خرم‌آباد بودند، گفت: بعد از ایشان سخنرانی‌های علما به‌ویژه شهید فخرالدین رحیمی که به عنوان موتور محرک انقلاب در خرم‌آباد بود که توانستند با جوانان انس و الفت خاصی برقرار کنند.
آقامحمدی ادامه داد: انقلاب در لرستان هم‌زمان با نهضت حضرت امام پابه‌پای سایر مناطق انقلابی با شور و گرمی در جریان بود تا به سال 56 و 57 رسیدیم که در سال 56 جزو اولین شهرهایی بودیم که دستگیری‌ها در آنجا شروع شد و بالاخره به 22 بهمن رسیدیم.
 
حضور عشایر لرستان در پیروزی انقلاب
وی تصریح کرد: مردم خرم‌آباد به‌خصوص عشایری که آنجا دارای علقه و عاطفه عجیبی به حضرت امام بودند حضور سنگینی در انقلاب داشته و هیچ جایی در لرستان ساکت نبود زیرا همه مردم و عشایر با آن صلابت جنگجویی که داشتند هرجایی که لازم بود حضور پیدا و در انقلاب بسیار خوش درخشیدند.
آقامحمدی در مقایسه زندگی‌های قبل از انقلاب تاکنون گفت: در شهرها و به‌خصوص روستاها فقر سوزنده بیداد و مردم در سختی و بی‌توجهی زندگی می‌کردند زیرا واقعیت در زمان قبل از انقلاب آن بود که مردم فقیر بودند.
وی با بیان این که بسیاری از کارها پس از انقلاب صورت گرفته است، تصریح کرد: سطح زندگی مردم هم پس از انقلاب تغییر کرده ولی بحث آن است که نیازهای مردم هم تغییر کرده است.
 
انقلاب شد تا دنیا و آخرت مردم آباد شود
نماینده مردم خرم‌آباد در دوره نهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب شد تا دنیا و آخرت مردم آباد شود، انتظار مردم از مسئولین آن است که مسئولین هم پای مردم باشند، کار درست انجام و مملکت را آباد کنند، امانت‌دار امام و خون شهدا باشند، اگر واقعاً مجموعه نظام، همه قوا و دستگاه‌ها درست‌کار کنند این مشکلاتی که مردم‌دارند رفع خواهد شد. 
وی گفت: هنگامی‌که مردم می‌بینند که آن زندگی که شایسته‌شان است را ندارند از این وضعیت مملکت گلایه‌مند می‌شوند.

شایان ذکر است 907 شهید دانش‌آموز در استان لرستان و 6 دانش‌آموز فجر آفرین در ایام پیروزی انقلاب در سال 57 بوده‌اند که دانش آموزان در دوران انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی همواره حضوری اثربخش در عرصه انقلاب داشته‌اند و نام دانش آموزان در صحیفه انقلاب به زیبایی ترسیم شده است.




                                                                     تصویر: شهید رحیمی پس از انقلاب در محضر حضرت امام خمینی (ره)

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1396-11-19 13:01
به نظر شما الان کجا آباد است
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1396-11-19 19:29
اخه ایشون درست میگه همه جا اباد شد بخصوص خرم اباد .
نقل قول کردن
#3 دو ریال کار نکرد 1396-11-20 11:13
خود به خدا بیشتر تو دوره نهم آباد شد
نقل قول کردن
#4 زینی وند 1396-11-20 12:27
به نقل از دو ریال کار نکرد:
خود به خدا بیشتر تو دوره نهم آباد شد

تنها کاری که خود ایشان به آن افتخار میکرد این بود که در مصاحبه ها میگفت:من گفتم طرح بستن تنگه هرمز را اجرا کنند. آخه شما نماینده بیکارترین شهرستان ایرانی بهتر نبود بفکر بازگشایی کارخانه و کارگاه برای اشتغال جوانان بیکار بودی
نقل قول کردن
#5 ولی نژاد 1396-11-20 12:28
به نقل از اکبر-ظ:
اخه ایشون درست میگه همه جا اباد شد بخصوص خرم اباد .

آقا محمدی قبل از نمایندگی مجلس کلی مصاحبه و سفر میکرد برای انتخابات ولی به محض ورود به مجلس دیگر مردم و مشکلاتشان را فراموش کرد
نقل قول کردن
#6 علیزاده 1396-11-20 12:31
به نقل از همشهری:
به نظر شما الان کجا آباد است

ما در خرم آباد هر چه کارخانه داشتیم همه مال قبل انقلاب بودن مثل چرم و پوست ، کشت و صنعت ، یخچال سازی ، پارسیلون ، ماشین سازی ، پوشاک ، ژنراتور سازی و … الان خرم آباد چه کارخانه فعالی دارد ؟
نقل قول کردن
#7 احمد .ح 1396-11-20 17:51
اگر امروز فرودگاهی دارد این شهر و کشت و صنعت نیم نفسی پیدا کرده و اگر جاده های مرگ دوره خرم آباد و کمربندی خرم آباد دیکه شیون ندارند از حداقل زحمات دوره نهم بخصوص آقامحمد ی است . یا واقعا نا آکاهانه حرف می زنید یا غیر منصفانه
نقل قول کردن
#8 علی دریکوند 1396-11-20 19:32
رجز خوانی در میان جنگ آوران و مردان سیاست در طول تاریخ در مقابل حریف رسمی مرسوم و کار مردان بوده است البته آنان که حتی جسارت نوشتن نام خود را هم ندارند طبیعی است که آشفته حال و معترض باشند. در ثانی بحت تهدید تنگه هرمز بارها در مواقع حساس از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی(زمان جنگ عراق و جانبداری امریکا از صدام) تا فرماندهان سپاه و ارتش در مواقع متعدد بیان شده و این تهديد یک امر بازدارنده است و مختص به آقامحمدی هم نبوده است شما به جای اینکه افتخار کنید که فردی را مردم به مجلس فرستادند که در رده سیاستمداران و فرماندهان بنام مى فهمد و تحلیل می کند، خود را تحقیر مى کنید.
آقامحمدی حداقل صادق بود و بی هویت نبود مردانه حرفش را مى زد و نان به نرخ روز نمی خورد.
ضمنا کاش سایت محترم یافته همان طور که از دست اندرکارانش انتظار هست اولاً حرف حساب اشخاص را چاپ کند نه هر حرفی را ثانیا بی طرفی را هم مد نظر داشته باشد و فقط پام های یک طرفه را چاپ نکند
نقل قول کردن
#9 دیدبان 1396-11-21 09:40
چراشما درمجلس بجای پاسخ ونقدمنصفانه سایر نمایندگان مخالف جریان فکری شمامتن سخنرانی آنهارا پاره میکردید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا