یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس‌راه لرستان گفت: تعداد 102 اکیپ پلیس‌راه استان به‌منظور نظارت بر تردد جاده‌های استان در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی هستند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ مرتضی چغلوند با بیان این که یکی از عوامل کاهش تصادفات آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز است، افزود: این کار به عهده‌ی اداره کل راهداری استان است و ما نیز آن را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
وی ادامه داد: خط‌کشی مناسب جاده‌ها هم در کاهش تصادفات دخل و تصرف دارد لذا اداره کل راهداری باید نسبت به تکمیل نمودن وضعیت خط‌کشی جاده‌های استان اقدامات لازم را انجام دهد.
رئیس پلیس‌راه لرستان همچنین بابیان این‌که تمام دستگاه‌های مرتبط در ایام نوروز باید وظیفه و رسالت خود را به نحو احسن به انجام برسانند، خاطرنشان ساخت: از دستگاه‌های ذی‌ربط خواهشمندیم نهایت همکاری را با پلیس‌راه استان معمول نمایند.
چغلوند تأکید کرد: پلیس در جاده‌های استان، حضور صددرصدی دارد و با استفاده از گشت‌های کنترل نامحسوس، تجهیزات کامل و با بهره‌گیری از فرهنگ‌سازی توسط رسانه بایستی در کاهش آمار تصادفات اقدامات لازم را انجام دهد.
مصطفی باقری/ یافته

 

دیدگاه‌ها  

#1 فرهنگیان ساکن گلدشت شرقی 1395-12-10 07:00
سلام چون پول عوارضی بزرگراه خرم زال خیلی زیاده ودرایران اینطورنداریم باکمال تآسف چون 33000تومان درهررفت وبرگشت میگیردوهربارمیگ یردومجبوریم به جاده ی قریم پلدختربرویم که خیلی خطرتاک است مقاتل آنان مسولین استان لرستان هستند
نقل قول کردن
#2 فعال محیط زیست 1395-12-10 12:54
متاسفانه تنها به امور جریمه مشغول هستند جا دارد یادآوری شود کمین کردن و توقف بی ملاحظه خودروها خصوصا در محورهای شلوغ توسط پلیس خود باعث حوادث ناگواری بوده جا دارد که پلیس محترم به صورت گردشی در محورها باشد نه به صورت کمین و ثابت آنهم در نقاطی که میدونن میشه جریمه بیشتر کرد که خود با عث بدبینی مردم خواهد شد ....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا