یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حبيب‌الله خجسته‌پور فرماندار خرم‌آبادفرماندار خرم‌آباد اظهار داشت: فرمانداري خرم‌آباد پيش از انتصاب من، دو سال بدون معاون اداره شد!

به گزارش يافته، حبيب‌الله خجسته‌پور در نشست با اصحاب رسانه كه به مناسبت آغاز هفته دولت برگزار شد، گفت: احتمالا با توجه به توانمندي‌هايي كه اين‌جا وجود داشته، احساس نيازي به وجود معاون نكرده بودند!

وي با بيان اين كه در چارت فرمانداري خرم‌آباد دو معاونت يكي سياسي و ديگري عمراني و برنامه‌ريزي وجود دارد، افزود: يك ماه پيش از آمدن من به فرمانداري و پس از آمدن مهندس بازوند، دو معاون (ترابي‌نژاد و آشناگر) منصوب شدند كه چندي بعد مهندس ترابي‌نژاد به سمت فرماندار پلدختر معرفي شد.

فرماندار خرم‌آباد افزود: اكنون نيز آقاي آشناگر معاون سياسي فرمانداري است و چندي قبل نيز مهندس پازوكي را به عنوان يك چهره‌ي معتدل و مجرب به عنوان معاون عمراني و برنامه‌ريزي فرمانداري خرم‌آباد منصوب كرديم.

خجسته‌پور كه پيش از آغاز انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري رئيس ستاد انتخابات دكتر روحاني در لرستان بود در پاسخ به سؤالي مبني بر ميزان رضايتش از انتصاب‌هاي يك سال اخير مديران استان پاسخ داد: به صورت نسبي از انتصابات رضايت دارم اما به صورت مطلق، خير!

وي با بيان اين كه از 4 بخشداري تابعه شهرستان خرم‌آباد 3 بخشدار در دولت جديد عوض شده‌اند(سپيددشت، زاغه و بيرانوند)، افزود: فقط بخش‌دار مركزي خرم‌آباد هنوز در سمت خويش فعاليت مي‌كند.

فرماندار خرم‌آباد تصريح كرد: تمام بخشداران جديد از بدنه‌ي وزارت كشور و فرمانداري‌ها انتخاب و منصوب شده‌اند.

خجسته‌پور با بيان اين كه يكي از علل توسعه‌نيافتگي استان‌ محروم ما اين است كه خيلي سريع به پيشواز انتخابات مي‌رويم، تصريح كرد: نمونه‌ي آن نصب بنرهاي تبريك در سطح شهر است كه اخيراً توسط شخصي صورت گرفته بود و البته دستور جمع‌آوري همه صادر شد.

وي افزود: تذكرات لازم در اين خصوص به شهرداري، شوراي شهر و شركت‌هاي تبليغي كه با شوراي شهر قرارداد بسته‌اند، داده شد و اعلام كرديم كه از چاپ و نصب هر گونه بنر توسط افرادي كه احتمال كاندياتوري آن‌ها وجود دارد، صرف‌نظر كنند.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به تغيير رويكرد حضور فرمانداري خرم‌آباد در جلسات كارگروه‌هاي استاني، اظهار داشت: نوع حضور فرمانداري خرم‌آباد در اين اين جلسات نيز نشسبت به ساير فرمانداري‌ها فرق كرده است و به طور مثال در بودجه مربوط به ماده 180 به صرف حضور، اعلام كردن يا تصويب كردن حاضر نمي‌شويم.

خجسته‌پور گفت: سعي كرده‌ام حضور فرماندار خرم‌آباد در جلسات استاني، حضوري چالشي بر اساس دفاع از حقوق مركز استان باشد.

وي با بيان اين كه شايد اگر اهالي ساير شهرستان‌ها اين جمله را ببينند و بخواند، تعجب كنند كه مگر مركز استان هم نياز به دافع دارد، اضافه كرد: در سايه قرار گرفتن ادارات شهرستاني در خرم‌آباد يا نبود برخي از آن‌ها در اين شهرستان، يكي از معضلاتي است كه ما با آن مواجه هستيم.

اين مقام مسوول با اشاره به اين كه در جلسات متعدد اين نكته را متذكر شده و حتي اعتراض هم كرده‌ام، افزود: از مديران شهرستان خرم‌آباد در جلسات شوراي اداري اين شهرستان سؤال مي‌كنم كه اگر خرم‌آباد مركز استان نبود، ما اكنون در كجاي استان قرار داشتيم؟! در حالي كه بيش‌ترين جمعيت، بيش‌ترين وسعت، بيش‌ترين تعداد روستا، بيش‌ترين تعداد جذب گردشگر در استان و بسياري بيش‌‌ترين‌هاي ديگر را داريم اما به واسطه همسايگي ما با استانداري و ساير ادارات كل در استان، متأسفانه نتوانسته‌ايم از اين ظرفيت استفاده بهينه را داشته باشيم.

خجسته‌پور افزود: براي تأسيس 2 اداره ميراث فرهنگي و صنعت، معدن و تجارت خرم‌آباد رايزني كرده‌ايم، چرا كه اين ادارات مي‌توانند بسيار تأثيرگذار باشند.

وي افزود: توضيح خواسته‌ايم كه نبود اين 2 اداره در خرم‌آباد كار قانون است يا سليقه؟ اگر قانون است تا از در جهت تغيير قانون از طريق مراجع مربوطه اقدام كنيم و اگر سليقه است در مقابل اين كج‌سليقگي بمانيم و نسبت به احيا اين 2 اداره در خرم‌آباد اقدام كنيم.

 فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اين كه در هفته دولت 110 پروژه با اعتباري بالغ بر 133 ميليارد و 810 ميليون تومان در شهرستان خرم‌آباد به بهره‌برداري مي‌رسند، افزود: اين تعداد پروژه براي 1485 نفر ايجاد اشتغال خواهد كرد كه بيش‌ترين پروژه‌ها مربوط به جهاد كشاوزي با 28 پروژه مي‌باشد.
خبر و عكس: رضا جايدري

 فرمانداري خرم‌آباد 2 سال بدون معاون بود!/ اگر خرم‌آباد مركز استان نبود، چه مي‌كرد؟!

 فرمانداري خرم‌آباد 2 سال بدون معاون بود!/ اگر خرم‌آباد مركز استان نبود، چه مي‌كرد؟!

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1393-06-02 10:03
قحط الرجال که نیست آقای خجسته ....بخشدار مرکزی خرم آباد را هرچه سریعتر عوض کن .
...
خلافکارترین افراد به عنوان دهدارانتخاب شدند.
خدا شاهد است که دهداریکی از روستاهای مهم خرم آباد درهمین بوستان کیو مشروب خورده و عربده کشیده والان دو دوره است که دهداراین روستاست .
نقل قول کردن
#2 ساکی 1393-06-03 20:00
کلا دوره فرماندار سابق خرم آباد دوره کارهای عجیب بود و دوره پسرفت شهرستان خرم آباد
نقل قول کردن
#3 علی 1394-07-01 16:40
سلام لطفا نگاهی بیندازید به dolatshahiv.blo gsky.com و زجری که روستای دولتشان دولتشاهی کمالوند زادگاه آیت الله کمالوند از برخی مسؤولآن می کشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا