یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

قاضی مسعود رحمانی‌چگنی‌ دادرس جوان لرستانيانسان موجودی مدنی‌الطبع است که در تعامل با دیگر هم‌نوعان خود به رشد و بالندگی می‌رسد.
برخوردها و مناقشات روزمره بشر در عرصه زندگی و عبور از خط قرمزهای آن به وسیله قراردادهای اجتماعی که منشاء قوانین هستند، محدود گردیده است.
با این وصف تدوین و اجرای قوانین و به تبع آن اعتلای عدالت دغدغه همیشگی ما انسان‌ها بوده است. استناد به شواهد شفاهی و مکتوب موجود در تکوین این امر در جوامع بدوی تا به امروز حاکی از تایید این جستار از تاریخ بشری می‌باشد.
این مهم از قدیم‌الایام تا عصر حاضر از وظایف حکام و دادرسان بوده است. دادرسانی که برای صیانت از حقوق شهروندی علیه متجاوزان و حریم شخصی و عمومی  شهروندان و جامعه، اقامه دعوا نموده تا سهمی مهم در صیانت و استقرار این دلواپسی دائمی بشر داشته باشند.
در این برهه‌ی زمانی در استان ما لرستان نیز، خیل عظیمی از منادیان و منجیان عدالت در کسوت قاضی، دادستان و صاحب منصبان قضایی در گوشه و کنار سرزمین عزیزمان ایران به هم‌وطنان خود خدمت می‌کنند.
 اخلاق روزنامه‌نگاری حکم می‌کند، خادمان زحمت‌کش این عرصه را به هم‌استانی‌های گرامی معرفی نماییم. برای تحقق این امر سري به يك هم‌استاني در پایتخت فرهنگی و باستانی ایران‌زمین در شهر تاريخي و زيباي زرقان استان فارس زديم.
قاضی "‌مسعود رحمانی‌چگنی‌" دادرس جوان لرستاني که با خوش‌رویی پذیرای ما شد و حدود یک ساعتی با او به گفت‌وگو نشستيم.
 خدمتش بودیم تبسمی رئوفانه بر چهره اش نقش بسته بود؛ لبخندش تنها برای ما نبود مقداری از آن نیز سهم ارباب رجوعانی بود که به تظلم خواهی آمده بودند. با همان حسن برخوردی که با ما داشت به تکریم  شهروندان می پرداخت؛ گاه کالبد تنومند وپهلوانی اش را برای آوردن پرونده ای جا به جا می کردو یا از جا بر می خاست. گاهی هم نگاهی نافذ وتوام با رافت به مجرمی که سلب آسایش مردم را فرام نموده بود می انداخت و لحظه ای با جدیت به فکر فرو می رفت؛ ولی هیچ گاه تبسم از لبانش رخت بر نبست...
قاضی مسعود رحمانی‌چگنی‌ دادرس جوان لرستانياين قاضي لرستاني گفن: قریب دو سال است که به خدمتگزاری مردم شریف زرقان مشغول هستم. شایسته است پیش از عرایضم به اختصار این شهر زیبا را توصیف نمایم. وجود منابع عظیم تولیدی، این شهر را به یکی از قطب‌های اقتصادی استان تبدیل نموده است. این امر از اسباب مهم در مهاجر پذیری جمعیت شهر گردیده است، تا به تبع آن هسته اولیه شهر بر این پایه شکل گرفته و استوار گردد. مزید براین با توجه به موقعیت راهبردی شهر که درمسیر ترانزیت جاده‌ی اصفهان گرفته است و همچنین واقع شدن بین کلان‌شهر شیراز و مرودشت و با وجود مناطق گردشگری و تفریحی، محیطی جرم‌زا برای ارتکاب جرم توسط مجرمین غیربومی فراهم آمده است.
مسعود رحماني اظهار داشت: فضای ایجاد شده در این موقعیت جرم‌زا مجرمین را به تجری ارتکاب جرم در جرایم مزاحمت، اخاذی، زورگیری، سرقت، شکار غیرمجاز، مواد مخدر... سوق داده و سبب شیوع این بزه‌ها گردیده است. تلاش شبانه‌روزی این حقیر و اقدامات شایسته‌ی جناب شبانی ریاست دادگاه عمومی سبب کاهش نرخ رشد جرایم  شده است. حسب آمارهای واصله از مراجع ذی‌ربط چون نیروی انتظامی، جرایم خشن به نحو چشمگیری کاهش یافته است. میزان دستگیری بالای متهمین و کاهش مراجعه شهروندان به شعب در این حوزه قضایی حاصل عملکرد مطلوب و کارآمدی این مرجع قضایی در این مدت بوده است.
وي افزود: با این تدابیر کمیت ارتکاب بزه به حد قابل قبولی رسیده است؛ تا جایی که چند ماه پیش دکتر ذبيح‌الله خداییان رییس کل پیشین دادگستری استان فارس و هم‌استاني لرستاني ما در سخنرانی خود با توجه به تمهیدات انجام شده در این حوزه قضایی ابراز فرمودند: شهر زرقان این قابلیت را دارد که به امن ترین شهر استان تبدیل گردد.
اين قاضي جوان لرستاني تصريح مي‌كند: برای مهار و کنترل جرایم ابتدا باید با علت مبارزه کنیم نه با معلول! دستگاه‌های ذی‌ربط فرهنگی چون آموزش و پرورش مراکز آموزش عالی و دانشگاهی ... باید در بالندگی شهروندان اهتمام لازم داشته باشند. شهر و شهروند سالم، جامعه را به سوی قضا و جزا زدایی سوق می‌دهد. بدون شک وجود مدینه فاضله که در حوزه بایدهای ذهن ما وتنها در آرائ فلاسفه موجود است، ما را  از وجود محاکم بی نیاز نمی‌کند. پس به موازات آن محاکم باید با اقدامات خود وبا تحکم، حتمیت و قطعیت در آرا خود و با آموزش‌های لازم به ضابطین دادگستری در جهت کشف علمی جرایم و اقداماتی در قالب پلیس پیشگیری، امنیت و آرامش در جامعه را حاکم نموده و با بازپروری و اعاده مجرمین به جامعه رضایت مندی دیگر شهروندان را به وجود آورند.
 رحماني مي‌افزايد: حدیث شریف معروف حضرت محمد(ص) "الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم"  ونیز آیه‌ی شریفه‌ی 29 سوره‌ی اعراف "قل امر ربی بالقسط" تمثیل هایی زیبا بر بقای جامعه به وسیله اجرای عدالت در هر مکانی هستند. حال که در مملکت ما قوانین کارآمد‌تر از سایر کشورهای خاورمیانه هستند و قضات با استقلال کامل قضایی و بدون حب و بغض و با تدسی به قانون، ایجاد عدالت و قسط را سر لوحه‌ی کار خود قرار می‌دهند، این حقیر نیز با پیروی به امور یاد شده تنها آرزوی خود را در کسوت قضاوت را در اجرای این شاخصه‌ها می‌دانم. امید است سعادتی نصیبم شود که علاوه بر هم میهن‌نان عزیز بتوانم روزی به مردم زادگاهم خدمتی صادقانه نمایم.
وي در پایان افزود: از معلم و راهنمای همیشگی‌ام جناب دکتر خداییان که با لیاقت ذاتی پله‌های ترقی در قوه قضاییه کشور را طی نموده کمال سپاس و امتنان دارم. امید است ایشان در پناه عنایات پروردگار بتوانند بیش از پیش و بی‌مزد و منت در احقاق حقوق و ابطال باطل ساعی و مستدام باشند.
رحماني همچنین از دست‌اندركاران پايگاه خبري "یافته" که مصاحبه‌هايي را لرستاني‌هاي موفق در سراسر كشور ترتيب مي‌دهد يا به معرفي چهره‌هاي تواناي استان مي‌پردازد نيز سپاسگزاري نمود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 ناصر 1393-09-12 09:14
با سلام ؛ معمولا وقتی کسی کاری مهم و یا منشا خیری بالا تر از حد خود را انجام میدهد مورد تقدیر و افتخار نامیده میشود و اما جدا ار اینکه وی کار معمولی خود را انجام میدهد و در یک شهر کوچک و معمولی است دیگر احتیاج به تعریف اوصافی مانند تبسم رئوفانه ؛ لبخند معروف ؛ تکریم کننده ارباب رجوع ؛ کالبد نیرومند ؛ پهلوان ؛ نگاه نافذ ٰ رافت و جدیت و... نیست . این نوشته ها مطمئنا نمی تواند در شان یک پایگاه خبری مطرح در استان باشد و جای در جلسان تودیع و معارفه مسئولین دارد نه در اینجا . ممنون
..........................
یافته: سلام و سپاس از نظر شما. معرفی و حمایت هم استانیها وظیفه ماست چون یک رسانه محلی هستیم.
نظر شما محترم است اما به هر حال جایگاه آقای رحمانی نیز با توجه به سن و سالشان کم نیست و به نظر ما افتخار برای لرستان و لرستانی مایه افتخار است.
مگر همین دکتر خداییان از ریاست دادگستری یک استان به معاونت قوه قضاییه دست نیافت؟
نقل قول کردن
#2 علی 1393-09-12 11:20
سلام. لطفا در مورد اساتید بنام حقوق که لرستانی هستند و در سطح کشور شناخته شده هستند مطلب بنویسید. مرحوم دکتر امیرخان سپهوند که از دانشگاههای مختلف تهران بودند. دکتر ربیعا اسکینی که کتابهای تجارت ایشان بی نظیر ند. دکتر حاجی پور. دکتر یدالله بازگیر
______________________________
يافته: سلام. در مورد دكتر سپهوند و اسكيني مطالبي منتشر كرده‌ايم. مي توانيد آن‌ها را در آرشيو سايت پيدا كنيد
نقل قول کردن
#3 ناصر 1393-09-12 12:27
ممنون از پاسختان ؛ اگر معرفی ساده و بی آلایش و خارج از تملق گویی باشد به نظر من بهتر و زیباتر به دل مینشیند . باز از حسن توجه تان ممنون .
_________________________
يافته: هر مصاحبه‌كننده‌اي سليقه‌اي دارد و دست بردن در نوع نگارش و اصول كلي تنظيم آن، خارج از اخلاق و نادرست است. به هر حال مصاحبه‌كننده مسوول اصلي تنظيم مصاحبه‌هاست و نقش انكارناپذيري در جذب مخاطب هنگام تنظيم مطالب آن دارد.
نقل قول کردن
#4 علی 1393-09-12 13:40
سپاسگزارم.
خواهی که نامت رود در جهان@ مکن نام نیک بزرگان نهان
ما باید هر چه بیشتر در معرفی چهره‌های شناخته شده ملی مانند اسکینی در حقوق، امان اللهی بهاروند مردم شناسی زرین کوب اوستا و ...به جامعه بپردازیم که در روان ساکنین استانمان و نگرش دیگران به ما تاثیر بسزایی دارد. میدانید که مرحوم صفرزاده که برای شاگردش ایثار کرد بازتابی در رسانه ملی نداشت واگر هم بود دیر ولی قتل مرحوم خشخاشی معلم گرامی را خیلی پوشش دادند بیاییم خودمان بیشتر روی نکات مثبت مان مانور دهیم که :از ماست که بر ماست
نقل قول کردن
#5 داوود 1393-09-12 16:36
معرفی شخصیت های ملی چون زرینکوب واسکینی... ضرورتی برای جوان گرایی ندارد،من خود شخصا آقای رحمانی را از نزدیک می شناسم واز اقدامات ایشان که چگونه اشرار و شکار چیان پارک ملی بمو را منکوب احکام خود نموده است و آرامش را به این منطقه که تجاوز به عنف در حضور خانواده در آن امری بی سابقه نیست اعاده نموده است.
نقل قول کردن
#6 سعید میخک 1393-09-12 16:42
هم استانی های عزیز؛ آیا تا به حال در سمت بزه دیده وبرای احقاق حق خود به محاکم دادگستری مراجعه نموده اید!
بعضی از قضات مسن وبا سابقه مانند متهم که چه عرض کنم همانند شمر، سنان ابن انس وخولی با آدم رفتار می کنند!!!
جای بسی خرسندی است که قاضی جوان هم استانی ما در اوج جوانی به تکریم ارباب رجوع می پردازد واز توهین به متهم یا مجرمی خوداری می نماید.
نقل قول کردن
#7 مژگان 1393-09-12 16:46
تکریم ارباب رجوع، واژه ی بسیار زیبایی که در فرهنگ ما ایرانیان جایگاهی ندارد. وتا در دادگاه کس وکاری نداشته باشیم، به دلیل ترس از توهین وبی نزاکتی که به ما می شود، اجازه ی طرح دعوی را به خود نمی دهیم.
نقل قول کردن
#8 امیر عباس 1393-09-12 17:00
به نظر من هیچ گونه مجیز گویی وتملق در این مصاحبه به کار نرفته وبا ادبیاتی سلیس به توصیف شخص آن هم به واقع پرداخته شده است. شاید این امر سبب به غلیان درآمدن غبطه دیگر اشخاص گردد وآنها حاضر نباشند توانایی ها و توانمندی دیگران را ببینند.
نقل قول کردن
#9 مهدی 1393-09-12 17:16
کسی منکر خوب بودن اقای رحمانی و دایی گرامی اش دکتر خداییان نیست قاضی های زیادی از لرستانی ها با مدارک مختلف دارین که در کشور مشغولند. این مطلب باعث شد که دوستان تذکر دهند که افراد معروف ملی را معرفی کنیم تا جوان ما هم تلاش کند به مقام علمی انها برسد. اگر حقوقی باشی میدونی که قاضی ها زیادی از هم استانی ها حتی جوانتر از ایشان در جاهای مختلف مشغول خدمتند و بعیده یک حقوقی با معرفی امثال اسکینی به جامعه موافق نباشد. دوباره میگم اقای رحمانی انسان شریفی است و براش ارزوی موفقیت مینماییم
نقل قول کردن
#10 امیر عباس 1393-09-12 17:30
معرفی یک شخصیت با ادبیات سلیس مایه ی فخر کلام است ونمی توان آن را مجیز گویی وتملق قلمداد نمود.شاید غبطه به حال اشخاص توانمند، چنین حسی را در ما بوجود آورد.
نقل قول کردن
#11 بیرانوند 1393-09-12 17:33
هیچ خدمتی بالاتر از اجرای عدالت نیست.
نقل قول کردن
#12 شهروند 1393-09-12 17:43
از سایت وزین یافته تقاضامندیم که بیشتر به جوان گرایی توجه نمایند.
نقل قول کردن
#13 بختیاری 1393-09-12 17:47
درود بر قاضی لرتبارمسعود رحمانی به خاطر حفظ امنیت در منطقه زرقان
نقل قول کردن
#14 متهم همیشگی 1393-09-12 18:18
خدا کنه یک قاضی خوب هم پیدا بشه
نقل قول کردن
#15 بازگیر 1393-09-12 19:18
بازگیر: جناب ناصر خان شناساندن یک چهره هم استانی به هر طریقی باشد چه با تملق چه بی تملق باید مورد تحسین ما قرار گیرد به استانهای دیگر نگاه کنید که چه میکنند تا وقتی که ما به جای حمایت از یک هم استانی او را مورد هجمه قرار دهیم این وضعیت شهر و استانمان است مگر یک قاضی کم است حال هر جا میخواهد باشد این کار شما با نهایت احترام به نظرتان کار درستی نیست در کشورهای دیگر برای دیدن یک قاضی حتی مسولین رده بالا باید از مدتها قبل وقت گرفت حال شناساندن این قاضی جوان و خدایی خوشگل باید مورد هجمه قرار بگیرد
ولی خدایی خوشگله ها
درود بر لرستان و لرستانی
نقل قول کردن
#16 یوسف نورمحمدی 1393-09-12 20:07
سلام
ضمن تشکر از زحمات آقای بهرامی به خاطر مصاحبه جامع و پرمحتوایشان ،اینجانب باید عرضه بدارم که اشخاصی نظیر آقای رحمانی که از افتخارات این کشور و مرز و بومند که با حداقل سن و سالشان به جایگاه والای قضاوت رسیده و توانمندی های خود را به همه نشان داده اند باعث افتخار من و همه ی هم استانی هایمان هستند.
نقل قول کردن
#17 رضوان 1393-09-12 20:23
ما لرستانی ها به وجود انسان بزرگواری همچون آقای رحمانی که حقیقتا ازافتخارات ما لرستانی ها می باشد می بالیم.
نقل قول کردن
#18 ماندانا 1393-09-12 23:21
برای من به عنوان یک خرم ابادی ساکن تهران ، جای بسی افتخار است که افراد دلسوزی همچون آقای رحمانی ، وظیفه دفاع از حق مردم را به عهده دارند . برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.
نقل قول کردن
#19 ناصر 1393-09-13 09:17
با سلام به عزیزانی که همگی جواب های از سر دلسوزی و محبت به من و یا مطلب مورد نظر داده اند ؛ صحبت من نه برای شخصیت و یا جوانی و یا مدبری این قاضی جوان بلکه نحوه معرفی وی توسط مصاحبه گر عزیز میباشد که یافته عزیز نیز خود را مبرا و به گردن مصاحبه گر می اندازد که این دلیل نیز خود غیر موجه و توجیه پذیر نیست زیرا دست بردن در مصاحبه کاری خلاف و غیر اخلاقی است و ..... خوب الحمدلله که فهمیدیم قاضی نامبرده خواهر زاده خداییان است و این خود مزید بر علت مصاحبه شد . اینشاالله که وی نیز سر منشاء خدمات مانند دایی محترمشان باشد ؟؟؟!!
____________________________
يافته: سلام. ما گردن مصاحبه‌گر نمي‌اندازيم بلكه از انديشه شخصي مصاحبه‌كننده حمايت مي‌كنيم. آقاي اقاصي‌مهر رئيس دادگستري استان فارس از اقوام آقاي خدائيان هستند، رد ثاني با اتهام فاميل كسي بودن، نمي‌توان منكر توانمندي كسي شد
چ
نقل قول کردن
#20 میرزاکرم جودکی 1393-09-13 10:00
ما لرستانی ها به وجود انسان بزرگواری همچون آقای رحمانی که حقیقتا ازافتخارات ما لرستانی ها می باشد می بالیم.
نقل قول کردن
#21 کریمی 1393-09-13 12:44
من در دوره ی کارشناسی با آقای مسعود رحمانی همکلاس بودم. ایشان شخصیتی بسیار محجوب ودوست داشتنی بود وهمه ی همکلاسی ها از وی به نیکی یاد می کردند وایشان با فضایل اش همه ی همکلاسی ها را از سال بالایی وسال پایینی،.. در طول آن 4سال من حتی یک بار از وی نشنیدم که وی از فامیلی باآقای خداییان سوء استفاده کند. الان هم برای من جالب بود که در متن مصاحبه از آقای خداییان تنها در کسوت معلم وراهنما نام برده است.
نقل قول کردن
#22 سیاووش 1393-09-13 12:49
قاضی ار با ما نشیند برفشاند دست را
محتسب گر می خورد معذور دارد مست را
مسلما عادل ترین قضات،دوستان بسیار اندک ودشمنان بسیار زیادی دارند.
نقل قول کردن
#23 بی طرف 1393-09-13 12:56
خداییش اگه مصاحبه کننده می خواست به ملاحظاتی با یک قاضی مصاحبه کنه با آقای خداییان والقاصی مهر که از لحاظ سلسله مراتب قضایی عالی رتبه تر از آقای رحمانی هستند مصاحبه می کرد....حتما تشخیص داده که با یک قاضی جوان مصاحبه کنه که افق پیشرفت ایشون کاملا روشنی داره
نقل قول کردن
#24 غریب 1393-09-13 15:01
بی ربط نگفته، استان فارس وکرمان به مراتب از استان سیستان وبلوچستان نا امن تر اند...قضاوت ویا نیرو انتظامی بودن تو این استانها کتار مشکلی اه
نقل قول کردن
#25 فریبا 1393-09-14 09:49
از لرستانی های مقیم البرزم.هرگاه می شنوم کسی از سرزمینم لرستان، برای پیشبرد تعالی و کرامت انسانی و خدمت به همنوعان خود قدم های ارزنده ای بر می دارد، به خود می بالم وخدارو شکرمی گویم که جوان فعالی مانند آقای مسعودرحمانی از سرمایه های اجتماعی این سرزمین است.
نقل قول کردن
#26 مرتضی 1393-09-14 14:40
جناب آقای خداییان فردی دلسوز ، مهربان و مدیری سرامد هستند و همه نیز میدانند که وی شخصی است مدیر پرور و نمونه آن هم افرادی چون آقای القاصی و اکبری هستند که دست پرورده آقای خداییان هستند و بنده مطمئن هستم که آقای رحمانی نیز تحت حمایت ایشان در آینده به مدیری توانمند در کشور تبدیل خواهند شد
درود بر آقای خداییان و توانمندی ایشان که برای همه ما لرستانی ها افتخار است و بنده افتخار شاگردی ایشان را داشته ام و به آن میبالم
نقل قول کردن
#27 محمد علي 1393-09-18 09:30
دورود بر همه قضات راست گفتار ونيك پندار
نقل قول کردن
#28 سارا 1393-09-24 10:57
با آقای رحمانی در دوره ی کارشناسی ارشد همکلاس بودم، ایشان شخص، محجوب با سواد ومنطقی بود، خوشحالم که شخصی با اون اوصاف در مسند قضاوت اه
نقل قول کردن
#29 نیک سرشت 1393-09-24 11:04
قضاوت شغل بسیار حساسی اه و باید نخبه های جامعه برای این امر بکار گرفته بشن...درود برقاضی لرستانی...
نقل قول کردن
#30 خان بزرگ 1393-09-24 15:07
سلام خدمت عزیز دل مسعود جان یادش بخیر چه دورانی بود دوران دانشجویی در مقطع لیسانس خوشحالم که در مسند قضاوتی وقتی این مطلب و دیدم فورا یاد اون وقتی افتادم که همکلاسی بودیم و تو هم خندان ترین فرد کلاس بودی ...
از اینکه دوستی مثل تو دارم خیلی خوشحالم هر چند من تهرانم و تو شیراز ولی هر جا هستی موفق و پیروز باشی
نقل قول کردن
#31 سامان 1393-10-18 12:47
من ایشون رو از نزدیک میشنایم.مرد بزرگ و دوست داشتنی هستن.یقین دارم در آینده به موفقیت های زیادی دست پیدا می کنن
نقل قول کردن
#32 بهرام 1393-10-30 23:16
قاضی تو مایه افتخار لرستانی،دوستت داریم
نقل قول کردن
#33 صمد متش 1393-10-30 23:18
آوازه قضاوت عادلانه شما در استان فارس زبانزد خاص وعام است واین خود مایه افتخاری است برای ما لرستانی ها...
نقل قول کردن
#34 رضا گودرزیانی 1393-11-06 14:09
ايشان عمیقا معتقد به برابری حقوق انسانهاست و نگرش او به افراد فقط بر اساس اعمال انهاست و همیشه جدای از قومیت و نژاد و مسلک و حتی ثروت و یا چهره و . . . افراد قضاوت کرده و البته گرایشش بیشتر بسمت رافت بوده. عدالت نیازمند اینچنین شخصیت هاییست. به امید ارتقا روز به روز ایشان تا بالاترین مدارج
نقل قول کردن
#35 میرزاییان 1393-11-28 23:00
قاضی توانمند وآتیه دار جناب آقای مسعود رحمانی چگنی.توفیق، رفیق راهتان باد.شما و آقای القاصی مهر ودکتر خداییان برای میرزاوندچگنی افتخارید.
نقل قول کردن
#36 ... 1394-01-08 10:12
برادرم وجودت باعث آرامش است.سایه ات مستدام ، هرجاباشی سلامتید آرزومومه
نقل قول کردن
#37 محمد خیر الهی 1394-02-27 23:50
درود بر قاضی باعدالت لر...
نقل قول کردن
#38 وهاب 1394-02-31 23:14
باعرض سلام خدمت شما امیدوارم که در تمامی مراحل زندگیتان پیروز وسر بلند باشید از خداوند منان خواستارم پیشرفت روز افزون داشته باشید .افتخار مایی
نقل قول کردن
#39 لرستانی 1394-03-01 01:54
ایشان جدیدا از احداث فاز دوم پالایشگاه شیراز که در نزدیکی محیط زیست حیوانات است و کلنگ آن در سفر ریاست جمهوری به زمین زده شد جلوگیری کرده اند که جای بسی تقدیر دارد چنین قاضی شجاع و مستقلی آن هم در یک استان دیگر چنین محکم و استوار مانده و هیچ ابایی از کسی ندارد و نفع مردم را به مصلحت میداند
نقل قول کردن
#40 هادی. ع 1394-04-04 23:09
باسلام من از دانشجویان حقوق دانشگاه خرم آباد هستم و واقعا ایشان مرد باسواد ،محجوب و خوش برخوردی بودند که باعث افتخار ما لرستانی ها هستند.متشکریم ازشما برای شناسایی جوانان موفق لرستانی
نقل قول کردن
#41 حسین 1394-04-16 20:30
سلام من خودم واقعا خوشحال شدم که درمورد اقای رحمانی نوشته اید واقعا فرد محترم و وارسته ایی هستن خوشحالم چنین افرادی داریم که باعث افتخار لرها هستن
نقل قول کردن
#42 سعيد 1394-08-12 00:20
[quote name="ناصر"]با سلام ؛ معمولا وقتی کسی کاری مهم و یا منشا خیری بالا تر از حد خود را انجام میدهد مورد تقدیر و افتخار نامیده میشود و اما جدا ار اینکه وی کار معمولی خود را انجام میدهد و در یک شهر کوچک و معمولی است دیگر احتیاج به تعریف اوصافی مانند تبسم رئوفانه ؛ لبخند معروف ؛ تکریم کننده ارباب رجوع ؛ کالبد نیرومند ؛ پهلوان ؛ نگاه نافذ ٰ رافت و جدیت و... نیست . این نوشته ها مطمئنا نمی تواند در شان یک پایگاه خبری مطرح در استان باشد و جای در جلسان تودیع و معارفه مسئولین دارد نه در اینجا . ممنون
..........................
سعيد : جناب آقاي ناصر خان بايد عرض كنم كه آقاي رحماني به تهران منتقل و با توجه به توانمندي هايشان در حوزه معاونت حقوقي قوه مشغول به فعاليت شدن تحت عنوان مشاور معاون حقوقي قوه قضاييه كه حداقل بيست سال سابقه و توانمندي بسيار نياز است تا در اين جايگاه قرار گرفت ولي توانمندي ايشان باعث شد كه وي اكنون در آنجا فعال و شاغل باشد
نقل قول کردن
#43 وحيد 1394-08-22 13:03
با سلام
وجود ارزشمند حضرت عالي در بخش زرقان كه امنيت و ارامش به ارمغان داشت بر هيچكس پوشيده نيست
و در مدت زمان اندك با اقتدار و صلابت و دانش كافي توانستين فرهنگ غني تاريخي زرقان را كه در استانه خدشه دار شدن بود به خوبي حفظ نماييد
اميدوارم كه با حضور در مناصب بالاتر بتوانيد توانايي و لياقت خو
خود را در جهت رشد و اعتلا جامعه حقوقي و پيشبرد عدالت به منصه ظهور برسانيد....
