یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با اجرای فرزاد فرزین، پرونده‌ی کنسرت‌های پاپ لرستان در سال 95 بسته شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، کنسرت "فرزاد فرزین" خواننده محبوب پاپ، طی یک سانس از ساعت 20:30 تا 22 با حضور حدود 600 نفر از هوادارانش در سالن بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد.
* در حاشیه:
درحالی‌که شرایط جوی خرم‌آباد از ظهر پنجشنبه بارانی بود، مسوولان اجرایی کنسرت با تصمیمی عاقلانه از ساعت 19 درب‌های ورودی سالن را برای افرادی که بلیت تهیه‌کرده بودند، باز و شهروندان علاقه‌مند به موسیقی پاپ بر روی صندلی‌های خود مستقر شدند.
ساعت 20 و 30 دقیقه در میان تشویق تماشاگران با ورود 8 موزیسین گروه، کنسرت فرزاد فرزین آغاز شد.
پس از اجرای اولین قطعه، فرزاد فرزین خطاب به حاضرین گفت: تا الآن سعادت حضور در خرم‌آباد را پیدا نکرده بودم، ولی از شما (مردم هنردوست خرم آباد) خیلی شنیده‌ام، هر چند که شنیدن کی بود مانند دیدن!
اکثر قطعات اجرا شده‌ی فرزاد فرزین مربوط به آلبوم "شش" بود که در بیشتر اجراها نیز حاضرین با او همخوانی می‌کردند.
رأس ساعت 22 با آخرین اجرای فرزاد فرزین دفتر برگزاری کنسرت‌های موسیقی در سال 95 در خرم‌آباد بسته شد.
در طول یک سال گذشته بازار برگزاری موسیقی پاپ در خرم‌آباد بسیار داغ و پرمخاطب بود، اجراهای پرتعداد کنسرت‌ها در خرم‌آباد نشان‌دهنده‌ی آن است که موسیقی در تاروپود و خون مردم لرستان جاری است.
بی‌انصافی است در آخرین روزهای سال 95 از افرادی که با حسن نیت، دوراندیشی و شجاعت، بانی برگزاری‌های متعدد کنسرت‌ها در خرم‌آباد بودند، نامی آورده نشود، حبیب اله خجسته پور فرماندار اسبق خرم‌آباد و معاون فعلی سیاسی امنیتی استانداری لرستان، محمود آشناگر معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا حنان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی لرستان از جمله بانیان برگزاری این کنسرت‌ها بودند.
قابل‌ ذکر است در روزهای آینده و با پرداختن به‌ تمامی زوایا، برگزاری کنسرت‌های موسیقی در سال 95 در لرستان را مورد واکاوی قرار خواهیم داد.



خبر: رضا طولابی
عکس: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 mahsoon108@yahoo.com 1395-12-27 11:58
متاسفانه برگزار کنندگان کنسرت در خرم آباد از علاقه مردم شریف سوء استفاده نموده و کمترین حقوق مردم در نظر گرفته نمی شود در کنسرت دیشب صندلی های اضافه علاوه بر بر هم زدن نظم سالن مانع دید حاظران شده بود.صدا برداری افتضاح که حتی کلمات مبهم و نامفهوم بود .نور لیزها تنظیم نبوده و مستقیم در چشم تماشاگران بود و دریغ از یک ویدیو پروژکتور که تصویر هنرمندان را نمایش دهد.یا نام فیلمی افتادم.به خاطر یک مشت دلار
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا