یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کنسرت "فریدون آسرایی" خواننده معروف و پرطرف‌دار پاپ برای دومین بار در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، این کنسرت طی یک نوبت از ساعت 22 تا 23:30 در سالن آمفی‌تئاتر بانک صادرات خرم‌آباد با جمعیتی حدود 400 نفر از علاقه‌مندان به موسیقی برگزار شد.
در حاشیه:
*آسرایی پس از اجرای اولین ترانه، ضمن ابراز سپاس نسبت به علاقه‌مندانش، گفت: برگزاری کنسرت در خرم‌آباد با دیگر شهرها تفاوت دارد چراکه مردم این شهر پر ذوق و شوق هستند و به خواننده، انرژی می‌دهند.
*وی گفت: بار قبل که در خرم‌آباد کنسرت اجرا کردیم یک اشتباهی را انجام دادیم که ترانه لری برای مردم اجرا نکردیم.
*اعضای گروه موسیقی آسرایی، ترانه دایه دایه را برای حضار اجرا نمودند که موردتوجه خرم‌آبادی‌ها واقع شد.
*این خواننده همچنین به‌صورت بداهه، اندکی از ترانه سوزه سوزه "لری" را اجرا نمود و گفت: قسمت کمی از این ترانه را به یاد دارم و برایم خاطره بوده است.
*فریدون آسرایی همچنین با ابراز علاقه نسبت به مردم لُر، اظهار داشت: در شهرستانی که من به دنیا آمده‌ام یک مسجد را لرها بناکرده‌اند که با توجه به نحوه ساخت آن، هنوزم آن مسجد بنایی ماندنی در شهر آسارا می‌باشد.
*وی ترانه‌هایی همچون پشیمونی، دوست دارم، ای‌کاش، افسون، عشق یعنی و... را برای حضار اجرا کرد.







خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته

مطالب مرتبط:
 

دیدگاه‌ها   

#1 لرستان 1396-06-18 01:05
مسئولین فرهنگ و ارشاد بفکر ی سالن مجهز و بزرگ برای برگزاری کنسرتها باشید..در ضمن در کنار این گونه کنسرتها موسیقی سنتی لری(لکی..بختیار ی.بالاگریوه ای) فراموش نشه...
نقل قول کردن
#2 تقی ج د 1396-06-18 01:14
چرا؟؟ جای اولویت ها برای ما عوض شده
کنسرت و اهنگ نمیگویم بداست ولی بدتر از ان اهنگ و صدای سیخ های خانه ای پول دار است که گوشهای همسایه اش را ازار میدهد
پول این جور مراسمات میشود حداقل گوشهای چند فرزند فقیر را که پدرش از دور میدان و بدون هیچ کاری و دست خالی به خانه برگشته را برای مدتی تسکین دهد
مارا چه شده؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#3 سعید 1396-06-18 03:30
شب بیاد ماندنی بود.انصافا همه چی عالی.فریدون عزیزانرژی زیادی گذاشت.
نقل قول کردن
#4 لراصیل ترین مردم ایران 1396-06-18 07:29
لراصیل ترین مردم ایران
نقل قول کردن
#5 شهروند 1396-06-18 09:21
مسولان استان خوب جوانان رو سر گرم می کننن بیکاری رکود وعده ها هنگام انتخا بات چی شدو ووووو واقعا متاسفم
نقل قول کردن
#6 حمید ت 1396-06-18 12:00
در جواب کامنت (تقی ج د )ضمن تایید بیشتر حرفای شما در ادامه اضافه کنم هر کاری ، اهمیت و ضرورت خودش رو‌ داره در حال حاضر ، جامع احتیاج به یمقدار روحیه و‌نشاط و‌امید داره ، ما جز کشورهای افسرده بحساب میایم ،
الان فروش داروهای ضد افسردگی در داروخانه ها بشدت رواج داره ،، خواهش میکنم یسر به مطبهای پزشکهای ٬روانپزشکی بزنید ببینید بحدی شلوغن که نوبت یکماه برا مراجعین میزنن...یه کنسرت ، یه نمایش کمدی ، یه مراسم که چهارتا نقل شیرینی تو‌ بین مردم تقسیم بشه و...... مخصوصا در اماکن عمومی در بالا بردن ، روحیه مردم بسیار موثر است ، ....آیا تابحال از خودتون پرسیدید علت ، اینکه بعضی ها خیلی بی اعصابن و براحتی درگیر میشن با مردم چیه ؟ یا علت خودکشی بالا چیه.... ،بخش مهمش افسردگیه ......درسته شرایط زندگی سخت شده ، ولی میشه با ایجاد روحیه شادی و‌نشاط در بین مردم یمقدار ، از اثرات مخرب و‌هزینه آور افسردگی در جامع براحتی کاست .
نقل قول کردن
#7 شهروند 1 1396-06-19 07:44
شادی و صلح

به نظر می‌رسد که بین شادی و صلح از یک سو و میان غم و خشونت از سوی دیگر پیوندی استوار وجود دارد. گفتنی است که منظور از «شادی» حالت شادمانی و نشاطی است که بر اثرِ برخورداری از مواهب هستی، خودشکوفایی، میانه‌روی، رضایت باطن، خوش‌بینی و امیدواری در درون انسان پدید می‌آید. شخصی که در درونِ خود، عمیقاً شادمان و خرّم باشد، طبعاً از آرامش، نشاط، شوق زیستن و دیگر هیجاناتِ مثبت نیز برخوردار است و قاعدتاً چنین کسی «زندگی» را به معنای واقعی کلمه، قدر می‌نهد و همان‌قدر که زندگی را حق مسلّم خود می‌داند، آن را از حقوقِ غیر قابل سلب دیگران هم به شمار می‌آورد.
نقل قول کردن
#8 شهروند 1 1396-06-19 07:45
با این مقدمات می‌توان نتیجه گرفت که انسانِ شادمان اهل خشم و خشونت و جنگ نیست و به هیچ روی نمی‌تواند زندگی را که عاشقانه آن را پاس می‌دارد، از خود یا دیگران سلب کند؛ به دیگر سخن، انسان شاد به هیچ قیمتی حاضر نمی‌شود کسی را بکُشد، یا خود را به کُشتن بدهد. می‌توان گفت کسی که با لذت و اشتیاق، حاضر است بکشد و کشته شود، انسانِ سالمی نیست و اگر شخصیت او را با دقت تمام بررسی کنیم، در عمق وجود او با اندوه‌هایی جانگزا، عقده‌هایی آسیب‌رسان و سرکوب‌هایی ویرانگر روبه‌رو می‌شویم. شخصِ غمگین، یعنی کسی که زندگیِ خود را دوست ندارد و زندگی دیگران نیز برای او محترم نیست، به آسانی می‌تواند دست به خشونت و آزاررسانی و قتل و غارت بزند. برای چنین کسی چیزی به نام حقوق دیگران و دوست داشتن و دوست داشته شدن معنا ندارد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

بازگشت به بالا