اجركم عندالله
نقل قول کردن
#44 حسين علي محمدي زرقاني 1394-08-22 20:28
سلام و خسته نباشيد خدمت پايگاه خبري يافته
بنده يكي از شهروندان شهر زرقان هستم كه از نزديك شاهد تلاشهاي بي وقفه و دلسوزانه جناب اقاي رحماني چگني بوده ام ...
يادم مياد زماني كه اقاي رحماني به شهر زرقان تشريف فرما شدند
بعد از مدت زمان كوتاهي روزنامه هاي محلي زرقان از امن شدن زرقان خبر دادند و اين بسيار براي ما خوشحال كننده و ارامش بخش بود ولي الان كه اين بزرگوار مدتي است اين شهر را ترك نموده متاسفانه ديگر اقتدار و صلابت ايشان در زرقان مشاهده نميشود
بنده به عنوان يكي از شهروندان دست جناب رحماني چگني رو ميبوسم و موفقيت روز افزون ايشان را از خداوند بزرگ خواستارم...
نقل قول کردن
#45 شهریار بداق چگنی 1396-07-17 23:20
باآرزوی سلامتی پیروزی نام آوران چگنی ازجمله آقای خدایان و القاسی ورحمانی چگنی قاضی جوان لرستان شما افتخارات چگنی هستید ومن افتخار می‌کنم که یک چگنی هستم واین برادران را دعا میکنم زیر سایه مولا علی ( ع‌) پایدارباشند
نقل قول کردن
#46 یاسر راست خدیو 1396-10-14 16:41
باسلام.بنده یکی ازشاغلینی هستم که روزانه باجناب اقای مسعود رحمانی چگنی ارتباط مستقیم جهت انجام امورات اداری داشتم ایشان باتوجه به جایگاه اداریشان انسانی بسیارقاطع ومهربان بودومدت خدمت ایشان دربخش زرقان رضایتمندی خاصی رابرای عموم بدنبال داشت ،ازخداوندمنان توفیق روزافزون رابرایشان خواستارم.
نقل قول کردن
#47 میرزاوند چگنی 1398-02-06 03:46
با آرزوی سلامتی برای همه لرستانی ها و خرم آبادی ها و مخصوصا چگنی ها باید عرض کنم که آقای رحمانی چگنی بعد از مدتی که به عنوان مشاور معاون حقوقی قوه قضاییه بودند چند مدتی است که به سمت ریاست دادگستری شهرستان مهم و استراتژیک قشم منصوب شده اند که برای ایشان آرزوی موفقیت ایشان را از خدای منان خواستاریم
نقل قول کردن
#48 میرزاوند چگنی 1398-02-06 03:48
مدیر محترم شما هم اسمه یافته رو گذاشتید رو سایت که نزدیک چگنی هاست
از آقای رحمانی مطلبی بزن و ایشونو معرفی کن در سایتت که رییس قشم شده تا بازهم چگنی و اقتدارش بر همه نمایان بشه
نقل قول کردن
#49 علی 1398-02-09 14:05
با سلام خدمت پسر دایی عزیزم ب شما افتخارمیکنم وامیدوارم به بالاترین درجات برسی چون واقعا بحق ب این جایگاه رسیدی چون وقتی شما تلاش میکردی واسه موفقیت من از نزدیک مشاهده میکردم بی خوابی های شبانه رو ک الان ب این درجه رسیدی امیدوارم از این بیشتر موفق شوی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا